Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mieszko (Nasum) - Zang Mick (slipknot ) - Gitaar Ben (DEP) - gitaar 2 LEs Claypool maar op de bas Ik ga ook voor Merzbow met Xanopticon achter de draaitafel.
|
de grap hier recht boven is geloof ik al eens eerder gemaakt
![]() vocals: Jeff Buckley gitaar 1 / synths : Nick McCabe (the Verve) bas : Simon Jones (the Verve) drums: Ringo! awwwww ![]() lyrics: Dylan / Lennon / McCartney / Drake
|
Zanger: Chris Martin (coldplay)
Gitarist: Die coole dread vent van Nada Surf (weet even niet meer hoe die heet Drummer: Siverchair(weet ook niet meer hoe die heet)
|
vocals: Stiv Bators (Frankenstein/Dead Boys/Lords Of The New Church)
vocals + lead gitaar: Philip Lynott (Thin Lizzy) rhytm gitaar: Angus Young (australische Velvet Underground/AC/DC) 2e rhytm gitaar + vocals: Jim Ellison (Material Issue) drums: Karen (supercharger)
||
Verwijderd
|
Citaat:
kleine opmerking alleen: het was malcolm en niet angus die in de aussie velvet underground zat. mijn band: gitaar1: Angus Young (AC/DC) gitaar2: Euroboy (Turbonegro) gitaar3: Tony Slug (Nitwitz, Hyrdomatics, Spades) bass: Lemmy Killmister (Motörhoofd) drums: Bartje de vuilnisman (PP) of Donny Paycheck (Zeke, Camarosmith) vox: bon scott (r.i.p AC/DC) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik ga net zoals Briseïs voor een koor, maar mét begeleidingband
![]() Zang: Russel Allen (Symphony X), Floor Jansen (After Forever), Zak Stevens (ex-Savatage/Circle II circle), Jon Oliva (Savatage), Damond Jiniya (Savatage/Diet of Worms), Anneke van Giersbergen (The Gathering), Myke Hideous (Empire Hideous/Bronx Casket Co.) Gitaar: Arjen Lucassen (Ayreon) Bas: Peter Steele (Type O Negavtive) Keyboard: De toetsenist van Dimmu Borgir Drums: Randy Black (Annihilator)
|
Vocals: Mike Patton
Leadgitaar: als het maar thrashed 2e gitaar: zie bovenstaande Basgitaar: Victor Wooten Drums: Thomas Lang ultimate prog thrash funk combo.
|
zang: ken andrews (failure/year of the rabbit) + zanger dredg (weet ze naam zo ff niet)
samples: trent reznor (nin, eigenlijk ook zanger, maar 3 is zoveel) gitaar 1: jerrey cantrell (alice in chains, jerry cantrell) gitaar 2: stef (deftones) bassist: justin (tool) drummer: phil collins en nu doe ik nog steeds veel artiesten te kort..is ook zo moeilijk. zoveel goede artiesten, zo weinig keus |
![]() |
|
david bowie- zang
billy corgan- gitaar 2e stem - ex-smashing pumpkins & zwan dave navarro- gitaar - ex- jane's addiction & ex- rhcp & solo paz lenchantin- bas <3- ex- a perfect circle & zwan danny carey- drum - tool iemand van neworder erbij kan ook heel leuk zijn ik weet niet of billy corgan en dave navarro het kunnen vinden, maar het lijkt me wel een goede band ![]() maar ik vind jimmy chamberlin eigenlijk de geweldigste drummer ooit, en zwan vind ik gewoon ook een perfecte combinatie ![]()
Laatst gewijzigd op 03-08-2003 om 14:11. |
![]() |
|
|