Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2003, 15:14
HenkMul
HenkMul is offline
Om zeven uur 's morgen word ik wakker en pers ik een lekkere grapefruit uit, ondertussen genietend van de goedkope lectuur die in de Telegraaf vermeld staat. Dan neem ik een douche van anderhalf uur en trek ik mezelf heerlijk af, terwijl mijn gedachten wegglijden naar een zekere toiletjuffrouw die in gespreide toestand wacht op dat genot waar ze altijd naar heeft gesmacht.

Na deze hemelse douche pak ik de trein richting Volendam, huur vervolgens een mooie vissersboot en vervolg al snuivend aan mijn coke de denkbeeldige weg over het water. Om drie uur 's middags zoek ik het dichtstbijzijnde vogelnestje op nestel ik me als een echte res animales tussen de vogels.

Na het Volendamavontuur koop ik een treinkaartje Amsterdam Centraal. Eenmaal daar aangekomen sla ik mezelf een ferme bloedlip en kras mijn armen eens flink onder, zodat mijn voorkomen gelijkstaat aan dat van een heroinejunk. Met een verveeld gezicht laat ik mezelf uitwonen door twee hopeloze zakenmannen, die op zoek zijn naar uitgemergelde pephoertjes van weleer.

Uitgerukt en uitgepuft pak ik de trein terug naar Waspik en duik ik met een tevreden gevoel mijn bed.

Welnu, zo ziet een abnormale dag van mij er uit. Hoe zit dat bij jullie, beste scholieren?

Met vriendelijke groeten,

Henk Mul.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2003, 15:19
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 15:38
3rd Rock
3rd Rock is offline
nou ja....
ehm, om 6uur gaat de wekker. ik draai me om en naast mij ligt een bloedmooi wijf.... helaas heeft ze geen vagina dus neuken doen we niet. ik sta op, drink wat brinta wake-up en ga douchen.
ik trek me niet af. ik droog me af met een palmblad en kleed me aan. vandaag draag ik een tuinbroek en een jim-tshirt. ik doe mijn klompen aan. kus de vaginaloze dame gedag en spring op mijn ligfiets.
ik flikker om. daarom stap ik nu op mijn ligfiets en fiets naar de bibliotheek om daar wat boeken van harry muesli te halen. ik stempel ze af bij de balie en fiets naar china. daar aangekomen ga ik aan de jang tse kiang mijn muesli boeken lezen en geniet ik van de ondergaande zon.
dan fiets ik op mijn ligfiets terug naar mijn woonplaats galmklerk aan de greppel en duik naast mijn vaginaloze liefde en val in slaap.
Oud 29-07-2003, 15:43
Zaina
Zaina is offline
Wordt niet wakker. Niet echt spannend, wel abnormaal
Oud 29-07-2003, 15:48
lifeafterdeath
lifeafterdeath is offline
Normale dag

Uhmz om 12 uur opstaan.
Ventilator aan.
Pc aanzetten ff wat forummen en praten op irc.

Daarna ga ik ff gitaarspelen als mn ouders weg zijn.
Eventjes wat te eten bakken/maken en lekker voor de tv oppeuzelen
Daarna weer ff gitaarspelen , beetje computeren.
Even wat vrienden opzoeken.
Avondeten
Computeren
Gitaarspelen
Tekenen (soms een paar uur )
Daarna gaan mn ouders al slapen en dan ga ik rond 12 uur lekker tv kijken tot 3 uur en dan ga ik weer es naar mn bedje

aangezien 90% van mn vrienden met vakantie is doe ik nu niet zoveel met hun maar als ze terug zijn gaan we met zn allen karten en uitgaan enzow

Abnormale dag

Word lekker wakker om 1 uur ongeveer
En dan ga ik er op uit
Doe schone boxer aan pak nieuwe broek
Doe ff een zwarte longsleeve aan.
Doe lekker mn schoenen dicht strik de veters en stop mn broek erin zodat de mensen er lekker bang naar kunnen gaan staren.
Rugzakkie om en hopla daar gaan we

Eerst maar es naar de bieb die ouwe boeken over wicca inleveren Dan ff naar de c1000 fietsen ff eng doen met mn ogen naar mensen die naar me kijken en dan haal ik ff wat te eten een stuk of 4 pizza's voor savonds bij het tv kijken enzow.
Om 4 uur gaan slapen

