Advertentie | |
|
24-07-2003, 19:33 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
24-07-2003, 19:50 | |
ten eerste vind ik dat je sterk overdrijft.
ten tweede vind ik, zelfs al was het indoctrinatie, je mensen beter kunt indoctrineren tot nooit meer auschwitz, dan tot nazipraktijken oid ten derde is het vak ckv hier niet voord bedacht, ik heb ook ckv gehad en nooit zoiets gehad, dus deze 'indoctrinatie' is niet landelijk. ten vierde vind het ik vrij zielig dat je die vragen niet wil maken om die redenen. >je zult wel gewoon een excuus gezocht hebben om niets te hoeven doen en als je dit wel uit oprechte overtuiging hebt gedaan moet je imo eens na gaan denken over je wereldbeeld. >vind dit bijna walgelijk....sommige mensen zouden wat meer na moeten denken< |
24-07-2003, 20:09 | ||
Citaat:
2. Ik accepteer niet dat het nazisme slecht is, waar lees je dat? Ik zeg alleen dat het allemaal STERK overdreven is, er waren meer slachtoffers dan alleen de joden, zelfs nu krijgt men nog geld voor het leed wat sommige 60 jaar geleden is aangedaan dat vind ik echt tever gaan. |
24-07-2003, 20:32 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast heb je voor punt 1 geen bewijs, je zegt dat niet alle foto's ivm de holocaust zijn, terwijl je dat helemaal niet zeker weet. En daarnaast maakte het uitmoorden van mensen die Joden hielpen ook min of meer deel uit van de holocaust. En wat heeft dit met CKV te maken? - wat overigens voor Culturele en Kunstzinnige Vorming staat -, je beklaagt je nu meer over de holocaust dan over CKV... School is niet leuk, jongen, maar wanneer je gewoon je werk doet en slaagt ben je er het snelste vanaf.. |
Advertentie |
|
|
|