Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2003, 20:10
pessimistje
pessimistje is offline
Ik heb nog een relatie gehad op een vakantie en die heb ik verkloot.
voor de rest nog een heleboel open kansen waarvan ik de meiden wel leuk vond maar het niet liet merken of niet goed genoeg.
Ik kan hier een hele lijst zetten met voorbeelden hoe erg ik het wel niet verkut heb, maar dat doe ik toch liever niet.
In ieder geval dacht ik vaak na zo een open kans dat ik het volgende keer wel zo goed doen, maar het omgekeerde is waar.
Ik ben in de loop der tijd wel veranderd en kan nu wel normaal omgaan met situaties zoals deze, maar het probleem is dat ik bijna nog nooit uit mezelf ben opgestaan om naar hun te komen, na bijvoordbeeld oogcontact, Ik ben een keer op oogcontact afgegaan en toen zat hij in de roos.
Maar, toen was er daar juiste sfeer voor om erop af te gaan.
Maar, een open kans waarbij ik zelf nog maar zo weinig zou moeten doen om het voor elkaar te krijgen, heb ik al heel lang niet meer gehad, de laatste was toen ik 16 was en als ik nou niet zo ongelooflijk dom was geweest, waren we nu misschien nog samen(wie weet).
Doordat ik tot nu toe alles verkloot heb wat ik kon verkloten en al een tijdje geen open kans heb gehad, wel duidelijk oogcontact maar ik ben niet zo iemand die op een wildvreemd meisje stapt, ik ben niet overdreven verlegen, maar dat lukt me niet zo goed, en ik weet niet meer of ik zo een makkelijke kans krijg.
Ik ben niet meer zo vaak in contact met meisjes.

Ik ben ook onderzocht en heb duidelijk ADHD, zou dat ook met dit te maken hebben?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2003, 20:13
LilDushi
LilDushi is offline
ney hoor dat hoeft niet!! het ligt er gewoon aan hoe die realtie gaat....!!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 20:15
Qamra
Qamra is offline
Man, maak je niet zo druk... Dat komt vanzelf wel.. Van wat ik heb gezien op foto's ben je best wel een knappe jongen. Relaxt, komt heus wel goed hoor...
Oud 30-07-2003, 20:21
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Qamra schreef op 30-07-2003 @ 21:15:
Man, maak je niet zo druk... Dat komt vanzelf wel.. Van wat ik heb gezien op foto's ben je best wel een knappe jongen. Relaxt, komt heus wel goed hoor...
Heb je me verhaal wel gelezen?
een goede sociale vaardigheden is veel belangrijker. En daar ontbreekt het meestal juist aan.
zoals ik zei in me verhaal, verkloot ik meestal zoiets!

Laatst gewijzigd op 30-07-2003 om 20:25.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 20:36
Verwijderd
Citaat:
pessimistje schreef op 30-07-2003 @ 21:21:
Heb je me verhaal wel gelezen?
een goede sociale vaardigheden is veel belangrijker. En daar ontbreekt het meestal juist aan.
zoals ik zei in me verhaal, verkloot ik meestal zoiets!
jee, die nick van je past echt bij je. k heb geloof k nog geen een keer een optimistisch berichtje van je gelezen. Probeer positief te blijven (wat je vast niet voor de eerste keer hoort). Als k een keer iets verpest (wat ook regelmatig voorkomt) heb k altijd zoiets van ze weten niet wat ze missen, stom dat ze me geen kans geven. Klinkt misschien alsof k mezelf geweldig vind (wat k niet vindt) maar t zorgt der wel voor dat k positief kan blijven. t komt wel een keer, die die en die is t ook gelukt dus lukt t mij ook, en jou ook
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 20:38
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Sim0ne schreef op 30-07-2003 @ 21:36:
jee, die nick van je past echt bij je. k heb geloof k nog geen een keer een optimistisch berichtje van je gelezen. Probeer positief te blijven (wat je vast niet voor de eerste keer hoort). Als k een keer iets verpest (wat ook regelmatig voorkomt) heb k altijd zoiets van ze weten niet wat ze missen, stom dat ze me geen kans geven. Klinkt misschien alsof k mezelf geweldig vind (wat k niet vindt) maar t zorgt der wel voor dat k positief kan blijven. t komt wel een keer, die die en die is t ook gelukt dus lukt t mij ook, en jou ook
Ze weten niet wat ze missen, waarom zou ik dat denken?
Ik zeg dat ik het verkloot, en je wilt niet weten hoe erg.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 20:43
avantasia
avantasia is offline
Neem een stuk of 8 biertjes, hielp bij mij ook
Ik heb nu een vriendin met cup dubbel d. Daar houden wij van!! Dus eerst een paar biertjes achterover slaan en dan eropaf.
Oud 30-07-2003, 20:44
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Sim0ne schreef op 30-07-2003 @ 21:36:
jee, die nick van je past echt bij je.
De een zijn pessimisme is de ander zijn realisme.
Oud 30-07-2003, 20:45
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 30-07-2003 @ 21:44:
De een zijn pessimisme is de ander zijn realisme.
Ik word echt fucking depri van die post van jou weet je
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 20:53
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Another Way schreef op 30-07-2003 @ 21:45:
Ik word echt fucking depri van die post van jou weet je
Hoezo dat ?
Oud 30-07-2003, 20:54
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
avantasia schreef op 30-07-2003 @ 21:43:
Neem een stuk of 8 biertjes, hielp bij mij ook
Ik heb nu een vriendin met cup dubbel d. Daar houden wij van!! Dus eerst een paar biertjes achterover slaan en dan eropaf.
Volgens mij begrijp je me niet helemaal.