Laatst gewijzigd op 29-07-2003 om 15:54.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 15:56
Verwijderd
Ik word rond 5 uur wakker en er ligt een vrouw naast me. Veel zal er niet gebeuren, want ze is dood.
Ik neem een bad in priklimonade en poets m'n tanden met pindakaas. Als ik me heb afgedroogd bel ik het crematorium om ze te verwittigen van de dode vrouw op mijn bed.
Afijn, hierna ga ik nog even naar de disco tot 7.00 om nog even lekker te dansen.
Dan ga ik in mijn riksja naar het bos om daar een tai chi oefening te doen voordat ik naar mijn werk ga.
Op m'n werk krijg ik te maken met een man die stuivertjes uit het niets kan toveren. Lastig geval want we hebben tegenwoordig eurocenten. Ik bespreek met de man wat hij hier aan wil doen en werk hem de deur uit voordat mijn bookmaker langskomt.
Maak een babbeltje met m'n bookmaker, hij vertelt een paar gruwelijke verhalen over wanbetalers bij wijze van intimidatie, neemt nog een kopje thee en gaat weer weg.
Ondertussen is het alweer zes uur 's avonds. Eindelijk kan ik mijn zonnebril afdoen. Hierna ga ik nog even op jacht want ik heb honger. Rond 9 uur ben ik thuis, nbet op tijd voor mijn favoriete serie: dracula goes daylight. Rond een uur of half tien kruip ik in mijn kist. Normaal slaap ik in een bed maar dat gekke mens heeft de lakens ondergebloedt. Welterusten allen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 15:59
bartjehill
bartjehill is offline
ik word wakker om 7 uur

ga mezelf effe goed onderwerpen aan een potje
paralimpics ochtendgymastiek
als ik me in de beerput naast me boerderij was heb ik geen last van dat ik mewil sjorren wat ik ben zo impotent als maar kan.
als ik aan me ontbijt zit van gortepap en augurken krijg ik de neiging om me cdtje van mooi was die tijd op te zetten (de nieuwe uiteraard)

daarna zoek ik me moeder effe op
als die ouwe slet uitgekweild is vraag ik of ze zin heb in een gezellig potje mikado
ze won dus ik deed heel zachtjes een kussentje over d'r gezicht heen en wachte tot ze was ingeslapen en ik moest er weer vandoor.

werken doe ik niet ik verkoop mezelf eens in de zoveel tijd gewoon aan een dikke amerikaan die eens wat anders wil.

maar in het dagelijkse leven zit ik in de politiek en ga onder de naam van peter jan
maar mischien heb ik nu teveel gezegt
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 17:12
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
zou het niet weten
Oud 29-07-2003, 17:52
Quiana
Quiana is offline
Als ik zou weten hoe een abnormale dag eruit ziet,
is het geen abnormaal meer lijkt me.
Oud 29-07-2003, 18:09
Nona
Nona is offline
Citaat:
bartjehill schreef op 29-07-2003 @ 16:59:
maar in het dagelijkse leven zit ik in de politiek en ga onder de naam van peter jan
maar mischien heb ik nu teveel gezegt
Hij heet Jan Peter...
Oud 29-07-2003, 18:18
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 29-07-2003 @ 19:09:
Hij heet Jan Peter...
typfoutje denk ik
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 22:30
Thomas
Thomas is offline
Ik heb alleen maar normale dagen.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 08:29
Verwijderd
abnormale dag:

