![]() |
|
Verwijderd
|
Heej, ik zit eigenlijk met een probleempje...Ik heb al ruim een jaar (1 jaar en 20 dagen
![]() Nu mag hij er van mij best heen, maar het probleem is dat ik het niet va hem, maar een wderzijdse viendin moest horen dat hij meeging. En nu probleem 2: zijn ex gaat ook mee! Het is 5 jaar geleden dat ze iets hebben gehad, maar het gaat erom: het is zijn ex! Vanmiddag stond ze omhalf 2 op de stoep bij MIJ, terwijl er 2 uur op scouting (aan de overkant bij mij) was afgesproken. En meteen moest mijn vriend maar mee, weg naar België. Ik moest echt huilen, en hij kreeg nauwelijks de kans om me te troosten en zij trok de deur achter hem dicht (z'n ex stond bij mij in de gang). Ik heb al vaak geprobeerd hem hier te houden, door te zeggen dat ik hem echt super ga missen, en door boos te worden, vaak te huilen...Ik voel me best wel schuldig en bezitterig, maar ik voel me vooral alsof ik hem nix gun...Is dit nu zo? Ik ben gewoon superonzeker, en wil mijn vriend niet kwijtraken, en zeker niet aan haar...Ik hou zielsveel van hem, hij ook van mij, en die 12 dagen moet lukken, maar ik voel me gewoon klote over hoe ik me gedragen heb, snappen jullie? Hoop dat jullie misschien ook iets weten tegen de verveling die ik heb al hij er niet is. Morgen werk ik iig de hele dag, en de rest van de week tot 13.00 op mn nichtje passen, maar dan heb ik 's middags en 's avonds nog eej! Hoop dat jullie iets weten hiertegen... Laatst gewijzigd op 29-07-2003 om 20:52. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja, zn ex heeft ook een nieuwe vriend, (zowat iedere week een ander) en die vriend heet ook Mark...Ik heb haar op MSN, en ze zette nooit in dr naam dat dr vriend zo schattig is, maar nu dr vriend Mark is, is dr naam constant: Mark is een lekker ding, Mark kan goed zoenen, Mark is een schatje... Ik kan er echt niet tegen, en voel me zo jaloers... |
![]() |
|
Hmm jij kan natuurlijk niets doen aan hoe je je voelt, maar ik zou me aardig benauwd voelen als ik je vriend was. Hoe oud is hij? Want als hij ook ongeveer 17 heeft zou het zo zijn dat hij op zijn 12e/13e iets met dat meisje heeft gehad? Lijkt me niet dat dat iets betekent.
Maar als ik jou was zou ik, ook voor jezelf, toch proberen je iets onafhankelijker van je vriend op te stellen, iets meer een eigen leven te leiden. Je moet ook een volwaardig persoon zonder hem kunnen zijn.
|
![]() |
ooow lievie wat een kutgevoel is dat!
om je maar even wat moed in te praten: een relatie van ruim een jaar ![]() en over dat je het van een vrinedin hebt moeten horen dat ie weg gaat, dat was waarschijnlijk gewoon omdat ie hetkut vond om hetaan je vertellen aangezien hij misschien ook wel wist dat het je pijn ging doen. maak je maar geen zorgen, er gebeurd niks. En verder is het misschien wel goed, hetklinkt hard maar waarschijnlijk isset goed voor jullie relatie en onderlinge band dat hij laat zien dat er niets gebeurd als hij zonder je weggaat. Wat je moet doen in je eentje ...tja, een paar opties: ga wat meer met vriendinnen doen, doe een video-avondje, ga uit, samen koken met iemand, naar de stad, ga naar de film. Dr is zoveel te doen, ook in je eentje natuurlijk... mja hoe meer zielen hoe meer vreugd. Heb gewoon een beetje lol deze week en dan nog amar 5 dagen.. vliegt voorbij als je jezelf maar bezig houdt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mn vriend is 20 (december 21) en dat andere meisje is nu 19. Het is indertijd uitgegaan omdat zij voor een paar maanden naar Zweden ging, en ze wilde dan geen vriend hebben. Maar tegen hem heeft ze gezegd dat ze niet meer verliefd was, en hij weet de echte reden dus ook niet. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Tuurlijk, als je onzeker bent, en er is een ex van hem mee, dan is dat lastig voor je. Maar goed, wil je dan een vriendje die geen ex(-en) heeft, of wil je dat ie er niet mee omgaat. Dat kun je hem toch ook niet verbieden? Da's een vertrouwenskwestie. Maar vertrouwens hebben/krijgen in iemand is moeilijk, vooral als jezelf niet sterk in je schoenen staat. Dat is 12 dagen weg is, betekent niet dat ie niet meer terug komt. Over 12 dagen ben jij, is hij en zijn jullie weer hardstikke blij om elkaar te kunnen knuffelen en zoenen.
Succes ermee iig. Oja, en probeer in die 12 dagen ook wat voor jezelf te doen, ga niet de hele tijd op de bank hangen of in bed liggen denken aan hem, want daar schiet je niks mee op. En als je wat doet gaat de tijd ook nog eens sneller!
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je hebt gelijk over dat vertrouwen..Eindelijk ben ik zover dat ik hem gewoon vertrouw, een relatie zonder vertrouwen werkt niet, en ik heb er keihard aan gewerkt om hem te leren vertrouwen, ik wil(de) hem niet kwijt! Mja, tis gewoon lastig, en zeker gezien t feit dat ik het via iemand anders moest horen dat ie meeging, en ook omdat zn ex meegaat, dat doet t echt geen goed...maar het laatste woord is er tussen mij en mn vriend nog niet over gewisseld hoor! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En praten in een relatie is heel erg balngrijk. Over problemen en over je gevoelens. Misschien is dat niet altijd even makkelijk, maar even doorbijten en je zult zien dat je relatie er ook nog eens intiemer van wordt, omdat je elkaar zo nog beter leert kennen. Ik kan het weten.... in het begin praatte ik ook bijna niet, ook omdat ik dat niet durfde. Maar ze heeft me geholpen met mn gevoelens, en het werk! ~Succes nogmaals.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Krijg net een sms, dat ie me enorm mist, dat ie hoopt dat ik ook een leuke tijd heb, dat ie voortdurend aan me denkt en dat ie van me houdt...*snik* Volgens mij heb ik echt liefdesverdriet, en het gevoel dat ik hem zn leuke vakantie (met scouting, iets wat ie dolgraag doet) niet gun, doet t echt geen goed... |
![]() |
|
![]() |
Nou, kijk, zo'n antwoord had ik wel een beetje verwacht. Heb ik zelf ook ervaring mee op dit moment. Als je bijna altijd bij elkaar kunt zijn en dat ook doet, dan is het erg lastig als een van jullie dan, ook al is het maar een paar dagen, op vakantie gaat. Mijn vriendin is nu ook nog op vakantie, en ik had toch ook wel een beetje hetzelfde....terwijl ik haar ook volledig vertrouw.
Maar die "angst" verdwijnt wel hoor, wees maar niet bang.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iig bedankt allemaal, en jullie ook succes etc.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je gunt het 'm heus wel, dat is het niet
![]() Maar wat lees ik nou in je eerste post? Waarom heeft hij niet zelf aan je verteld dat hij daarheen ging? En hoe komt het dat jullie niet op een goeie manier afscheid konden nemen? Want dat scheelt natuurlijk ook.. dan had hij je nog ff vast kunnen houden, gerust kunnen stellen, troosten.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als ik wist dathij meeging, was ik ook gegaan..Want die vriendin van ons (waarvan ik het dus moest horen) gaat ook mee, en dan wast supergezellig geweest! En wij konden geen afscheid nemen omdat zn ex dus om half 2 bij MIJ op de stoep stond, ipv 2 uur op scouting te zijn. Ze werden er pas rond 6 uur verwacht (in België), tis nog geen 2,5 uur rijden, dus waarom in hemelsnaam al rond 13.45 wegrijden dan?! Ik was, en ben echt boos, en dat mag mn vriend weten ook! Hij weet inmiddels dat ik ergens met hem over wil praten als hij terug is, en ik ben het gewoon zat dat hij alles voor zn ex doet! Tis best een aardig meisje, en ik kan wel met dr opschieten, maar ze moet niet aan mn vent zitten,want dan krijgt ze klappen! Ik zal mn vriend vertellen dat ik het niet leuk vind dat hij vliegt voor haar, terwijl ik af en toe moeite moet doen om zijn aandacht te krijgen..Hopen dat hij het snapt, voor ik me echt boos maak, en dingen zeg die ik eigenlijk helemaal niet meen! Maar jullie allemaal bedankt voor al die lieve woordjes en tips etc...Ik heb voor morgen na mn werk al een vriendin geritseld, die komt me ff opbeuren...Heb ik al lang niet gezien, dus komt goed... Pff...Nog maar 11 dagen en een zooi uurtjes voor ik m weer zie...*snik* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enne, dan missen we samen onze lovers en goede vriend(in)...Zijn we saampjes zielig...Truste, k duik mn nestje in... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb trouwens al 12 uur nix meer van m gehoord..Om half 9 nog een sms, ik stuur dr 1 trug, gsm zou tot 9 uur aan staan, maar ston GVD al uit! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want dat zijn wel de 2 punten die ik vaag vind.. daar zou ik ook niet tegenkunnen. Maar sowieso: jullie zagen elkaar toch heel erg vaak, dan is het toch bijna onmogelijk dat hij het vergeet om zoiets te vertellen... Maarja. Vanwege die 2 punten vind ik dus dat je je niet aanstelt. Los daarvan zou het natuurlijk goed zijn om wat minder afhankelijk van hem te worden. ![]() xx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hoi!
Ik zie dat de meesten hier reageren met 'het is maar 12 dagen, het is zijn ex, waar maak je je druk om'. Maar ik kan me best voorstellen dat je er onzeker over bent. Ik heb zelf ook net iets meer dan een jaar een vriend en het gaat supergoed. Ik vertrouw hem nu weer helemaal (is wel eens anders geweest door zijn schuld)...maar net als jij voel ik me ook niet op 'n gemak als ik weet dat hij met een ex in de buurt is. Hij spreekt bijvoorbeeld nog wel eens af met een meisje waar hij ooit een week mee heeft gehad & een paar keer gezoend. Hij heeft me al zo vaak verteld dat hij haar helemaal niet leuk vindt en eigenlijk best saai, maar dat helpt allemaal niks. Ik blijf steeds maar het idee houden: 'ooit voelde hij zich tot haar aangetrokken, nu vast weer'. In ieder geval, het is dus echt niet raar dat je zo gereageerd hebt. Hij weet nu tenminste hoe gek je op hem bent en hij zal heus niet opnieuw die ex leuk vinden...hij ziet toch zelf hoe goed het gaat tussen jullie! Dus het komt allemaal vast goed, heel veel succes die 12 dagen (ik moest ook bij elk smsje huilen toen mijn vriend een keer een week weg was...het leuke is het moment dat je hem weer ziet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik verheug me echt op het moment dat ik hem weer zie, en dan laat ik hem ook nooit meer zolang bij me uit de buurt zijn! |
![]() |
|
gewoon niet druk maken. ik begrijp precies wat je bedoelt. ik heb me ook in moeten houden om niet tegen mn vriend te zeggen dat ik niet wilde dat hij naar turkije ging.
en ik weet ook hoe het er op scouting vaak aan toe ga (ben ook een trots lid ![]() maar ik denk dat je hem wel kan vertrouwen. heb vaker posts van/over jullie gelezen en dat hij al ruim een jaar met jou gaat zegt wel wat. en hij respecteerde toch ook dat jij geen sex wou? dat betekent ook dat hij van jou houdt. dat grietje is niet voor niets zijn ex. ga gewoon lol maken met je vrienden in de tijd dat hij er niet is. bioscoopje pikken, zwemmen, naar t strand, pretpark eventueel etc. you go girl. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoor iedere dag van hem, en dat vind ik aan de ene kant wel fijn. Aan de andere kant is het ook een soort onzekerheid, ik weet nooit wanneer ik iets van hem hoor...*zucht*, ik ben echt lastig! Mja, morgen op vakantie, en dan 8 daagjes zonder hem nog, en dan zie ik hem eindelijk weer! Dus iedereen bedankt, zal proberen jullie tips op te volgen... Xies! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe kan het? Betekent het wat? Herkenbaar? MeLovesYou | 13 | 12-07-2004 11:26 | |
Psychologie |
veranderde mama synclinorium | 24 | 22-06-2004 00:03 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op 'vriend' lonelynessy | 14 | 05-04-2004 17:19 | |
Liefde & Relatie |
Sterke gevoelens houden voor een onbereikbare ander stout! | 25 | 17-02-2004 20:01 | |
Liefde & Relatie |
Wat kan ik doen? Paullovertje | 11 | 26-01-2004 16:04 | |
Liefde & Relatie |
het kon dus toch nog kutter worden... SHAZZ | 25 | 13-11-2002 17:53 |