![]() |
|
ach ja.. ik merk aan m'n vriendin dat ze niet helemaal wil ophouden na de sex.. wil ik wel, maar ik pas me heel netjes aan. Dus ik verzamel alles wat ik nog in me heb om nog een beetje door te vrijen. Wel tegen m'n zin in, maar ach, je moet blij zijn met wat je hebt en daarvoor wil ik best nog even een half uurtje doorbijten met m'n slaperige en absoluut niet-geile hoofd.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
uhm.......lekker in elkaars armen liggen en beetjuh na kletsen enzow.......beetjuh friemelen en kietelen ofzow!
![]() ![]() ![]() duzz.... en idd het s'ogtends ontbijten is ookw le leuk idd! ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
komt denk ik gewoon omdat ik verslaafd ben en ja na een grote inspanning heb je gewoon zin om te roken. Na het sporten rook ik bijvoorbeeld ook altijd meteen. dus gewoon ff uitrusten, en voor mij hoort daar een shaggie bij
||
Citaat:
hahaha ![]() |
![]() |
|
op bed springen en door het huis rennen enzo, druk zijn, eten maken ofzo, blowtje draaien, blowtje roken, tv kijken.
Als het 's avonds is dan wel knuffelen enzo, daarna door het huis rennen en druk zijn ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
Verwondingen door (ruige) sex Thee Muts | 56 | 16-05-2004 18:48 | |
Seksualiteit |
huilen na de sex Bil-worst | 64 | 07-07-2003 22:29 | |
Seksualiteit |