![]() |
|
het bericht van een coldplayfansite:
************************************************** UK band Coldplay's lead singer Chris Martin allegedly smashed the window of freelance photographer Jon Lister's car on the weekend. New South Wales police confirmed a 26-year-old English man had been ordered to appear in the Byron Bay Magistrates' Court on October 8. Lister claims he had taken pictures of Martin surfing with his entourage at Seven Mile Beach in Byron Bay yesterday morning. He says the frontman became infuriated and demanded he erase the pictures from the digital camera. Martin, who played in Melbourne on Friday night, is then accused of running to Lister's car and bashing the windscreen. He is then alleged to have let down the tyres. Martin and Paltrow were staying at Wategos Beach during the weekend's Splendour in the Grass music festival at Byron Bay.0 Coldplay's head of security said he had no idea there had been any altercation but said it would be "sorted out". www.coldplay.org/fusionnews/fullnews.php?id=35 ************************************************** ik dacht dat ut nog wel zo'n softie was ![]()
Laatst gewijzigd op 24-07-2003 om 14:42. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
sjongejonge...alsof de paus nooit iemand heeft uitgescholden
wat schijt het nouweer dat hij dit doet...als maybe net zn moeder is overleden aan kraakbeenschimmel..zou k dat egt niet gek vinden.. en die mtv die weten ook alle verhalen op te pompen, dus waarschijnlijk heeft ie alleen een schop tegenhet ventiel gegeven ofsow. ![]()
|
Uit betrouwbare bron vernomen dat de journalist Chris liet weten dat hij aan de wereld door zou geven hoe Chris aan zijn mooie tekstjes voor zijn liedjes kwam.
"I know your secret. Yes, you're precious songwriting technique. And I'm going to reveal to the world that YOU.... YOU just put words together that rhyme, KNOWING... KNOWING that your songs mean NOTHING... ABSOLUTELY NOTHING at all. You owe your fame to having a relation with a movie star. You're band is half-arsed. In My Place was completely stolen from Radiohead's No Surprises. And the only decent musician in your so called band is your drummer. Your market trade hand writing days are over, you with you're immature student attitude." Chris: "Oh no, what must I do? The world mustn't know my secret! Oh look at that brick. Maybe I should throw it, and act like he drove me to the edge so that he'll lose all his credability. Yes, jolly smashing good idea!" *SMASH* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
k zeg alleen dat mtv alles kan oppompen...heeft hier nietz mee te maken... nee, maar het kan zijn dat hij bijv perongeluk door de ruit is gevallen ofosow...en dat mtv het dan nombuigt tot,...een ruit doorgeslagen....get it?
|
![]() |
||
Citaat:
Als je zo vreselijk veel boosheid kwijt moet op 'muzikanten', schrijf dan een lange, kwade mail naar 538/TMF waar 80% van de nummers zonder gène is gejat (jaa, nóg erger dan Coldplay!), en 100% van de liedjes slechter is dan het slechtste nummer van Coldplay... Coldplay is, net als Radiohead, een verademing tussen de popmuziek van nu.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Toen ik ff zocht op een coldplay-fan site, zag ik het hele verhaal staan. Dus ik had m'n vage verhaal ff gewist en dit artikeltje er voor in de plaats gedaan.
||
Citaat:
![]() ist nog een beetje duidelijk wat ik lul? nee? jammerr
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zag je volgens mij nog lopen in't patro, kan dat?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
0,01 procent van de muziek die ze op datsoort radiozenders draaien is niet van coldplay. het is 0,03 want coldplay staat regelmatig in de top 100 + top 40 + megatop 100 het is dus 99,7. ei.
||
Citaat:
![]() ow, en ik zeg 99,9% en niet 99,99% daarom klopt jou 0,01% redenering niet... die zou pas hout snijden (eigenlijk niet, maar dat komt in de volgende alinea) als je een 0,1% redenering zou gebruiken.... bovendien beweer je in je post dat 0.03% niet van coldplay is, dan is dus 99,97% wel van coldplay... dat zou betekenen dat 3fm, 538, yorin en consorten bijna alleen maar coldplay draaien. tja...als we dan gaan mierenneuken.... ei ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hej mensen,
Chris is zo'n sweety softy dat ze hem vast heeeelll erg pestte anders zou hij ook niet zo agressief doen. Of hij had gewoon een rot dag omdat hij bijvoorbeeld ruzie had met zijn lieftalige vriendin: Gwyneth Paltrow. Rian? Jaloers op Gwyneth? (ho sorry ik wijk af van onderwerp ![]() Mgoed, Chris kan er vast niks aan doen. En als hij te zwaar gestraft word. (wat natuurlijk het geval is, hij verdient nooit een straf, slijm... ![]() Okeoke.. misschien draaf ik een beetje door maar dit zat er in mijn fantasie. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() chris kan idd vast nix aan doen!! poepig als hij is!!!!!
|
ho.. nou ik mezelf teruglees lijk ik wel erg radiohead afzeikerig..
zo ist niet echt bedoeld. Ik vind Coldplay en Radiohead gewoon niet op elkaar lijken. Omdat Chris een unieke stem heeft waar het in de Coldplay-nr's eigenlijk om draait. Radiohead is ook leuk hor beledigde Radiohead-fans!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|