Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2003, 09:10
kimmel
kimmel is offline
hallow....
ik weet niet wat ik moet doen.... mijn vrienden zijn ouder dan mij 4 a 5 jaar ofsowj en die kunnen alles doen wat ze willen vooral uitgaan ... ik mag ook wel uit van me ouders maar ik voel me afhankelijk ik heb nu een vriend maar daar voel ik niks meer voor en dus wil ik t uitmaken ....mja wat als ik geen vriend meer heb dan heb ik zo gevoel of ik minder uit kan gaan door me ouders een soort afhankelijkheid bv aanstaande weekend gaat iedereeen uit en ik wil ook mja ik weet niet hoe ik kan omdat waar ik uit ga best ver van me huis vandaan is .. weet ik ook niet hoe ik thuis moet komen wat moet ik nu dan doen??? thx groetjes kim
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-07-2003, 10:26
Medea
Medea is offline
Even een vraagje... Hoe oud ben je?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 10:49
Cinamon
Cinamon is offline
Nog een vraagje: is dit psychologie?

Meid als je 15 ofzo iets dergelijks bent snap ik best dat je niet met lui van 20 uit mag van je ouders... Al helemaal niet als het ver weg is. En als een van die mensen nou eens geen rijbewijs heeft (maw iemand heeft er vast een) kun je daar toch mee naar huis rijden?!!?

Je verhaal is best vaag...
Oud 21-07-2003, 10:54
Balance
Balance is offline
vraag of die jongens/meiden die ouder zijn je naar huis brengen. maakt niet zo veel uit op welke manier: auto, fiets, ov (als dat rijdt om de tijd dat je weg gaat) of wat dan ook.
voel je niet bezwaard om het ze te vragen, want (ook ik ga d'r maar van uit dat jij een jaar of 15 bent) jongens en meiden van 20 ofzo zijn nooit te bezwaard om iemand van 15 weg te brengen.
Mijn broer is wel eens naar een ander dorp gereden, alleen maar om een meisje van 16 naar huis te brengen (hij was toen 18). En nee, hij was niet verliefd op d'r ofzo, gewoon omdat hij ook wil dat ze veilig thuis komt.
Reageren

Regels voor berichten