Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2003, 16:23
tiram
tiram is offline
De allerleukste ziin natuurlijk die van het duo plien & bianca:

* Ik heb een paard.
- Wat leuk.
* Nou, ik moet hem elke dag verzorgen.
- Ohw, lijkt me helemaal leuk.
* Neej, das een onzettende kutklus……………… Je moet zijn hoeven uitkrabben. Elke keer die lompe poten optillen.
- Een paard heeft benen!!!!
* Wacht maar, totdat ie een keer op tenen gaat staan……………… Je moet hem borstelen, opwrijven met een pluk wol. Je moet euhm… heksenstrengen uit zijn staart halen. Je moet de korsten bij zijn oog weghalen met wat lauwe thee en een sponsje. Je moet zijn neus leeg halen. Je moet zijn oren leeghalen. Je moet zijn reet leeghalen.
- Een paard heeft een ANUS!!!!
* Wacht maar, totdat ie een keer op je schoenen schijt! ……………… En elke week gaat de koker in het sop.
- De koker???
* Die moet geschrobd. Zo’n ding sleept de hele dag door het gras. En als de koker dan vol zit met jaaa… modder en strootjes en harde kiezelsteentjes. Dan pak ik de koker beet, met beide handen. En draai ik hem, langzaam, in een grote emmer. En dan was ik um.
- Met beide handen???
* De hele halve meter!!

Of ik ga zoveel achter elkaar zeggen dat jij het niet meer bij kunt houden en dan moet je wel ophouden want dan wordt de zin gewoon te lang om nog in een keer zonder in tweeën te knakken achter elkaar door na te zeggen zonder fouten te maken en zonder pimpelpaars aan te lopen....

* Kijk nou eens naar jezelf. In die belachelijke kleren van je. Die, die stomme zelfgebreide trui, met dat kinderachtige motiefje. En die lelijke laarzen, waar die melkflessen uit steken. Met je mislukt geknipte haar, dat alle kanten uitsteekt. En je denkt dat Jelle daar ’s nachts wakker van ligt. Van die platte ouwe wijven reet van jou. En dan dat stomme zelfbedachte dialect wat je al de hele avond uitkraamt. Een fletse muts ben je. En dat vind ik niet alleen.
* Terwijl wij allebei weten dat jij de dertig reeds gepasseerd bent

, gedraag jij je als een kind van 12. met van die grote ogen die altijd op huilen staan. Jij bent gek jij. Jij hoort in een inrichting thuis. Met afgerepelde kleren en schuim op je mond.
* Weet jij wel dat ik zonder jou een heel populair meisje zou zijn. Als jij niet steeds zo stuurloos achter mij aan zou waggelen. Dat mensen als ze mij zien zouden zeggen: Oooooooooooooooooooooooohooooh Irma. Bleg bleg bleg, daar heb je Ingrid ook nog eens. Je bent een zwarte schaduw, die mij achtervolgd. Een, een kakkerlak die zichzelf vermenigvuldigd als je hem dood trapt. En jij wilt met Jelle. *klonk* Want jij denkt dat Jelle niet door heeft dat er eigenlijk een ouwe taart van over de 30 voor hem staat.
* Die heel goed is in de rol van zielig. Van wat-wordt-mij-nou-weer-allemaal-aangedaan-kind. Want daar heb je veel succes mee hè. Dat de mensen lekker medelijden met je krijgen, zonder dat je dur zelf iets voor hoeft te doen.
* Want wie heeft weer alle tekst………………

En Theo Maassen natuurlijk:

Imitatie van Super Groover: "NOU ben ik hierrrrr....en NOU ben ik daaaaarrrr...."

(verder verveel ik me niet...)
Advertentie
Oud 28-07-2003, 17:48
Sorcha-Solar
Sorcha-Solar is offline
Bloemschikken en educatief honingslingeren van Bert Visscher 9geen zin om helemaal op te zoeken)

en dan vooral "de hellum!"

kheb der nog wel een paar maar dis een greep uit mijn favorieten
Oud 01-08-2003, 19:54
AngelofSilence
AngelofSilence is offline
Bert Visscher
*Trainer ja lul....
Trainer ik sta helemaal alleen hier in Zwolle ik sta helemaal allen hier op 't veld.
Eikel we spelen thuis, maar in mijn clubblaadje stond uit...Ja jouw clubblaadje wel
nou dan weet je niet...moet u mij geloven dan weet je het echt niet meer...

*"Ik wil niet."
"Je moet!"

Hans Teeuwen
*"Dat was ik niet... dat was een neger!"

Teeuwen en Smeenk
*En we hebben ook een beertje meegenomen
Ja, een beertje meegenomen.
Oh wat een lief Boebeltje Bap beertje
Lief hè? Kijk dan. Lief hè?
Lief Boebeltje Bap beertje
Hij is zo lief
Beertje is lief. Maar soms is het beertje STOUT!
Stout beertje!
Kutbeer.
Ja. En als het beertje denkt dat het zo maar stout kan zijn...
dan heeft ie het mooi mis!

De Vliegende Panters
*Dikkie Dik is het beu! Hij loopt over straat en verveelt zich de tering zeg hé

*Maar professor
Kabouter!
Appelflap!
...Glimmerveen!
Toverwop!!

