Advertentie | |
|
![]() |
|
tnx voor jullie reaxi!
- sublime/ S. Swaenenburgh: ik heb het gedicht heel snel geschreven, dus vandaar dat ik in korte tijd veel wilde zeggen denkik: ik heb het in een keer geschreven, wilde het kort houden nadat ik de eerste regels had bedacht en er toen pas achterkwam dat ik er geen songtekst van zou kunnen maken: vandaar dat het een gedicht geworden is ![]() - tacidvs: het laatste stuk komt inderdaad behoorlijk wanhopig over, maar dat was eigenlijk ook de bedoeling. stoort dat aan het gedicht denk je?
|
![]() |
ik ben het met sommigen hierboven eens. ik vind het jammer dat je dat 'warme gevoel' niet in derest van je gedicht vastgehouden hebt. de scheiding zie ik niet echt, maar volgens mij loopt het gewoon een beetje naar het einde toe, daar komt het meer naar voren. maar het stoort me verder niet, vind het wel apart dat je wat meestal in 2 verschillende soorten gedichten geschreven wordt in een gedicht kan laten overlopen. kvind 'em mooi
![]() -x- *Stargirl* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Niet genieten van sex maximekeee | 10 | 02-05-2013 22:13 | |
Verhalen & Gedichten |
De wraak van Harry: Deel VI tss | 3 | 29-11-2006 20:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: fantasy in de geest van LOTR Eye of Sauron | 8 | 08-07-2004 21:03 | |
Verhalen & Gedichten |
niet van jou, niet met jou, niet bij jou, enkel om jou The one who I am | 1 | 21-05-2004 16:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Een zee van geluk Genesis | 6 | 02-09-2001 00:11 |