![]() |
|
Ik las zo de Cosmopolitan door, en stuitte op het artikel : het geheim van je vriendinnen-club.
Het ging over het enneagram. Dat gaat uit van 9 types. Hoewel je vast nooit één van de types bent, neig je altijd het meest naar eentje. 1. De perfectionist 2. De helper 3. De winnaar 4. De romanticus 5. De waarnemer 6. De loyalist 7. De avonturier 8. De baas 9. De bemiddelaar ![]() Het enneagram is verdeeld in drie centra. De 'vijf', de 'zes' en de 'zeven' behoren tot het intellectuele centrum. De 'twee', de 'drie' en de 'vier' behoren tot het emotionele centrum De 'acht', de 'negen' en de 'één' behoren tot het motorische centrum. Je kunt het best opschieten met je eigen typen, de types naast je en waarnaar de lijntjes gaan ![]() Niemand vind het vast interessant, maar ik wilde het ff delen ![]() Test jezelf : http://www.andromeda-uitgeverij.nl/e...a045c34bdc2400 Ik was een 7, de avonturier ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() In de Cosmopolitan staat ook het hele vriendinnengroepje van Sex & The City uitgelegd. Carrie is ook de avonturier. ![]()
||
Citaat:
De rest zijn je vleugeltjes ![]()
|
Op grond van de gekozen antwoorden sluiten de volgende enneagramtypen het beste bij uw persoonlijkheid aan:
2 De helper 8 De baas 4 De romanticus ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Op grond van de gekozen antwoorden sluiten de volgende enneagramtypen het beste bij uw persoonlijkheid aan:
7 De avonturier 2 De helper 1 De perfectionist De Avonturier De Avonturier’ het leven is een groot avontuur en je moet het allemaal meegemaakt hebben is het motto van type ‘zeven’. Hij maakt graag plezier en dat houdt tevens in dat pijn vermeden moet worden. Daardoor stelt hij nogal eens wat uit dat niet leuk is om te doen. Hij droomt van mooie vakanties, mooi partners, kleedt zich soms opvallend en kan luidruchtig zijn, maar is lief en laat ook wel eens zijn kwetsbaarheid zien klopt wel, maar ik vind mezelf nou geen avonturier (heb saai leven, zit zelfs mijn tijd te verdoen achter internet) |
![]() |
|
![]() 6 De loyalist 7 De avonturier 2 De helper Ik ben geen avonturier.. De rest klopt wel.. [edit] hoewel... Bikinie-meisje heeft ook een goed punt ![]() Dan ben ik wél een avonturier.. Nou ja what ever[/edit]
Laatst gewijzigd op 24-07-2003 om 17:38. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Nee man, vanavond ga ik weer zuipen ![]() ![]() Nu ben ik gewoon interessant aan het doen ![]()
|
7 avonturier
4 romanticus 5 waarnemer tsja, naar het doorlezen van de omschrijving ben ik in elk geval geen avonturier, romanticus ook niet echt. waarnemer eigenlijk nog wel het meest. 5 De Waarnemer ‘De Waarnemer’ is een intellectueel. Hij denkt eerst na voor hij iets zegt. Hij kan goed luisteren, maar blijft kritisch. Hij probeert te begrijpen waar het om gaat en zal dan een standpunt innemen. Hij kan iets heel precies in één zin samenvatten. Hij valt niet erg op en is geen sociaal type en vindt het dan ook niet erg om alleen te blijven. |
![]() |
||
Citaat:
|
De Avonturier’ het leven is een groot avontuur en je moet het allemaal meegemaakt hebben is het motto van type ‘zeven’. Hij maakt graag plezier en dat houdt tevens in dat pijn vermeden moet worden. Daardoor stelt hij nogal eens wat uit dat niet leuk is om te doen. Hij droomt van mooie vakanties, mooi partners, kleedt zich soms opvallend en kan luidruchtig zijn, maar is lief en laat ook wel eens zijn kwetsbaarheid zien.
WTF man! Dat is echt het tegengestelde van wat ik ben! |
![]() |
|
|