Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb na dat laatste mailtje dat ie rustig aan moest doen zeg maar, niks meer gehad...
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vandaag btw een mailtje maar niks over dat laatste mailtje.. Ach, ik wacht af..
||
Citaat:
![]() --- Ik snap jou niet. .... Op een één of andere manier doe je precies hetzelfde waaraan jij je ergert aan hem ![]() |
![]() |
|
als ik jou was zou ik die jongen gewoon blokkeren in je msn en hem alleen deblokkeren op de momenten dat jij d'r wel zin in hebt om met hem te chatten. Hij merkt dan vanzelf dat je minder vaak online bent en snapt dan ook dat je minder vaak kan mailen. Als je dit ook doorzet met je mail, gewoon mailen wanneer jij d'r zin in hebt, heeft hij dat echt wel snel genoeg door. En je kan best je email openen hoor. Je bent toch niet verplicht direct na het lezen van een mail iets terug te sturen?
Gewoon volhouden en niet in gaan op zijn 'gepush', dan snapt ie het echt wel!
||
Citaat:
Ja, ik spreek je nog wel. Dank.
|
Ik zou gewoon minder vaak een mailtje terug sturen.. Niet op elk mailtje van hem reageren, maar gewoon een dag of wat wachten en dan eens een mailtje terug sturen.. Je bent niets verplicht aan hem, maar ik heb het idee dat jij het wel als verplichting ziet..
Dat hij zijn leven zo laat beinvloeden door een paar mailtjes is zijn probleem, niet het jouwe.. Laat gewoon minder van je horen, dan wordt hem waarschijnlijk ook wel duidelijk dat hij wat minder kan sturen.. Misschien kun je hem eens een mailtje sturen waarin je je ''probleem'' uitlegt (misschien heb je dat al gedaan, dat weet ik niet)... En vertel hem dat hij voor jou slechts een internet contact is waar je af en toe wat mee mailt.. En misschien valt er een soort van regeling te treffen.. om de zoveel dagen mailen, of eens in de week ofzo.. Als je je er zo veel zorgen om blijft maken dan zou ik er gewoon helemaal mee stoppen.. helemaal geen mailtjes meer..
|
![]() |
|
|