Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2003, 15:56
alpha
alpha is offline
Ik heb iemand leren kennen via mailfriends.com. Het is een hele aardige jongen met wie ik leuk kan mailen maar het wordt me een beetje teveel.

In het begin was het leuk maar hij verteld dat zn hele dagritme door mij veranderd is enzo.. Kijk, ik ben 17, ik heb echt nog geen behoefte dat iemand dat tegen mij zegt! Helemaal niet als ik diegene niet ken, behalve via internet. Dus daarom ben ik zeg maar een beetje bang om op msn te gaan en mn mail te lezen. Naya bang niet maar je snapt me wel.
ik heb gezegt dat ik geen zin had in dat geclaim en dat ik hem iig niet elke dag ga mailen en dat hij gerust mijn voorbeeld mag volgen. (hinthint)
Nu open ik mn mailbox gewoon vandaag nog niet, morgen kijk ik hoeveel hij achter heeft gelaten.

ik heb geluk dat ie me maild enzo op mn alpha-emailadres. (voor internet-contacten) Dus zolang ik die niet open, is er ook niks he! Beetje duffe gedachte maar toch.
Maar t komt wel goed. Ik wil heus nog wel emailen maar niet zo vaak en niet zo heftig. Anders ga ik hem gewoon negeren.
Maar het zit niet echt zo in mn bloed om zo te doen. Ik vind het echt heel moeilijk om te zeggen dat ie moet stoppen zo enzo. Maar ik heb het gedaan en ga morgen pas mn email checken dus..

Is dit wel het goede? Ik baal echt als een stekker. Ik heb de hele nacht wakker gelegen om dit.
Oud 21-07-2003, 15:59
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
jup... is het goeie
als je er geen zin in hebt moet je dat duidelijk zeggen en actie ondernemen
anders gaat t ten koste van jou en dat kan nooit de bedoeling zijn
Oud 21-07-2003, 16:05
Aguy
Aguy is offline
heb je al gepmd eh

maar is zeker goed id!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 16:13
Verwijderd
Volgens mij heb je er wel goed aan gedaan om te zeggen dat je wilt stoppen, altijd eerlijk blijven! Ik denk dat je er ook niet teveel van moet balen, het is ''maar'' een internetcontact, niet iemand die je super goed irl kent. Je moet ook niet tegen je zin in gaan mailen, daar word je alleen maar ongelukkig van. Dus daarom, niet van wakker liggen, je bent gewoon eerlijk geweest en dat is goed.

Ik snap je probleem wel. Ik had het eerst ook. Een leuke jongen, ''spannend'' in het begin, maar op een gegeven moment was het echt alleen maar mailen mailen mailen, en dat hoefde niet zo nodig van mij. We hadden ook al heel wat gemaild toen hij toch wilde afspreken, terwijl ik van te voren duidelijk maak aan mensen dat ik niet afspreek met iemand die ik op internet ontmoet heb. Nou ja hij vond het allemaal erg, en op een gegeven moment heb ik (niet helemaal eerlijk) gezegd dat ik het druk met andere dingen had en dat we het mailen beter konden stoppen.

Daarna voel je je toch wel een soort van opgelucht, dus ik denk dat je het beste gedaan hebt!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 16:59
alpha
alpha is offline
okay, gelukkig dat ik het goed gedaan heb! Ik vind het aan de ene kant wel leuk om te mailen met hem maar aan de andere kant.. Ach, af en toe wil ik wel blijven doen hoor! Maar we wachten af.
Oud 21-07-2003, 17:24
Verwijderd
Citaat:
alpha schreef op 21-07-2003 @ 17:59:
okay, gelukkig dat ik het goed gedaan heb! Ik vind het aan de ene kant wel leuk om te mailen met hem maar aan de andere kant.. Ach, af en toe wil ik wel blijven doen hoor! Maar we wachten af.
Maar dat is mss toch wel af te spreken met hem, gewoon af en toe eens mailen.
Maar goed eerst even afwachten idd
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 18:15
DEChengst
DEChengst is offline
Gozer toevoegen aan je kill filter. Probleem opgelost
Oud 21-07-2003, 19:08
Qamra
Qamra is offline
Is dat omgegooide dagritme alles wat je dwars zit? Of word hij pissed als je een dagje niet mailt ofzo?
Oud 21-07-2003, 21:35
alpha
alpha is offline
Citaat:
Qamra schreef op 21-07-2003 @ 20:08:
Is dat omgegooide dagritme alles wat je dwars zit? Of word hij pissed als je een dagje niet mailt ofzo?
Nee, maar de manier waarop hij zegt dat hij zo aan het wachten was op een mailtje en dat hij niks kreeg... Hoe hij praat dat we geen geheimen voor elkaar hoeven te hebben... (Hoezo? Alsof ik iedereen alles ga vertellen via internet... not!) Dat ie tig keer emailt op een dag... Het is gewoon alles samen. Snap je?

Ik heb na dat laatste mailtje dat ie rustig aan moest doen zeg maar, niks meer gehad...
Oud 21-07-2003, 22:07
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Ik snap totaal niet waarom jij je druk maakt over het (rare) gedrag van hem als jij er helemaal geen last van hebt..... Als hij de hele dag naar zijn postvak in wil staren, dan gaat hij zijn gang toch?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 22:12
alpha
alpha is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 21-07-2003 @ 23:07:
Ik snap totaal niet waarom jij je druk maakt over het (rare) gedrag van hem als jij er helemaal geen last van hebt..... Als hij de hele dag naar zijn postvak in wil staren, dan gaat hij zijn gang toch?
Ik voel een druk op me, hij verwacht te veel van me. Ik wil gewoon iemand zijn, verder niet. Ik zit hier wel mee. Anders had ik dit hier ook niet gepost.
Oud 21-07-2003, 22:16
kHebTrekInWatLekkers
Uiteraard begrijp ik je probleem..... Ik stel alleen voor dat je er niet te veel over moet piekeren... dat is te veel gestress voor een probleem dat het niet waard is....
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 22:22
alpha
alpha is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 21-07-2003 @ 23:16:
Uiteraard begrijp ik je probleem..... Ik stel alleen voor dat je er niet te veel over moet piekeren... dat is te veel gestress voor een probleem dat het niet waard is....
hmm dat is wel waar maar toch.. ik heb gister echt de halve nacht wakker gelegen en werd vandaag wakker om half 12 met giga wallen alleen maar hier om. Man ik baal hier echt van!
Oud 21-07-2003, 23:09
kHebTrekInWatLekkers
Citaat:
alpha schreef op 21-07-2003 @ 23:22:
hmm dat is wel waar maar toch.. ik heb gister echt de halve nacht wakker gelegen en werd vandaag wakker om half 12 met giga wallen alleen maar hier om. Man ik baal hier echt van!
er zijn genoeg andere jongens om over te dromen.... Ik kan je mijn foto doormailen
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 10:52
alpha
alpha is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 22-07-2003 @ 00:09:
er zijn genoeg andere jongens om over te dromen.... Ik kan je mijn foto doormailen
ik droom dus NIET over hem! Keb heus wel door dat je dit als grapje bedoelt maar ik moest het toch ff zeggen.

Vandaag btw een mailtje maar niks over dat laatste mailtje.. Ach, ik wacht af..
Oud 22-07-2003, 11:48
kHebTrekInWatLekkers
Citaat:
alpha schreef op 22-07-2003 @ 11:52:
ik droom dus NIET over hem! Keb heus wel door dat je dit als grapje bedoelt maar ik moest het toch ff zeggen.

Vandaag btw een mailtje maar niks over dat laatste mailtje.. Ach, ik wacht af..
*hap* *hap*
---

Ik snap jou niet.
.... Op een één of andere manier doe je precies hetzelfde waaraan jij je ergert aan hem .....
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 13:18
alpha
alpha is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 22-07-2003 @ 12:48:
*hap* *hap*
---

Ik snap jou niet.
.... Op een één of andere manier doe je precies hetzelfde waaraan jij je ergert aan hem .....
? hoezo? explain..
Oud 22-07-2003, 14:43
Aguy
Aguy is offline
ik denk dat hij bedoeld, dat jij je ritme in zijn ogen ook een beetje laat verstoren omdat je veel emt bezig bent...snap je
maar ik spreek je nog op msn he
succes dr mee iig
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 15:04
Balance
Balance is offline
als ik jou was zou ik die jongen gewoon blokkeren in je msn en hem alleen deblokkeren op de momenten dat jij d'r wel zin in hebt om met hem te chatten. Hij merkt dan vanzelf dat je minder vaak online bent en snapt dan ook dat je minder vaak kan mailen. Als je dit ook doorzet met je mail, gewoon mailen wanneer jij d'r zin in hebt, heeft hij dat echt wel snel genoeg door. En je kan best je email openen hoor. Je bent toch niet verplicht direct na het lezen van een mail iets terug te sturen?

Gewoon volhouden en niet in gaan op zijn 'gepush', dan snapt ie het echt wel!
Oud 22-07-2003, 15:05
alpha
alpha is offline
Citaat:
Aguy schreef op 22-07-2003 @ 15:43:
ik denk dat hij bedoeld, dat jij je ritme in zijn ogen ook een beetje laat verstoren omdat je veel emt bezig bent...snap je
maar ik spreek je nog op msn he
succes dr mee iig
ja euh maar dan wel op de negatieve manier he. ja jullie hebben wel gelijk maar ik baal dr gewoon van!

Ja, ik spreek je nog wel. Dank.
Oud 23-07-2003, 09:59
PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou gewoon minder vaak een mailtje terug sturen.. Niet op elk mailtje van hem reageren, maar gewoon een dag of wat wachten en dan eens een mailtje terug sturen.. Je bent niets verplicht aan hem, maar ik heb het idee dat jij het wel als verplichting ziet..
Dat hij zijn leven zo laat beinvloeden door een paar mailtjes is zijn probleem, niet het jouwe..
Laat gewoon minder van je horen, dan wordt hem waarschijnlijk ook wel duidelijk dat hij wat minder kan sturen..

Misschien kun je hem eens een mailtje sturen waarin je je ''probleem'' uitlegt (misschien heb je dat al gedaan, dat weet ik niet)... En vertel hem dat hij voor jou slechts een internet contact is waar je af en toe wat mee mailt..
En misschien valt er een soort van regeling te treffen.. om de zoveel dagen mailen, of eens in de week ofzo..

Als je je er zo veel zorgen om blijft maken dan zou ik er gewoon helemaal mee stoppen.. helemaal geen mailtjes meer..
Reageren

Regels voor berichten