Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
hij wel. XP kost maar 20 euro ![]() LEGAAL ! ja, scholierenlicensie ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tis niet dat ik heb bedacht heb (of uitvoor) Topicstarter ze kunnen max het serial blocken voor update al komt het niet zo snel voor, verder heeft microsoft hier geen bevoegtheid ook al kunnen ze zien dat het illegaal is. Het is niet zo dat Riaa(geen recht) of buma (betere dingen tedoen) op jou duur gaan kloppen voor 1 licentie. (toekomst kan ik niet voorspellen maar denk ook niet dat het snel zal gebeuren) |
![]() |
||
Citaat:
laat ze mijn pc dan maar een serial geven...alle windows die ik heb zit de serial op de cd... ![]()
|
![]() |
Ik weet niet wat ik heb gedaan, waarschijnlijk een of ander programma dat ik heb geinstalleerd of zow dat systeem bestanden heeft gewijzigd, maar om de zoveel tijd dat ik op internet zit komt Window$ opeens aanzeuren met het volgende [ik draai XP]:
Opent [minimaal] 6 internet explorers, tegelijkertijd --> Systeem Hangt half ![]() Gaat in alle vensters naar www.microsoft.com/etc/etc --> dag banbreedte Zeurt dan over't volgende: Windows heeft ondekt dat u uw Window$ versie hebt lopen bijwerken met een ILLEGALE VERSIE VAN WINDOOW$! Ik hebt niet eens een illegale windows versie ![]() Dus.....
|
![]() |
Ik heb nix geupdate, dat is 't probleem juist!
Hij komt gewoon aanzeuren met een of ander wazig verhaal... Iets met Illegale window$ versies en licenties overzetten en toestand moeilijk ![]() ![]() Ik weet zelfs niet hoe ik er aan kom ![]() Dat dee die gewoon op eens.....
|
zou er dan werkelijk iets waar zijn van de fenominale beveiliging die microsoft aankondigde toen ze windows XP uitbracht?
niet te kraken doordat het zich koppeld aan de hardware van uw computer. verificatie via internet, al die dingen die mij als naïveling deden beven. (tot ik na een maand een FCKGW versie in handen had ![]() |
![]() |
|
Als je een legale XP hebt dan moet je hem na verloop van tijd activeren bij Microsoft. (Dit kan dus niet op 2 verschillende pc's) Of je moet ze bellen en zeggen dat je een nieuwe pc gekocht hebt en hem daar graag op wilt hebben enz enz..
||
![]() |
Citaat:
Er kunnen heel veel redenen zijn waarom je dat krijgt maar ik verwacht niet echt dat het van microsoft zelf is. Als het wel zo zou waarom dan 6 windows en niet gewoon 1? vind het een beetje vaag. Mss is er wel iemand die een grapje met je uithaald vriend die kan programmeren ofzo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[formatteren] PC start niet op via CD-ROM. Severus | 7 | 25-02-2007 14:25 | |
Software & Hardware |
[Windows XP] Problemen met illegale versie via PC-verkoper. Severus | 2 | 25-11-2006 20:03 | |
Software & Hardware |
Windows 98 versus Windows XP Seven of Wands | 5 | 20-10-2003 13:06 | |
Software & Hardware |
[netwerk] internet delen (xp) mixtape | 6 | 09-09-2002 18:16 | |
Software & Hardware |
XP, Internet Sharing en file transfers Captain | 14 | 22-05-2002 20:24 |