Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
verbeelding, gezichtsbedrog of het plaatsen van een verzonnen verhaaltje. ![]()
||
Citaat:
daar heb ik ze ook gezien, en het was niet zo dat ze er ineens waren maar ik merkte ze ineens op.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
'k zou de afstand echt niet weten, vooral ook omdat er geen structuur in de dingen zat, meer zwarte gaten (maar het zijn dus geen echte zwarte gaten), ik heb ze nooit meer gezien daarna ofzow en het was dus alleen zwart, niks meer, geen maan erop enzow.
m'n pa zegt nou dat het stofjes zijn die door de dampkring komen en zo het wolkendek doorbreken (het was bewolkt), iemand die dat ook zo denkt????
|
Kan het niet zijn dat er gewoon toevallig twee ronde gaten in het wolkendek zaten? Anders zou ik het ook niet echt weten.
Ballonnen zouden het misschien ook kunnen zijn geweest maar dan onbemande ballonnen voor onderzoek van de atmosfeer... Bemande ballonnen moeten geloof ik een half uur voor zonsondergang weer geland zijn... |
![]() |
|||||||
Hehehe, lollig topic dit!!
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Konden het geen roofvogels zijn die aan het 'bidden' waren? De meeste roofvogels doen dat niet snachts, tenzij het uilen waren. Maar uilen biden geloof ik niet... Dat zou wel verklaren dat ze geruisloos waren, dat ze opeens wegwaren, en dat ze stil hingen. Het zou wellicht ook gewoon weer een lichtshow kunnen zijn. Hoe vaak komt het niet voor dat er meldingen worden gedaan van ufo's terwijkl het gewoon een lichtshow blijkt te zijn. Dit is voor mij de meest logische verklaring. Hoewel ik me natuurlijk afvraag hoe ze ZWART licht kunnen projecteren ![]() Maar ok....
|
geen idee maar je hond kan het niet gezien hebben.
Honden kunnen geen achtergrond onderscheiden en als het donker is zien ze de maan zelfs amper in de lucht. Dus zeker geen zwarte vlek in het donker... Geen geluid ofzo?
|
Ok als de hond keek naar het maakte het mischien een speciale toon of heel stil geluid dat hij het alleen hoorde, of voelde hij iets aan?
![]() (Hij rook mischien een paar stinkende aliens?) ![]() ![]() ![]() Nee maar ik zou niet weten wat het was. ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Klinkt vreemd
![]() Ik geloof niet dat je UFO's iets te maken hebben met aliens oid. Het lijkt mij het meest logisch dat het gaten in de wolken waren. Misschien dat heel kleine komeetjes door de dampkring zijn gekomen en met zo'n enorme snelheid door de wolken zijn gegaan dat ze grote gaten veroorzaakten. En misschien dat dat het dan in die gaten even heel erg warm was zodat de wolken daar verdwenen omdat ze (nog erger) verdampten. De lucht koelde daarna langzaam weer af en de damp condenseerde weer tot een stoffase die we kunnen zien, namelijk 'wolk' (voor zover je dat een fase kan noemen, maar je weet wat ik bedoel ![]() Het klinkt alleen vergezocht, maar het is een logischere verklaring dan 'een lichtshow', 'vogels' of 'balonnen'. ('k Wou dat ik 's een UFO zag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Correctie: een maan is altijd even groot, maar vanaf de aarde gezien lijkt het in grootte te verschillen. Net zoals de zon die "uitsist" in de zee ook groter lijkt dan wanneer ie "hoog" aan de hemel staat.
|
ik wil helemaal niet lullig overkomen ofzo maar zit je de boel niet te belazeren want als iemand met verstand verklaart dat ee hond dat niet kan zien en er geen geluid bij was,dan heb je wel een bijzondere hond...en aangezien je een puber bent net zoasl ik belazer je nogal graag de boel doe ik ook graag hoor daar niet van
![]()
|
nee, ik zit de boel niet te belazeren!
ik weedut zeker. eigenlijk bst stom dat ik er geen foto van heb gemaakt. maar misschien weet je wel dat honden heel gevoelig zijn voor spanningen enzow, en als wij ergens naar kijken, doet de hond dat ook maar nooit lang, alleen dit was zo gek dat ze er wel naar bleef kijken... nouhou, geloof me nou!! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik zei ook niet dat de maan zelf in grootte kan verschillen maar dat hij dus groter lijkt doordat ik dacht dat de maan soms dichtbij staat.
ik zie heel soms de maan veel groter dan normaal, heel geel ook, maar ik weet niet hoe dat komt, het schijnt dat het met de atmosfeer te maken heeft ofzow.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal]De Toren van Babel Issun | 6 | 14-07-2010 20:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Rondje om de wereld Verwijderd | 0 | 13-06-2006 12:31 | |
Verhalen & Gedichten |
De ondraaglijke lichtheid van Zwart Reynaert | 7 | 01-03-2005 21:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |