Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2003, 16:20
Verwijderd
Heej, ik zit eigenlijk met een probleempje...Ik heb al ruim een jaar (1 jaar en 20 dagen ) een enorm lieve vriend. Hij is vanmiddag vertrokken naar De Flamboree , een soort Jamboree (de scouting mensen weten wat ik bedoel), een groot 'spektakel' met allemaal andere mensen van verschillende nationaliteiten.

Nu mag hij er van mij best heen, maar het probleem is dat ik het niet va hem, maar een wderzijdse viendin moest horen dat hij meeging.
En nu probleem 2: zijn ex gaat ook mee! Het is 5 jaar geleden dat ze iets hebben gehad, maar het gaat erom: het is zijn ex!
Vanmiddag stond ze omhalf 2 op de stoep bij MIJ, terwijl er 2 uur op scouting (aan de overkant bij mij) was afgesproken. En meteen moest mijn vriend maar mee, weg naar België. Ik moest echt huilen, en hij kreeg nauwelijks de kans om me te troosten en zij trok de deur achter hem dicht (z'n ex stond bij mij in de gang).

Ik heb al vaak geprobeerd hem hier te houden, door te zeggen dat ik hem echt super ga missen, en door boos te worden, vaak te huilen...Ik voel me best wel schuldig en bezitterig, maar ik voel me vooral alsof ik hem nix gun...Is dit nu zo?

Ik ben gewoon superonzeker, en wil mijn vriend niet kwijtraken, en zeker niet aan haar...Ik hou zielsveel van hem, hij ook van mij, en die 12 dagen moet lukken, maar ik voel me gewoon klote over hoe ik me gedragen heb, snappen jullie?

Hoop dat jullie misschien ook iets weten tegen de verveling die ik heb al hij er niet is. Morgen werk ik iig de hele dag, en de rest van de week tot 13.00 op mn nichtje passen, maar dan heb ik 's middags en 's avonds nog eej! Hoop dat jullie iets weten hiertegen...

Laatst gewijzigd op 29-07-2003 om 20:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2003, 16:58
Warsocket
Warsocket is offline
gewoon rustig doen het is niet voor niks zijn ex
en nogmaals hij is niet voor niks al zo lang bij jouw

en over die 12 dagen ja das kut zoek voor de tijd dat je niks te doen hebt ook afleiding (ik ben aan het verhuizen dus als je wil helpen )

en dat je zo lullig deed tegen hem zeg maar gewoon dat je zielsveel van hem houd en dat je bang was hem kwijt te raken omdat je wat onzeker bent

suc6
Oud 29-07-2003, 17:04
Cinamon
Cinamon is offline
12 dagen?
Ik heb het al zovaak gezegd... Je moet elkaar de ruimte gunnen...
Dat lijkt me wel zo fijn, het ligt er natuurlijk aan of je ruimte NODIG hebt enzo. Let op, ik bedoel nu niet dat je z'n ex haar gang moet laten gaan ofzo, maar 5 jaar geleden hadden ze iets, lijkt me sterk dat dat meisje nog steeds iets voor hem voelt... En trouwens wat hem betreft, warsocket zei het al: tis niet voor niks z'n ex! En trouwens, hij houd zielsveel van jou, dus wat zeur je dan? Niet lullig opvatten ofzo, maar 12 dagen, 12 nachtjes, tis zo over! Don't worry, der gebeurt niks, voor je het weet kan je em weer vasthouden hoor!

ps. bezitterig mag je altijd zijn, maar don't over do it!
Oud 29-07-2003, 17:10
Verwijderd
Ja, ik weet dat 12 dagen nix is, en ik voel me ook echt net een klein kind, want iemand hoeft maar de naam 'Mark' te laten vallen, of ik begin weer te huilen...Ik ben gewoon niet gewend om weg te zijn van hem, om alleen te zijn..En mn beste dinnetje zit in Duitsland, dus met haar kan ik ook nix doen...
En nee, tis idd niet voor nix zn ex, maar toch..Ooit is er wat geweest tussen die twee, ik weet het niet...Ik heb geen goede ervaringen met jongens, en vertrouw niet snel iemand. Mn vriend vertrouw ik inmiddels voor meer als 100%, maar het is die ex...Haar vertrouw ik niet...Constant aan mn vriend zitten, elkaar knuffelen alsof ze elkaar 20 jaar niet gezien hebben, snappie?