-ik word om 9 uur gewekt
- ga me meteen aankleden enzo,
-ga rond 10 uur mee boodschappen doen (rond 11 uur thuis)
-verven
-lunchen
-smiddags nog meer verven
-savonds naar de videotheek en film kijken
-honden tussedoor nog lang uitlaten
- ik ga rond 1 uur slapen
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 10:34
the tourist
the tourist is offline
Abnormale dagen zijn niet altijd hetzelfde, want dan zou het geen abnormale dag meer zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 11:07
Fuzzly
Fuzzly is offline
als alles veranderd in 1 bapaalde dag,is voor mij abnormaal.
Oud 30-07-2003, 11:19
Optima
Optima is offline
niet wakker worden
Oud 30-07-2003, 18:53
WolterB
WolterB is offline
ik word om 6 uur wakker nadat ik door de wekken heen heb geslapen
dan ga ik eerst eten alvorens ik ga douchen
daarna ga ik gelijk al mn klusjes doen die ik die dag zou doen
als ik daar mee klaar ben ga ik lunchen, netjes om 12 uur
als er dan nog klusjes zijn doe ik die gelijk na mn eten
pas daarna heb ik tijd voor leuke dingen, wat natuurlijk geen computeren is, want dat is slecht voor je

Oud 30-07-2003, 19:09
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Ik lig op bed,
ogen dicht,
ik hoor het tikken van de beademingsmachine. Mijn moeders hand op die van mij voel ik niet. Het geluid van haar oorbellen klinkt me bekend in de oren. De geur van haar parfum komt niet verder dan mijn neus. Ik merk het niet, ik ben er niet. Mijn tante is er ook. Mijn tante, die ik al twaalf jaar niet gezien heb. Graag zou ik mijn ogen opdoen en...nee. Niet vandaag. Weer een dag voorbij. Weer een dag voorbij, van een medisch hopeloze comapatiënt.

Gelukkig heb ik een dergelijke dag nog nooit beleefd.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 20:31
Dminor
Dminor is offline
Ik ga achter de computer zitten en druk de hele dag alleen maar op de spatiebalk.

Maar dat verandert nog wel eens per abnormale dag, soms is het ook de tab-toets. Als ik lui ben.
Oud 30-07-2003, 20:53
sans plomb
sans plomb is offline
Op een abnormale dag

Najah ik werd toen om 8.34 wakker. Ik stap zo als normaal uit mijn bed. Maar die stond zomaar bij de overburen in de tuin.. waarschijnlijk een storm ofzo. Achja kan gebeuren. Om half 10 was al mijn make up tiptop..want ik moest namelijk het vliegtuig halen naar Vladiwostok.(de stad van het behang). Ik moest namelijk nog ideen doen voor welk behang ik zou uitkiezen, voor het nieuwe hondenhok van mijn neef in Zuid-Afrika. Na vol tevredenheid was ik om 8 uur avonds al weer thuis. Ik wou het vanavond niet te laat maken, want ik moest die andere dag de wcbril schoonmaken van overburen,omdat ik die nachts altijd overkots na een lange avond feesten met mijn vriendinnen uit het plaatselijke berjaardentehuis.
Oud 30-07-2003, 21:14
*mystery*
*mystery* is offline
ik word om 10 uur wakker naast mijn vriend. we besluiten naar curacao te gaan. kleren nemen we niet mee. we hebben toch genoeg geld. om 10.01 komen we daar aan. we zijn helemaal aangekleed, zijn in een prachtig hotel met een gigantisch zwembad op ons dakterras dat gevuld is met tropische vissen en koraal. geen bijtende beesten, dat prikkelt teveel. aan de andere kant van de kamer is nog een zwembad. een normale met een waterval. het water is licht groen en heel doorzichtig....
we rukken onze kleren uit, trekken een badpak aan, nemen zo'n yoghurt drink ding wat je met een hand kan eten, duiken in onze vistank, en eten daar rustig onze yoghurt op. vervolgens gaan we naar het gewone zwembad met de waterval, we trekken al onze kleren uit en plonzen in het licht groene water. samen gaan we onder de waterval staan. we doen het onder water... zo'n drie uur lang.
dan gaan we bungee jumpen vanaf het balkon en als we eenmaal uitgebungeld zijn laten we het touw wat zakken en gaan wandelen. we hebben flink wat honger gekregen van dat gebungel, dus wandelen we weer naar boven, naar het hotel. daar vangen we wat visjes uit ons aquarium-zwembad en laten ze bakken door Jamie Oliver. Het eten smaakt heerlijk! we bellen de butler om ons aquarium weer bij te vullen, het hoeft niet meer, hij heeft het al gedaan toen we aan het eten waren.
we zijn helemaal uitgeput... het was een lange dag... het is tenslotte al 10:02...
Reageren

Regels voor berichten