Advertentie | |
|
![]() |
|
ja.. eh.. Vlaamse Gas.. of plein '94 ^_^
nee.. een waalstrandje zou het wel goed doen, ik vind het daar altijd geweldig, maar tis wel een eindje fietsen.. dat is waarschijnlijk een bezwaar... de torentjes in het kronenburger park zijn ook gaaf, maar die zijn vaak al bezet.. het is inderdaad wel moeilijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() tja, misschien wandelingetje over de waalbrug, dan naar de zonsondergang ( als die er is) kijken? Park bij het valkhof is inderdaad wel dichtbij en ook wel leuk ( ik weet niet van er 's avonds rondloopt). Verder vindt ik het koningsplein altijd wel gezellig omdat je daar bent ingesloten door gebouwen maar onder de bomen zit. Ook het terras bij theater 't lux of in het cafe van lux zelf is altijd relaxte sfeer.
||
Citaat:
Maar ik zou niet naar het valkhof gaan s'nachts, een vriendin van mij is daar eens geweest rond n uur of 12 en is toen achternagezeten door een of andere gek met een mes. Lekker romantisch. Ik zou gewoon aan de waalkade gaan zitten, in het midden van dat doolhof daar.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar inderdaad, in het donker, is dat denk ik niet zo'n leuke plek. Ehm bij de Waalkade, gewoon aan het water? Daar lopen toch van die trappen omlaag? Daar kan je gaan zitten. Ehm bijvoorbeeld ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm, bedankt voor jullie reacties :-)
Ik kom zelf ook uit Nijmegen, dus ik had zelf ook al wel gedacht aan de meeste plekjes. Ik ga deze week maar een keer zelf in het donker door de stad ronddwalen en kijken waar het me geschikt lijkt. Ik denk dat het ergens bij de Waal gaat worden, maar goed. Dat ligt ook niet alleen aan mij ![]() En Otherside aka Geertje/Stefanie (ik kan jullie nooit uit elkaar houden, excuses ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() redelijk vlakbij dukenburg is een bos met een leuk meertje, das wel leuk maar ver weg ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
neej allemaal slecht totnutoe, je moet naar de haskoning gaan en dan aan de voorkant, dan heb je een heew mooi uitzicht, het is er heel rustig en er komen geen junks/zwervers oid en als dr andere mensen zijn is t ruim genoeg om een andere plaats te zoeken waar je dr geen last van hebt.
als je niet weet waar t is: loop naar t trajanusplein (het plein direct na de waalbrug) en als je dan met je rug naar de waal staat, zie je een groot gebouw dat haskoning heet. daar is t ![]() owja, t waalstrandje is ook wel geschikt, kan je onder de waalbrug zijn maar beter is een stukje verder richting duitsland/beek. erm...k geloof dat dat wel de 2 meest geschikte plekjes zijn als je in t centrum wilt blijven. trouwens, t kronenburger is snachts ook wel geschikt, veel beter dan t valkhof (tenzij je van junks en zwervers houdt)
|
Hmm ik zou toch echt voor Valkhof gaan! ben daar wel eens eerder geweest, toen ik mn nieuwe mes aan een meisje wilde laten zien
![]() Nee maar ff serieus, ben er 2 x geweest snachts en er waren geen enge mensen ofzo, maar ik zou t er wel eng vinden in mn eentje ja... Of die pier onder de waalbrug ![]()
|
|