Ik ben gewoon te onzeker voor dit soort dingen...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 17:17
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
tsssssss je gunt hem nix... dat is echt niet waar hoor je houdt van hem en kan hem gewoon niet missen that's it en als je veel van iemand houdt, wil je natuurlijk alles doen om die persoon bij je te houden toch? dus dat zou ik niet nix gunnen kunnen noemen..
Het is trouwens wel lullig dat z'n ex meegaat, maarja het is al lang geleden toch? Trouwens het zal wel niet voor niks zijn EX zijn denk ik dan. ( weet niet waarom het uit is gegaan ofzo)

als hij terug is gewoon eff uitpraten ofzo hij zal het toch vast wel begrijpen
Oud 29-07-2003, 17:17
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Hippe Woepsie schreef op 29-07-2003 @ 18:10:
Ja, ik weet dat 12 dagen nix is, en ik voel me ook echt net een klein kind, want iemand hoeft maar de naam 'Mark' te laten vallen, of ik begin weer te huilen...Ik ben gewoon niet gewend om weg te zijn van hem, om alleen te zijn..En mn beste dinnetje zit in Duitsland, dus met haar kan ik ook nix doen...
En nee, tis idd niet voor nix zn ex, maar toch..Ooit is er wat geweest tussen die twee, ik weet het niet...Ik heb geen goede ervaringen met jongens, en vertrouw niet snel iemand. Mn vriend vertrouw ik inmiddels voor meer als 100%, maar het is die ex...Haar vertrouw ik niet...Constant aan mn vriend zitten, elkaar knuffelen alsof ze elkaar 20 jaar niet gezien hebben, snappie?

Ik ben gewoon te onzeker voor dit soort dingen...
als je zeker weet dat je vriend niks raars doet kan zijn ex proberen wat ze wil hij gaat er toch niet op in

en als je geen mensen kan vinden waramee je iets kan doen voor die 12 dagen zoek dan een hobby en ga intens hobbyén dat helpt

sterkte meid
Oud 29-07-2003, 17:22
Verwijderd
Citaat:
evil_angel schreef op 29-07-2003 @ 18:17:
kan hem gewoon niet missen that's it en als je veel van iemand houdt, wil je natuurlijk alles doen om die persoon bij je te houden toch?
Dat is juist het probleem...Doordat ik hem bij me wil houden, ben ik zo bang dat hij 'gevangen' voelt. Ik wil altijd weten waar hij is, wat hij afspreekt en met wie, en wie er belt / smst als ik bij hem ben.

Mja, zn ex heeft ook een nieuwe vriend, (zowat iedere week een ander) en die vriend heet ook Mark...Ik heb haar op MSN, en ze zette nooit in dr naam dat dr vriend zo schattig is, maar nu dr vriend Mark is, is dr naam constant: Mark is een lekker ding, Mark kan goed zoenen, Mark is een schatje...
Ik kan er echt niet tegen, en voel me zo jaloers...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 17:47
stout!
stout! is offline
Hmm jij kan natuurlijk niets doen aan hoe je je voelt, maar ik zou me aardig benauwd voelen als ik je vriend was. Hoe oud is hij? Want als hij ook ongeveer 17 heeft zou het zo zijn dat hij op zijn 12e/13e iets met dat meisje heeft gehad? Lijkt me niet dat dat iets betekent.
Maar als ik jou was zou ik, ook voor jezelf, toch proberen je iets onafhankelijker van je vriend op te stellen, iets meer een eigen leven te leiden. Je moet ook een volwaardig persoon zonder hem kunnen zijn.
Oud 29-07-2003, 17:50
655321
655321 is offline
ooow lievie wat een kutgevoel is dat!

om je maar even wat moed in te praten: een relatie van ruim een jaar gaat echt nie zomaar stuk in 12 dagen, dan moet er al veel langer iets mis zijn. Zijn ex betekend waarschijnlijk niets meer voor hem, het is natuurlijk niet voor niets zn ex. En bovendien, zoals je zelf ook al zegt, het is al 5 jaar geleden dat ze iets hadden.
en over dat je het van een vrinedin hebt moeten horen dat ie weg gaat, dat was waarschijnlijk gewoon omdat ie hetkut vond om hetaan je vertellen aangezien hij misschien ook wel wist dat het je pijn ging doen.
maak je maar geen zorgen, er gebeurd niks. En verder is het misschien wel goed, hetklinkt hard maar waarschijnlijk isset goed voor jullie relatie en onderlinge band dat hij laat zien dat er niets gebeurd als hij zonder je weggaat.