Een paar maar
Oud 02-08-2003, 15:07
tiram
tiram is offline
Oud 02-08-2003, 16:35
Verwijderd
Goedemorgen luisteraars. het is vandaag 1 april, de juiste tijd is 5 voor 9. 1 april, 't is 10 voor 9. 1 april, 't is toch 5 voor 9.
En op deze 2e april, 1 april, beginnen wij met het nieuws in het kort.

Op de afsluitdijk is een caravan van de weg geblazen. 167 mensen konden worden gearresteerd.

Harke heue, harke heue elsn hei knerre neie hei. Verder buitenlands nieuws.

De betonpaal die vanaf een viaduct op president Raegan was gegooid heeft overal in de wereld voor heftige reacties gezorgd. Premier Tatcher sprak van moord, premier Lubbers van een betonpaal.

De Nederlander beheerst zijn moedertaal slecht. Op de vraag aan de minster van WVC of hij ook van mening was dat de gemiddelde Nederlander over een te klein vocabulaire beschikt antwoordde de minister: "mwaah..."

Glanerbrug heeft kabeltelevisie. Nadat de burgemeester van Enschede de kabel vanmiddag plechtig in gebruik heeft gesteld kan Glanerbrug SkyChannel, MusicBox, TV5, abbonnetelevisie en de Russische televisie ontvangen. Wanneer Glanerbrug riolering krijgt is nog niet bekend.

Frits Bom en Wim Bosboom hebben een druiventest gedaan. Ze kwamen beide als beste uit de bus.

De bekende modeontwerper Hennie de Bruin is zojuist bij een verkeersongeval om het leven gekomen. Hij werd overreden door een beige vrachtwagen combinatie.

Dan volgt nu het nieuws voor doven en slechthorenden:
GLANERBRUG HEEFT KABELTELEVISIE!!!!!

-Herman Finkers, EHBO is mijn lust en mijn leven-
Oud 03-08-2003, 16:33
Verwijderd
- Anne

Allebei de ogen van de allermooiste vrouw
zijn niet half zo mooi
als dat ene van jou.

- Ik ben een meisje uit de polder, jodeleehodeliehaho
Ik krijg al hoogtevrees op zolder, jodeleehodeliehaho
In de bergen van Tirol, daar woont mijn lieve Hans.
Tussen hans en mij is het nooit veel geweest want Hans heeft watervrees.

gezellig hè?

- Ik zat in geestelijke nood. Zo kwam ik bij het Leger des Heils.
Er hing een bord aan de gevel met: Twijfel niet, God is er.
Ik liep naar de voordeur en zag een briefje met Ik ben even weg.

Herman Finkers. "Ik Jan Klaassen"
Oud 03-08-2003, 18:35
tiram
tiram is offline
HALLO KABOUTERTJUUUUH!!! Waar is je PUNTMUTS?

"Ik ben GODVERDOMME geen kabouter!"

Ja en toen dacht ik...das een kabouter die het moeilijk heeft he..
Oud 03-08-2003, 20:14
Verwijderd
Een vrouw als jou heb ik nooit gekend
Sterker nog, ik heb geen idee wie je bent

Ik heb al een slecht geheugen zolang ik mij kan herinneren.

Ik heb een geheugen als een... ehhh... ik heb een geheugen als een... ehh... ehh... zo'n ding met gaatjes.

Tjibbe, Sjoerd en Wibbe; die zouden het wel rooien
Tjibbe, Sjoerd en Wibbe; die zaten mooi te klooien
Zijn in een wak gereden, volledig overleden
Zo heb je 't over friezen, zo heb je 't over dooien

-HF-
Oud 04-08-2003, 14:36
Maurice
Maurice is offline
"Psst.. Fons, Fons, je hebt een wijnvlek!"
Oud 25-08-2003, 11:41
mijwn
mijwn is offline
harry yekkers:

jan en marie gingen scheiden en heel de familie was het ermee eens dat marie pietje zou krijgen, behalve ome jan, die moest altijd dwars liggen, dat had ie een keer tegen mij gezegd, harry, je moet dwarsliggen in het leven, ik zei waarom dan ome jan, "ben je lekker moeilijk te begraven". Maar iedereen was het er dus mee eens behalve oom Jan, hij zegt, kijk ik heb hier een knaak, ken je het nog volgen, stel dat ik die knaak nauw in een sigaretten automaat dauw he, van wie is dan dan pakkie sigaretten, van mij? of van die automaat?

youp van 't hek:

"duizend hongerbuiken in rwanda, miljoenen hoetoetoeties gaan eraan, in China loopt de aller laatste Panda, en chiquita is een prachtige banaaaaan"

"vieze vuile teringhoer, gore kankerslet, smakeloze lichtekooi, krijg in je liezen smet, zuigteef, vuile slettebak met je tieten van een mug, gore sloerie, vieze snol, kom toch bij me terug.

bert visser:

"er was eens een prinses met een grote tiet, jullie hebben vastwel eens een grote tiet gezien maar dit was wel een enorme joekeloekes, er is ook een plaatje bij, aaaaaaaah!"

ghe ghe ghe ik houuuuuuuuuuuuuuu van humor!

Regels voor berichten