Ik heb nu een vriendin met cup dubbel d
Die van mij zat op iets van C
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 20:55
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 30-07-2003 @ 21:53:
Hoezo dat ?
misschien bedoelt hij mij, of misschien ons allebei!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 20:56
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 30-07-2003 @ 21:55:
misschien bedoelt hij mij, of misschien ons allebei!
Ik bedoel desje
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Hoezo dat ?
Nou je hebt zojuist geimpliceerd dat alles wat Pessimistje zegt waar is. Ik ben zelf van mening dat het niet zó zwart is maar daar hebben we het nog wel over. Je zou ook kunnen proberen iemand die niet happy is te steunen in plaats van hem nog dieper de grond in te trappen *is maar een idee* kan sociaal zijn weetje
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 20:58
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Soveelah schreef op 30-07-2003 @ 21:56:
Nou je hebt zojuist geimpliceerd dat alles wat Pessimistje zegt waar is. Ik ben zelf van mening dat het niet zó zwart is maar daar hebben we het nog wel over. Je zou ook kunnen proberen iemand die niet happy is te steunen in plaats van hem nog dieper de grond in te trappen *is maar een idee* kan sociaal zijn weetje
Ja precies dat bedoelde ik
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 20:58
Verwijderd
Maargoed - om weer even ontopic te komen. Misschien dat je dit niet wil horen hoor maar is het een idee om naar een psycholoog te gaan? Ik heb wat ervaring met ADHD en Guiles de La Tourette en die personen hadden ook heel veel moeite met de sociale omgang. Ze zijn naar een psycholoog gegaan, waar ze overigens nu allebei al bijna twee jaar lopen, en het gaat heel erg goed. Ze begrijpen andere mensen een stuk beter, zijn attenter en "normaler" - nu dit niet verkeerd opvatten maar ze vallen stukken minder negatief op.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 21:05
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Wat zegt hij dan zo verkeerd ik snap het niet!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 21:08
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Soveelah schreef op 30-07-2003 @ 21:58:
Maargoed - om weer even ontopic te komen. Misschien dat je dit niet wil horen hoor maar is het een idee om naar een psycholoog te gaan? Ik heb wat ervaring met ADHD en Guiles de La Tourette en die personen hadden ook heel veel moeite met de sociale omgang. Ze zijn naar een psycholoog gegaan, waar ze overigens nu allebei al bijna twee jaar lopen, en het gaat heel erg goed. Ze begrijpen andere mensen een stuk beter, zijn attenter en "normaler" - nu dit niet verkeerd opvatten maar ze vallen stukken minder negatief op.
Ik kan me wel gedragen, maar soms af en toe niet, het is niet dat je het gelijk aan me merken.
De meesten zien me gewoon in als arrogant of dom, terwijl ik geen van beide ben.
een beetje dom dan.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 21:09
tush
tush is offline
M'n vriend heeft ADHD, en ik moet toegeven, het is niet altijd gemakkelijk. Maar als een meisje je echt graag ziet, overwint dat gevoel toch de 'moeilijkheden' die er soms (vaak) ontstaan.
Bij mij in ieder geval toch...
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 21:14
Verwijderd
Citaat:
pessimistje schreef op 30-07-2003 @ 22:05:
Wat zegt hij dan zo verkeerd ik snap het niet!
De een zijn pessimisme is de ander zijn realisme