Wat je moet doen in je eentje ...tja, een paar opties:
ga wat meer met vriendinnen doen, doe een video-avondje, ga uit, samen koken met iemand, naar de stad, ga naar de film. Dr is zoveel te doen, ook in je eentje natuurlijk... mja hoe meer zielen hoe meer vreugd. Heb gewoon een beetje lol deze week en dan nog amar 5 dagen.. vliegt voorbij als je jezelf maar bezig houdt.
Oud 29-07-2003, 17:50
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 29-07-2003 @ 18:47:
Maar als ik jou was zou ik, ook voor jezelf, toch proberen je iets onafhankelijker van je vriend op te stellen, iets meer een eigen leven te leiden. Je moet ook een volwaardig persoon zonder hem kunnen zijn.
Dat probeer ik ook wel, maar het is er gewoon langzaam ingeslopen, dat ik hem iedere dag zie, en gewoon op hem bouw..Mn dag is onderhand niet goed meer als ik hem niet zie, of nix van hem hoor, en eigenlijk is dat niet goed!

Mn vriend is 20 (december 21) en dat andere meisje is nu 19. Het is indertijd uitgegaan omdat zij voor een paar maanden naar Zweden ging, en ze wilde dan geen vriend hebben. Maar tegen hem heeft ze gezegd dat ze niet meer verliefd was, en hij weet de echte reden dus ook niet.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 17:54
Jobber
Jobber is offline
Tuurlijk, als je onzeker bent, en er is een ex van hem mee, dan is dat lastig voor je. Maar goed, wil je dan een vriendje die geen ex(-en) heeft, of wil je dat ie er niet mee omgaat. Dat kun je hem toch ook niet verbieden? Da's een vertrouwenskwestie. Maar vertrouwens hebben/krijgen in iemand is moeilijk, vooral als jezelf niet sterk in je schoenen staat. Dat is 12 dagen weg is, betekent niet dat ie niet meer terug komt. Over 12 dagen ben jij, is hij en zijn jullie weer hardstikke blij om elkaar te kunnen knuffelen en zoenen.
Succes ermee iig.
Oja, en probeer in die 12 dagen ook wat voor jezelf te doen, ga niet de hele tijd op de bank hangen of in bed liggen denken aan hem, want daar schiet je niks mee op. En als je wat doet gaat de tijd ook nog eens sneller!
Verwijderd
Citaat:
655321 schreef op 29-07-2003 @ 18:50:
ooow lievie wat een kutgevoel is dat!

om je maar even wat moed in te praten: een relatie van ruim een jaar gaat echt nie zomaar stuk in 12 dagen, dan moet er al veel langer iets mis zijn.
Ja, ik weet dat het niet zo maar stuk gaat, maar het blijft toch aan me knagen dat t zn ex is, en zoals ik al eerder zei: ik ben wel eerder bedrogen door jongens en exen van hen etc...Mja, ik vertrouw mijn vriend, alleen haar niet!

Citaat:
maak je maar geen zorgen, er gebeurd niks. En verder is het misschien wel goed, hetklinkt hard maar waarschijnlijk isset goed voor jullie relatie en onderlinge band dat hij laat zien dat er niets gebeurd als hij zonder je weggaat.
ja, dat weet ik ook...En vorig jaar (toen hadden we een maand verkering toen hij trug kwam) ging het ook goed, maar toen was het een reis naar frankrijk met onbekenden,en toen voelde ik nog niet zo veel als ik nu voor hem voel..

Citaat:
Wat je moet doen in je eentje ...tja, een paar opties:
ga wat meer met vriendinnen doen, doe een video-avondje, ga uit, samen koken met iemand, naar de stad, ga naar de film. Dr is zoveel te doen, ook in je eentje natuurlijk... mja hoe meer zielen hoe meer vreugd. Heb gewoon een beetje lol deze week en dan nog amar 5 dagen.. vliegt voorbij als je jezelf maar bezig houdt.
Mn vriendinnen zijn OF op vakantie, OF aan het werk, OF bij hun vriendje, en de rest woont te ver weg...Ik ga zaterdag zelf op vakantie, en dan zijn t nog maar 8 daagjes, maar tis zo f*cking lang..K had niet gedacht dat ik er zoveel moeite mee zou hebben, en dat doet ook pijn...
Met citaat reageren
Rubke18
Rubke18 is offline
Of je verdoet je tijd gewoon op dit forum ik moet m'n vriendin ook missen want ze zit in portugal voor 2,5 week dus dat is nog langer en ja op zo'n jamboree gebeurd er toch helemaal nix, own experience
Oud 29-07-2003, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Jobber schreef op 29-07-2003 @ 18:54:
Maar vertrouwens hebben/krijgen in iemand is moeilijk, vooral als jezelf niet sterk in je schoenen staat. Dat is 12 dagen weg is, betekent niet dat ie niet meer terug komt. Over 12 dagen ben jij, is hij en zijn jullie weer hardstikke blij om elkaar te kunnen knuffelen en zoenen.
Succes ermee iig.
dank je wel..De rest ook trouwens...

En je hebt gelijk over dat vertrouwen..Eindelijk ben ik zover dat ik hem gewoon vertrouw, een relatie zonder vertrouwen werkt niet, en ik heb er keihard aan gewerkt om hem te leren vertrouwen, ik wil(de) hem niet kwijt!

Mja, tis gewoon lastig, en zeker gezien t feit dat ik het via iemand anders moest horen dat ie meeging, en ook omdat zn ex meegaat, dat doet t echt geen goed...maar het laatste woord is er tussen mij en mn vriend nog niet over gewisseld hoor!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 18:00
Jobber
Jobber is offline
Probeer hem uit te leggen, waardoor je je (soms) zo onzeker voelt, daardoor begrijpt hij je misschien. En kan hij daar respect voor hebben.
Oud 29-07-2003, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Rubke18 schreef op 29-07-2003 @ 18:54:
Of je verdoet je tijd gewoon op dit forum ik moet m'n vriendin ook missen want ze zit in portugal voor 2,5 week dus dat is nog langer en ja op zo'n jamboree gebeurd er toch helemaal nix, own experience
Dan voel ik met je mee...En mn tijd doen op dit forum is wel een goed idee, mja, k heb ook nog ouders en n broertje rondhuppelen hiero...Mja, k ga woensdag de hele dag werken, zover als mn blaasontsteking (ookdat nog) t toelaat, dan donderdagochtend oppassen tot 13.15, om 14.20 bij de dokter wezen, dan tas inpakken, 's avonds mee boodschappen doen met mn ouders denk ik, verder tas inpakken, vrijdags weer tot 12.45 oppassen, en dan richting de Xenos, van 13.15 tot 21.00 werken, wederom als mn blaas t toelaat...Dus heb maar paar lastige, eenzame momenten!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 18:01
Rubke18
Rubke18 is offline
Blijf wel rustig, dadelijk verknal je het nog omdat je te gefocust bent en dat claimen doet een relatie geen goed, ik praat ook hier weer uit eigen ervaring en als het dan uitgaat doet het nog veel meer pijn!!!!
Oud 29-07-2003, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Jobber schreef op 29-07-2003 @ 19:00:
Probeer hem uit te leggen, waardoor je je (soms) zo onzeker voelt, daardoor begrijpt hij je misschien. En kan hij daar respect voor hebben.
Daar zit nog een probleem in onze relatie: we praten niet! Niet serieus iig..We zijn beide bang voor de confrontatie, en bang om ruzie te krijgen. van de week was ik het zat, en werd boos op m, hij huilen, dacht dat ik het uit wilde maken..Dan durf ik dus al nix meer te zeggen!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 18:06
Jobber
Jobber is offline
Citaat:
Hippe Woepsie schreef op 29-07-2003 @ 19:02:
Daar zit nog een probleem in onze relatie: we praten niet! Niet serieus iig..We zijn beide bang voor de confrontatie, en bang om ruzie te krijgen. van de week was ik het zat, en werd boos op m, hij huilen, dacht dat ik het uit wilde maken..Dan durf ik dus al nix meer te zeggen!
Eerlijkheid ddurt het langst meid!
En praten in een relatie is heel erg balngrijk. Over problemen en over je gevoelens. Misschien is dat niet altijd even makkelijk, maar even doorbijten en je zult zien dat je relatie er ook nog eens intiemer van wordt, omdat je elkaar zo nog beter leert kennen.
Ik kan het weten.... in het begin praatte ik ook bijna niet, ook omdat ik dat niet durfde. Maar ze heeft me geholpen met mn gevoelens, en het werk!
~Succes nogmaals.
Oud 29-07-2003, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Rubke18 schreef op 29-07-2003 @ 19:01:
Blijf wel rustig, dadelijk verknal je het nog omdat je te gefocust bent en dat claimen doet een relatie geen goed, ik praat ook hier weer uit eigen ervaring en als het dan uitgaat doet het nog veel meer pijn!!!!
En dat wil ik dus absoluut niet...Ik lees het trouwens in je onderschrift..Dan probeer je je best te doen, en dan loopt t weer op nix uit! Very frustrerend!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Jobber schreef op 29-07-2003 @ 19:06:
En praten in een relatie is heel erg balngrijk. Over problemen en over je gevoelens. Misschien is dat niet altijd even makkelijk, maar even doorbijten en je zult zien dat je relatie er ook nog eens intiemer van wordt, omdat je elkaar zo nog beter leert kennen.
Ik weet het,en ik wil hem zo dolgraag beter leren kennen! Ik heb het gevoel dat ik hem niet ken...
Krijg net een sms, dat ie me enorm mist, dat ie hoopt dat ik ook een leuke tijd heb, dat ie voortdurend aan me denkt en dat ie van me houdt...*snik*

Volgens mij heb ik echt liefdesverdriet, en het gevoel dat ik hem zn leuke vakantie (met scouting, iets wat ie dolgraag doet) niet gun, doet t echt geen goed...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 18:13
Jobber
Jobber is offline
Da's geen liefdesverdriet, tis toch niet uit ofzo! Je mist hem gewoon heel erg. Zijn jullie al eerder een tijd bij elkaar vandaan geweest, bijv. door vakantie of iets dergelijks?
Oud 29-07-2003, 18:14
Verwijderd
Ja, toen we drie weken verkering hadden, ging hij 9 dagen weg..Langer zijn we nog nooit ut elkaar geweest...Ik heb nog nooit zoveel om een jongen gegeven (eerste liefde eej...) en ben bang om het kwijt te raken!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 18:20
Jobber
Jobber is offline
Nou, kijk, zo'n antwoord had ik wel een beetje verwacht. Heb ik zelf ook ervaring mee op dit moment. Als je bijna altijd bij elkaar kunt zijn en dat ook doet, dan is het erg lastig als een van jullie dan, ook al is het maar een paar dagen, op vakantie gaat. Mijn vriendin is nu ook nog op vakantie, en ik had toch ook wel een beetje hetzelfde....terwijl ik haar ook volledig vertrouw.
Maar die "angst" verdwijnt wel hoor, wees maar niet bang.
Oud 29-07-2003, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Jobber schreef op 29-07-2003 @ 19:20:

Maar die "angst" verdwijnt wel hoor, wees maar niet bang.
Gelukkig..Ik voel me best onervaren op het gebied van vriendjes en moeten missen, en vertrouwen etc...Maar het komt allemaal wel, en ik hoop dat dit bijdraagt aan een nog groter vertrouwen in hem, en in zn ex vriendin!

Iig bedankt allemaal, en jullie ook succes etc..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2003, 18:40
Verwijderd
Je gunt het 'm heus wel, dat is het niet

Maar wat lees ik nou in je eerste post? Waarom heeft hij niet zelf aan je verteld dat hij daarheen ging? En hoe komt het dat jullie niet op een goeie manier afscheid konden nemen?
Want dat scheelt natuurlijk ook.. dan had hij je nog ff vast kunnen houden, gerust kunnen stellen, troosten..
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 19:40
LilDushi
LilDushi is offline
je moet je niet druk maken hij heeft voor jou gekosen en niet voor die ex! je moet gewoon niet op die ex letten...ga wat doeng met vrienden ofsjo joh en dnek niet dat je hem nix gunt want dat isz niet waar!!!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 29-07-2003 @ 19:40:
Maar wat lees ik nou in je eerste post? Waarom heeft hij niet zelf aan je verteld dat hij daarheen ging? En hoe komt het dat jullie niet op een goeie manier afscheid konden nemen?
Ik weet niet waarom ik het van een ander moest horen, dat ga ik hem vragen als hij terug is, want ik was bang dat ik het kamp voor hem zou verpesten als ik er ruzie om zou maken!
Maar als ik wist dathij meeging, was ik ook gegaan..Want die vriendin van ons (waarvan ik het dus moest horen) gaat ook mee, en dan wast supergezellig geweest!

En wij konden geen afscheid nemen omdat zn ex dus om half 2 bij MIJ op de stoep stond, ipv 2 uur op scouting te zijn. Ze werden er pas rond 6 uur verwacht (in België), tis nog geen 2,5 uur rijden, dus waarom in hemelsnaam al rond 13.45 wegrijden dan?! Ik was, en ben echt boos, en dat mag mn vriend weten ook!
Hij weet inmiddels dat ik ergens met hem over wil praten als hij terug is, en ik ben het gewoon zat dat hij alles voor zn ex doet!
Tis best een aardig meisje, en ik kan wel met dr opschieten, maar ze moet niet aan mn vent zitten,want dan krijgt ze klappen! Ik zal mn vriend vertellen dat ik het niet leuk vind dat hij vliegt voor haar, terwijl ik af en toe moeite moet doen om zijn aandacht te krijgen..Hopen dat hij het snapt, voor ik me echt boos maak, en dingen zeg die ik eigenlijk helemaal niet meen!

Maar jullie allemaal bedankt voor al die lieve woordjes en tips etc...Ik heb voor morgen na mn werk al een vriendin geritseld, die komt me ff opbeuren...Heb ik al lang niet gezien, dus komt goed...
Pff...Nog maar 11 dagen en een zooi uurtjes voor ik m weer zie...*snik*
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 21:02
Rubke18
Rubke18 is offline
Hey je moet je ook weer niet helemaal als zielig wezentje afschepen je gaat nog steeds met hem maar de wereld vergaat niet althans zo zie ik het
Oud 29-07-2003, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Rubke18 schreef op 29-07-2003 @ 22:02:
Hey je moet je ook weer niet helemaal als zielig wezentje afschepen je gaat nog steeds met hem maar de wereld vergaat niet althans zo zie ik het
dat is wel zo, maar ik voel me gewoon zo, omdat dat mens zo stom deed..kreeg niet eens de kans om hem een fatsoenlijke zoen te geven!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 21:07
Rubke18
Rubke18 is offline
ARgh sommige mensen
Oud 29-07-2003, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Rubke18 schreef op 29-07-2003 @ 22:07:
ARgh sommige mensen
Sommige EXEN bedoel je... Maar goed, voel me al beter als vanmiddag iig!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 21:11
Rubke18
Rubke18 is offline
Ach ja ik heb nu weer herrie thuis mis m'n vriendin ontzettend en een hele goede vriend van mij zit in Italie dus ik mis ook een aantal dingen (als k nu maar niet m'n ex ga bellen )
Oud 29-07-2003, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Rubke18 schreef op 29-07-2003 @ 22:11:
Ach ja ik heb nu weer herrie thuis mis m'n vriendin ontzettend en een hele goede vriend van mij zit in Italie dus ik mis ook een aantal dingen (als k nu maar niet m'n ex ga bellen )
Exen zijn FOUT!

Enne, dan missen we samen onze lovers en goede vriend(in)...Zijn we saampjes zielig...Truste, k duik mn nestje in...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 21:14
Rubke18
Rubke18 is offline
Nee schatje nu nog niet

Ik moet morgen ook de hele dag werken ben je er morgenavond weer?
Oud 29-07-2003, 22:24
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
12 dagen? 't lijkt Within Temptation Island wel!

Maar als je'm kan vertrouwen zal het heus wel loslopen..
Oud 30-07-2003, 07:40
Verwijderd
Citaat:
Rubke18 schreef op 29-07-2003 @ 22:14:
Nee schatje nu nog niet

Ik moet morgen ook de hele dag werken ben je er morgenavond weer?
Euhm, ik denk vanaf half 10 wel hoor...Zullen we MSN-en dan? Ik zal je een PB sturen...

Heb trouwens al 12 uur nix meer van m gehoord..Om half 9 nog een sms, ik stuur dr 1 trug, gsm zou tot 9 uur aan staan, maar ston GVD al uit!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 15:59
Rubke18
Rubke18 is offline
Wat een sukkel hij weet gewoon niet hoeveel pijn hij je doet, mijn vriendin belde me gisteravond toen ik zei dat het slecht ging thuis, gewoon om te vragen hoe het met me ging

*helemaal verliefd*
Oud 30-07-2003, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Hippe Woepsie schreef op 29-07-2003 @ 21:45:
Ik weet niet waarom ik het van een ander moest horen, dat ga ik hem vragen als hij terug is, want ik was bang dat ik het kamp voor hem zou verpesten als ik er ruzie om zou maken!
Maar als ik wist dathij meeging, was ik ook gegaan..Want die vriendin van ons (waarvan ik het dus moest horen) gaat ook mee, en dan wast supergezellig geweest!

En wij konden geen afscheid nemen omdat zn ex dus om half 2 bij MIJ op de stoep stond, ipv 2 uur op scouting te zijn. Ze werden er pas rond 6 uur verwacht (in België), tis nog geen 2,5 uur rijden, dus waarom in hemelsnaam al rond 13.45 wegrijden dan?! Ik was, en ben echt boos, en dat mag mn vriend weten ook!
Hij weet inmiddels dat ik ergens met hem over wil praten als hij terug is, en ik ben het gewoon zat dat hij alles voor zn ex doet!
Tis best een aardig meisje, en ik kan wel met dr opschieten, maar ze moet niet aan mn vent zitten,want dan krijgt ze klappen! Ik zal mn vriend vertellen dat ik het niet leuk vind dat hij vliegt voor haar, terwijl ik af en toe moeite moet doen om zijn aandacht te krijgen..Hopen dat hij het snapt, voor ik me echt boos maak, en dingen zeg die ik eigenlijk helemaal niet meen!

Maar jullie allemaal bedankt voor al die lieve woordjes en tips etc...Ik heb voor morgen na mn werk al een vriendin geritseld, die komt me ff opbeuren...Heb ik al lang niet gezien, dus komt goed...
Pff...Nog maar 11 dagen en een zooi uurtjes voor ik m weer zie...*snik*
Mja. Daar moet je het dan idd maar met hem over hebben.
Want dat zijn wel de 2 punten die ik vaag vind.. daar zou ik ook niet tegenkunnen. Maar sowieso: jullie zagen elkaar toch heel erg vaak, dan is het toch bijna onmogelijk dat hij het vergeet om zoiets te vertellen...

Maarja. Vanwege die 2 punten vind ik dus dat je je niet aanstelt.
Los daarvan zou het natuurlijk goed zijn om wat minder afhankelijk van hem te worden.

xx
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 30-07-2003 @ 19:19:
Maarja. Vanwege die 2 punten vind ik dus dat je je niet aanstelt.
Los daarvan zou het natuurlijk goed zijn om wat minder afhankelijk van hem te worden.

xx
Ik voel me wel alsof ik me aanstel, mja, zo ben ik nu eenmaal, en ik kan mezelf echt niet zomaar veranderen. Ik wil ook zelf wel onafhankelijker worden, en deze 12 dagen zijn echt wel een stap ik de goede richting, dat weet ik zeker, mja, als je dol bent op elkaar, en het blijft goed gaan, waarom zou je dan minder bij elkaar zijn? Ik vind dat iedereen wel mag zien dat ik stapel verliefd ben, maarik voel me idd wel erg afhankelijk!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 19:26
Lily
Lily is offline
Hoi!

Ik zie dat de meesten hier reageren met 'het is maar 12 dagen, het is zijn ex, waar maak je je druk om'. Maar ik kan me best voorstellen dat je er onzeker over bent. Ik heb zelf ook net iets meer dan een jaar een vriend en het gaat supergoed. Ik vertrouw hem nu weer helemaal (is wel eens anders geweest door zijn schuld)...maar net als jij voel ik me ook niet op 'n gemak als ik weet dat hij met een ex in de buurt is. Hij spreekt bijvoorbeeld nog wel eens af met een meisje waar hij ooit een week mee heeft gehad & een paar keer gezoend. Hij heeft me al zo vaak verteld dat hij haar helemaal niet leuk vindt en eigenlijk best saai, maar dat helpt allemaal niks. Ik blijf steeds maar het idee houden: 'ooit voelde hij zich tot haar aangetrokken, nu vast weer'. In ieder geval, het is dus echt niet raar dat je zo gereageerd hebt. Hij weet nu tenminste hoe gek je op hem bent en hij zal heus niet opnieuw die ex leuk vinden...hij ziet toch zelf hoe goed het gaat tussen jullie! Dus het komt allemaal vast goed, heel veel succes die 12 dagen (ik moest ook bij elk smsje huilen toen mijn vriend een keer een week weg was...het leuke is het moment dat je hem weer ziet )!!!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 19:36
Rubke18
Rubke18 is offline
Ik heb er ook veel moeite mee nu dat m'n vriendin op vakantie is maar ik ben super blij dat ze aan me denkt want ze belt me iedere dag

* de schat *
Oud 31-07-2003, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Lily schreef op 30-07-2003 @ 20:26:
Dus het komt allemaal vast goed, heel veel succes die 12 dagen (ik moest ook bij elk smsje huilen toen mijn vriend een keer een week weg was...het leuke is het moment dat je hem weer ziet )!!!
Dank je wel...Het is nu al minder, ik begin al een beetje te wennen aan een leventje zonder hem, al mis ik hem voortdurend...Had vandaag mail, en was wel lief, deed me ook wel goed..
Ik verheug me echt op het moment dat ik hem weer zie, en dan laat ik hem ook nooit meer zolang bij me uit de buurt zijn!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 12:22
Rubke18
Rubke18 is offline
Als je hem dat maar niet zegt want dan voelt ie zich een bezit en dat is niet goed

maar ja alles komt goed

(hoop je dan maar )
Oud 01-08-2003, 20:10
Gwinnie
Gwinnie is offline
gewoon niet druk maken. ik begrijp precies wat je bedoelt. ik heb me ook in moeten houden om niet tegen mn vriend te zeggen dat ik niet wilde dat hij naar turkije ging.

en ik weet ook hoe het er op scouting vaak aan toe ga (ben ook een trots lid ) vaak een groot zoen-festijn.
maar ik denk dat je hem wel kan vertrouwen. heb vaker posts van/over jullie gelezen en dat hij al ruim een jaar met jou gaat zegt wel wat. en hij respecteerde toch ook dat jij geen sex wou? dat betekent ook dat hij van jou houdt.

dat grietje is niet voor niets zijn ex. ga gewoon lol maken met je vrienden in de tijd dat hij er niet is. bioscoopje pikken, zwemmen, naar t strand, pretpark eventueel etc.

you go girl.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 01-08-2003 @ 21:10:

maar ik denk dat je hem wel kan vertrouwen. heb vaker posts van/over jullie gelezen en dat hij al ruim een jaar met jou gaat zegt wel wat. en hij respecteerde toch ook dat jij geen sex wou? dat betekent ook dat hij van jou houdt.
Ja, ik weet donders goed dat ie van me houdt...maar tis gewoon lastig..Voor t eerst zo lang uit elkaar, en dan gaat zn ex nog mee ook! Dat maakt het voor mij extra lastig, ook al is het al 5 jaar geleden!

Ik hoor iedere dag van hem, en dat vind ik aan de ene kant wel fijn. Aan de andere kant is het ook een soort onzekerheid, ik weet nooit wanneer ik iets van hem hoor...*zucht*, ik ben echt lastig! Mja, morgen op vakantie, en dan 8 daagjes zonder hem nog, en dan zie ik hem eindelijk weer!

Dus iedereen bedankt, zal proberen jullie tips op te volgen...

Xies!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten