Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zeg dat ik het verkloot, en je wilt niet weten hoe erg. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb nu een vriendin met cup dubbel d Die van mij zat op iets van C ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maargoed - om weer even ontopic te komen. Misschien dat je dit niet wil horen hoor maar is het een idee om naar een psycholoog te gaan? Ik heb wat ervaring met ADHD en Guiles de La Tourette en die personen hadden ook heel veel moeite met de sociale omgang. Ze zijn naar een psycholoog gegaan, waar ze overigens nu allebei al bijna twee jaar lopen, en het gaat heel erg goed. Ze begrijpen andere mensen een stuk beter, zijn attenter en "normaler" - nu dit niet verkeerd opvatten maar ze vallen stukken minder negatief op.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De meesten zien me gewoon in als arrogant of dom, terwijl ik geen van beide ben. een beetje dom dan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kan dit natuurlijk op verschillende manieren opvatten: 1: jij bent heel pessimistisch maar het klopt (gelukkig) voor jou niet maar (helaas) voor sommige anderen wel 2: je bent super pessimistisch en alles wat je zegt is waar Volgensmij wordt de tweede bedoelt en dat is gewoon ronduit onaardig en volgensmij ook niet waar. Zelfs als het waar zou zijn vind ik dat je dit gewoon niet kan maken. Je zorgt er zo alleen maar voor dat iemand nog depressiever wordt terwijl je juist een topic opent om om hulp te vragen. Dan moet je niet zulke reacties krijgen die 1: niet waar zijn en 2: een averechts effect hebben |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hmmz
je moet t nie altijd jezelf verwijten als iets foutloopt soms mag je het ook wijten aan de omstandigheden, niet altijd maar soms wel.... je hebt nu een goede houding blijf niet hangen in je verleden ajb (doe ik ook ![]() en probeer te kijken naar het 'nu' verwijt jezelf niet zoveel en ik ken iemand met ADHD en kvind m helemaal super, dat zegt nix ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Tegen mij wordt ook geroepen dat ik niet zo pessimistisch moet denken omdat ik van mening ben levenslang vrijgezel te blijven. Als ik naar mijn sociale vaardigheden en uitstraling kijk weet ik maar al te goed dat die vriendin er dus echt niet van gaat komen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik brak niet alleen me eigen hart, maar ook nog eens dat van haar. Ik bedoel gewoon te zeggen dat je niet tegen een ander moet gaan roepen dat die persoon pessimistisch is. Daar kunnen jij en ik niet over oordelen. Dat kan namelijk alleen die persoon zelf . Ik ben pessimistisch, ik zeg het zelf en andere mogen over mij oordelen. Tegen mij wordt ook geroepen dat ik niet zo pessimistisch moet denken omdat ik van mening ben levenslang vrijgezel te blijven. Als ik naar mijn sociale vaardigheden en uitstraling kijk weet ik maar al te goed dat die vriendin er dus echt niet van gaat komen. Je hebt zoveel meiden die zo ontzettend wanhopig zijn die niet eens meer op de jongen letten, maar gewoon op het feit is dat het een jongen is. ik ben wel nog steeds van mening dat je dit soort dingen toch beter niet kan zeggen omdat mensen daar alleen maar nog treuriger van worden de waarheid is gewoon hard! |
![]() |
||
Citaat:
Ik verkloot het gewoon iedere keer! Maar nu heb ik geen open kansen meer! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Je kunt je tijd spenderen aan jammeren en klagen over de dingen die verkeerd gingen of in welk opzicht je niet goed genoeg bent, maar je kunt je tijd ook anders besteden. Denk eens aan iets leuks wat je hebt meegemaakt, doe eens iets leuks. Sluit de deur naar oude en pijnlijke herinneringen, naar oude onwrikbare onvergeeflijke dingen (voornamelijk dingen die je jezelf niet vergeeft). Hoe lang wil je nog aan die troep vasthouden? Hoe lang wil je nog pijn lijden door iets wat in het verleden gebeurd is? Je bezit echt het vermogen om los te laten. Dat is iets wat ons mens maakt. Je hebt nu laten zien hoe goed je kunt vasthouden, gebruik die skills nu eens om los te laten. Tabee, fil |
![]() |
||
Citaat:
Voor de rest uit klassen verwijderd vanwege vechtpartijen waarbij in onder andere geweld gebruikten met stoelen en tafels en een keer heb ik iemand neus gebroken! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||