Je kan dit natuurlijk op verschillende manieren opvatten:
1: jij bent heel pessimistisch maar het klopt (gelukkig) voor jou niet maar (helaas) voor sommige anderen wel
2: je bent super pessimistisch en alles wat je zegt is waar

Volgensmij wordt de tweede bedoelt en dat is gewoon ronduit onaardig en volgensmij ook niet waar. Zelfs als het waar zou zijn vind ik dat je dit gewoon niet kan maken. Je zorgt er zo alleen maar voor dat iemand nog depressiever wordt terwijl je juist een topic opent om om hulp te vragen. Dan moet je niet zulke reacties krijgen die 1: niet waar zijn en 2: een averechts effect hebben
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 21:17
Verwijderd
Citaat:
pessimistje schreef op 30-07-2003 @ 22:08:
Ik kan me wel gedragen, maar soms af en toe niet, het is niet dat je het gelijk aan me merken.
De meesten zien me gewoon in als arrogant of dom, terwijl ik geen van beide ben.
een beetje dom dan.
Als je iemand tegen komt waarmee het goed klikt en die jou ook ziet zitten dan prikt diegene daar wel doorheen
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 21:19
Lilything
Lilything is offline
hmmz
je moet t nie altijd jezelf verwijten als iets foutloopt

soms mag je het ook wijten aan de omstandigheden,
niet altijd maar soms wel....
je hebt nu een goede houding
blijf niet hangen in je verleden ajb (doe ik ook)
en probeer te kijken naar het 'nu'
verwijt jezelf niet zoveel

en ik ken iemand met ADHD en kvind m helemaal super,
dat zegt nix
Oud 30-07-2003, 21:20
Verwijderd
Citaat:
pessimistje schreef op 30-07-2003 @ 21:38:
Ze weten niet wat ze missen, waarom zou ik dat denken?
Ik zeg dat ik het verkloot, en je wilt niet weten hoe erg.
je hebt toch geen hekel aan jezelf? Met een instelling dat je t toch weer gaat verkloten verkloot je t ook, straal wat zelfvertrouwen uit. Der is vast iets waar je trots op bent bij jezelf
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Soveelah schreef op 30-07-2003 @ 22:17:
Als je iemand tegen komt waarmee het goed klikt en die jou ook ziet zitten dan prikt diegene daar wel doorheen
Wat een dooddoener zeg, goed, je zegt dat je soms dom en arrogant over komt. Hoe kom je arrogant over? Er zijn verschillende soorten van arrogant zijn natuurlijk, vertel eens wat meer alsjeblieft
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 21:41
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Soveelah schreef op 30-07-2003 @ 22:14:
De een zijn pessimisme is de ander zijn realisme

Je kan dit natuurlijk op verschillende manieren opvatten:
1: jij bent heel pessimistisch maar het klopt (gelukkig) voor jou niet maar (helaas) voor sommige anderen wel
2: je bent super pessimistisch en alles wat je zegt is waar
Ik bedoel gewoon te zeggen dat je niet tegen een ander moet gaan roepen dat die persoon pessimistisch is. Daar kunnen jij en ik niet over oordelen. Dat kan namelijk alleen die persoon zelf.

Tegen mij wordt ook geroepen dat ik niet zo pessimistisch moet denken omdat ik van mening ben levenslang vrijgezel te blijven. Als ik naar mijn sociale vaardigheden en uitstraling kijk weet ik maar al te goed dat die vriendin er dus echt niet van gaat komen.
Oud 30-07-2003, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 30-07-2003 @ 22:41:
Ik bedoel gewoon te zeggen dat je niet tegen een ander moet gaan roepen dat die persoon pessimistisch is. Daar kunnen jij en ik niet over oordelen. Dat kan namelijk alleen die persoon zelf.

Tegen mij wordt ook geroepen dat ik niet zo pessimistisch moet denken omdat ik van mening ben levenslang vrijgezel te blijven. Als ik naar mijn sociale vaardigheden en uitstraling kijk weet ik maar al te goed dat die vriendin er dus echt niet van gaat komen.
Ik denk dat veel mensen daar juist helemaal niet zelf over kunnen oordelen. Ik weet niet hoe het is met jouw situatie maar ik ben zelf depressief geweest en dacht dat het nooit goed zou komen en dat ik nooit vrienden zou krijgen. Beiden is gebeurd en ik heb wel geleerd dat depressieve mensen/ pessimistische mensen zelf niet objectief meer kunnen kijken naar hun situatie. Dit omdat ze té treurig zijn. Hhet spijt me dat ik je verkeerd uit gelegd heb maar ik ben wel nog steeds van mening dat je dit soort dingen toch beter niet kan zeggen omdat mensen daar alleen maar nog treuriger van worden
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 23:51
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Sim0ne schreef op 30-07-2003 @ 22:20:
je hebt toch geen hekel aan jezelf? Met een instelling dat je t toch weer gaat verkloten verkloot je t ook, straal wat zelfvertrouwen uit. Der is vast iets waar je trots op bent bij jezelf
Tuurlijk heb ik een hekel aan mezelf, Ik had wat met het allerliefste en mooiste meisje en ik verkloot het.
Ik brak niet alleen me eigen hart, maar ook nog eens dat van haar.

Ik bedoel gewoon te zeggen dat je niet tegen een ander moet gaan roepen dat die persoon pessimistisch is. Daar kunnen jij en ik niet over oordelen. Dat kan namelijk alleen die persoon zelf .
Ik ben pessimistisch, ik zeg het zelf en andere mogen over mij oordelen.
Je hebt zoveel meiden die zo ontzettend wanhopig zijn die niet eens meer op de jongen letten, maar gewoon op het feit is dat het een jongen is.
ik ben wel nog steeds van mening dat je dit soort dingen toch beter niet kan zeggen omdat mensen daar alleen maar nog treuriger van worden
de waarheid is gewoon hard!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 23:52
pessimistje
pessimistje is offline
Trouwens zo wanhopig ben ik helemaal niet voor diegene die dat denken, het is alleen zo dat ik al me kansjes verkloot heb en me relatie ook!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 01:19
AtHell
AtHell is offline
Hehe, ja je bent een player of je bent het niet.

Maar ach, troost jezelf met het idee dat de dames die jij wil op dit moment vast wel door een zelfverzekerde kerel worden genomen.
Oud 31-07-2003, 01:35
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
AtHell schreef op 31-07-2003 @ 02:19:
Hehe, ja je bent een player of je bent het niet.

Maar ach, troost jezelf met het idee dat de dames die jij wil op dit moment vast wel door een zelfverzekerde kerel worden genomen.
knuppel wie zegt dat ik niet zelfverzekerd bent>?
Ik verkloot het gewoon iedere keer!
Maar nu heb ik geen open kansen meer!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 05:57
Verwijderd
Citaat:
pessimistje schreef op 31-07-2003 @ 02:35:
knuppel wie zegt dat ik niet zelfverzekerd bent>?
die kansen kwamen dus die komen ook wel weer een keer. Maak je der niet zo druk om, zo maak je t alleen maar erger, er zijn meer dingen
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 06:23
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Sim0ne schreef op 31-07-2003 @ 06:57:
die kansen kwamen dus die komen ook wel weer een keer. Maak je der niet zo druk om, zo maak je t alleen maar erger, er zijn meer dingen
Psies!
Oud 31-07-2003, 09:27
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
Hoezo dat ?
omdat je te veel over ietsz blijft door seiken.......
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 11:43
Omen
Omen is offline
Hou het op korte relaties als je toch niet met vrouwen kan omgaan!
Oud 31-07-2003, 11:59
Verwijderd
Citaat:
pessimistje schreef op 30-07-2003 @ 22:08:
een beetje dom dan.
Voor zover ik weet is ADHD prikkels niet uit kunnen sluiten waardoor je concentratieproblemen hebt, nerveus wordt etc. Ik heb nog nooit gehoord van iemand die arrogant werd door zijn of haar ADHD, ik zeg niet dat het niet mogelijk is maar vertel er eens wat meer over alsjeblieft
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 12:13
fil
fil is offline
Citaat:
Je zou ook kunnen proberen iemand die niet happy is te steunen in plaats van hem nog dieper de grond in te trappen *is maar een idee* kan sociaal zijn weetje
Dat in de grond trappen doet pessimistje zelf wel, dat staat los van wat andere mensen doen of zeggen.

Citaat:
pessimistje schreef op 31-07-2003 @ 02:35:
Hoe vaak duik jij in de gedachtentrommel van gisteren om je ervaringen van morgen te creëren?
Je kunt je tijd spenderen aan jammeren en klagen over de dingen die verkeerd gingen of in welk opzicht je niet goed genoeg bent, maar je kunt je tijd ook anders besteden. Denk eens aan iets leuks wat je hebt meegemaakt, doe eens iets leuks. Sluit de deur naar oude en pijnlijke herinneringen, naar oude onwrikbare onvergeeflijke dingen (voornamelijk dingen die je jezelf niet vergeeft). Hoe lang wil je nog aan die troep vasthouden? Hoe lang wil je nog pijn lijden door iets wat in het verleden gebeurd is?
Je bezit echt het vermogen om los te laten. Dat is iets wat ons mens maakt. Je hebt nu laten zien hoe goed je kunt vasthouden, gebruik die skills nu eens om los te laten.

Tabee, fil
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 12:21
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Soveelah schreef op 31-07-2003 @ 12:59:
Voor zover ik weet is ADHD prikkels niet uit kunnen sluiten waardoor je concentratieproblemen hebt, nerveus wordt etc. Ik heb nog nooit gehoord van iemand die arrogant werd door zijn of haar ADHD, ik zeg niet dat het niet mogelijk is maar vertel er eens wat meer over alsjeblieft
vroeger op basisschool altijd probleemkind geweest (extreem).
Voor de rest uit klassen verwijderd vanwege vechtpartijen waarbij in onder andere geweld gebruikten met stoelen en tafels en een keer heb ik iemand neus gebroken!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 12:30
Verwijderd
Citaat:
pessimistje schreef op 31-07-2003 @ 13:21:
vroeger op basisschool altijd probleemkind geweest (extreem).
Voor de rest uit klassen verwijderd vanwege vechtpartijen waarbij in onder andere geweld gebruikten met stoelen en tafels en een keer heb ik iemand neus gebroken!
Welke vorm van ADHD heb je dan? De lichamelijke? De psychische? Of allebei?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 12:32
Verwijderd
Citaat:
fil schreef op 31-07-2003 @ 13:13:
Dat in de grond trappen doet pessimistje zelf wel, dat staat los van wat andere mensen doen of zeggen.
Ja maar als hij al zo depri is en pessimistisch is het niet nodig dat anderen ook nog eens hem verder de grond in trappen
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 12:34
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Soveelah schreef op 31-07-2003 @ 13:30:
Welke vorm van ADHD heb je dan? De lichamelijke? De psychische? Of allebei?
beide, ik ben niet altijd druk soms best wel eens en soms echt extreem, soms flip ik vooral de laatste tijd dan begin ik met spullen te gooien of te schreeuwen of zoiets, en psychische droom ik vaak de hele dag slaap slecht comminceer wel snel soms vaag soms niet, allemaal heel vaag, maar als ik andere adhder zie vallen hun wel mee alleen die zijn wat drukker maar dat is niet gelijk negatief, ik heb juist de dingen die je niet moet hebben volgens mij!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 12:44
Verwijderd
Citaat:
pessimistje schreef op 31-07-2003 @ 13:34:
beide, ik ben niet altijd druk soms best wel eens en soms echt extreem, soms flip ik vooral de laatste tijd dan begin ik met spullen te gooien of te schreeuwen of zoiets, en psychische droom ik vaak de hele dag slaap slecht comminceer wel snel soms vaag soms niet, allemaal heel vaag, maar als ik andere adhder zie vallen hun wel mee alleen die zijn wat drukker maar dat is niet gelijk negatief, ik heb juist de dingen die je niet moet hebben volgens mij!
Ik weet ook niet hoe ik je kan helpen hoe graag ik het ook zou willen. De mensen die ik ken met ADHD of Guilles de la Tourette hebben allemaal medicijnen en/of lopen bij een psycholoog. Ik weet niet of je dat al doet/hebt of of je dat wilt.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 13:50
l00k At Me
l00k At Me is offline
Er zijn ook vast meisjes die op adhd vallen!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 14:35
Verwijderd
Citaat:
l00k At Me schreef op 31-07-2003 @ 14:50:
Er zijn ook vast meisjes die op adhd vallen!
precies, als je wilt zeggen dat je geen vriendin hebt door je adhd gebruik je dat alleen maar als excuus, terwijl t er eigenlijk los van staat. Maar sommige mensen willen dingen altijd een reden geven, een oorzaak.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 14:39
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Sim0ne schreef op 31-07-2003 @ 15:35:
precies, als je wilt zeggen dat je geen vriendin hebt door je adhd gebruik je dat alleen maar als excuus, terwijl t er eigenlijk los van staat. Maar sommige mensen willen dingen altijd een reden geven, een oorzaak.
dat is de oorzaak dat ik alles verkloot toch!
Ik heb geen zin om voorbeelden te noemen das wel extreem!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 14:52
Verwijderd
Citaat:
pessimistje schreef op 31-07-2003 @ 15:39:
dat is de oorzaak dat ik alles verkloot toch!
Ik heb geen zin om voorbeelden te noemen das wel extreem!
dat bedoel k, probeer een andere oorzaak te zoeken waardoor je in jou ogen alles verkloot, maar geef niet de adhd de schuld. Want zoals al gezegd is zijn er ook mensen met adhd die een vriendin hebben. En jij hebt adhd, kun je verder nix aandoen en als een meisje je daarom niet zit zitten (en jij het dus blijkbaar verkloot) is ze je niet waard, ze moet je toch leuk vinden zoals je bent, met adhd. Dus 'vergeet' (laat niet alles hierom draaien) dat je adhd hebt en ga op zoek!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 14:54
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Sim0ne schreef op 31-07-2003 @ 15:52:
dat bedoel k, probeer een andere oorzaak te zoeken waardoor je in jou ogen alles verkloot, maar geef niet de adhd de schuld. Want zoals al gezegd is zijn er ook mensen met adhd die een vriendin hebben. En jij hebt adhd, kun je verder nix aandoen en als een meisje je daarom niet zit zitten (en jij het dus blijkbaar verkloot) is ze je niet waard, ze moet je toch leuk vinden zoals je bent, met adhd. Dus 'vergeet' (laat niet alles hierom draaien) dat je adhd hebt en ga op zoek!
Meisje ik ben gewoon een verschrikkelijke psychopaat, en dat vinden meisjes denk ik nou eenmaal niet leuk, hoe ik ook me best probeer te doen komt het altijd toch wel boven.
langer als een week zal nooit lukken!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 14:57
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 31-07-2003 @ 15:54:
Meisje ik ben gewoon een verschrikkelijke psychopaat..
Dus.... op naar de psychiater, want wij kunnen je ook niet helpen. Zeker niet als je overtuigd bent van je eigen gelijk..
Oud 31-07-2003, 15:00
Verwijderd
Citaat:
pessimistje schreef op 31-07-2003 @ 15:54:
Meisje ik ben gewoon een verschrikkelijke psychopaat, en dat vinden meisjes denk ik nou eenmaal niet leuk, hoe ik ook me best probeer te doen komt het altijd toch wel boven.
langer als een week zal nooit lukken!
ok, met zo'n instelling heeft het absoluut geen zin. Wat probeer je nou te bereiken met dit topic?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 15:04
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Qamra schreef op 31-07-2003 @ 15:57:
Dus.... op naar de psychiater, want wij kunnen je ook niet helpen. Zeker niet als je overtuigd bent van je eigen gelijk..
nee, dat helpt toch niks ik vraag me gewoon af of er ook meisjes op psychopaten zullen vallen?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 15:05
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Sim0ne schreef op 31-07-2003 @ 16:00:
ok, met zo'n instelling heeft het absoluut geen zin. Wat probeer je nou te bereiken met dit topic?
ik vraag me af of er ook meiden op psycho's vallen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten