Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2003, 11:08
The0
The0 is offline
N.a.v:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=552575
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=436924

en nog vele anderen van dit soort topics.

Het viel mij op dat deze topics allemaal gestart zijn door jongens. Hoe zou dit komen? Zijn er dan alleen 'desperate' jongens? Of komen zij er eerder voor uit? Of is het misschien zo dat meisjes jongens voor het uitzoeken hebben en jongens altijd de eerste stap moeten zetten?

Ik bedoel, er zijn in NL ongeveer even veel jongens als meisjes, dus dan zou het aantal topics door jongens ook ongeveer gelijk aan het aantal topics door meisjes moeten zijn
Oud 31-07-2003, 11:09
Another Way
Another Way is offline
Dat komt omdat jongens altijd het meisje moet versieren.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 11:21
Orpa
Orpa is offline
of het komt omdat meiden het niet super belangrijk vinden of ze een relatie hebben en dat jongens zo iets hebben van help straks lachen ze me uit.
Oud 31-07-2003, 11:26
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Orpa schreef op 31-07-2003 @ 12:21:
of het komt omdat meiden het niet super belangrijk vinden of ze een relatie hebben en dat jongens zo iets hebben van help straks lachen ze me uit.
ze lachte mij ook uit
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 11:27
femkeb
femkeb is offline
miss omdat als meiden zoiets hebben ze vaak naar vriendinnen gaan en daar hun hard luchten. Als een jongen dat doet is daar (weet ik ook niet, maar is mijn idee) wat minder begrip voor. Daarom is dit forum voor een jongen met zulke problemen een uitkomst, want hij kan zijn verhaal kwijt zonder uitgelachen (of iets anders) te worden en krijgt ook nog eens advies.
Oud 31-07-2003, 11:28
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Klopt, bij jongens is de druk hooger en wordt je al snel als een looser gezien
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=483499
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=547999
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 11:29
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
femkeb schreef op 31-07-2003 @ 12:27:
miss omdat als meiden zoiets hebben ze vaak naar vriendinnen gaan en daar hun hard luchten. Als een jongen dat doet is daar (weet ik ook niet, maar is mijn idee) wat minder begrip voor. Daarom is dit forum voor een jongen met zulke problemen een uitkomst, want hij kan zijn verhaal kwijt zonder uitgelachen (of iets anders) te worden en krijgt ook nog eens advies.
Klopt!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 11:39
Omen
Omen is offline
omdat aandacht trekken gewoon zielig is, en daarom dan maar op een anonieme manier.
Oud 31-07-2003, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Omen schreef op 31-07-2003 @ 12:39:
omdat aandacht trekken gewoon zielig is, en daarom dan maar op een anonieme manier.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 13:32
Bravo
Bravo is offline
Omdat meiden dat soort (uitgebreid) bespreken en elkaar raad vragen en dat is (volgens mij) bij jongens ´not done´.
Oud 31-07-2003, 13:40
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Roze Lila schreef op 31-07-2003 @ 14:32:
Omdat meiden dat soort (uitgebreid) bespreken en elkaar raad vragen en dat is (volgens mij) bij jongens ´not done´.
inderdaad, je kan dit soort adviezen beter aan meisjes vragen serieus!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 14:22
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
lijkt mij idd best een reden.

Jongens praten nou eenmaal anders over dat soort dingen. En dan is het vaak ook nog is zo dat als ze een paar goeie vriendinnen hebben waar ze ook terecht kunnen vinden ze het moeilijk om hun gevoelens te uiten.

De uitzonderingen daar gelaten natuurlijk...
Oud 02-08-2003, 12:38
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 31-07-2003 @ 15:22:
lijkt mij idd best een reden.

Jongens praten nou eenmaal anders over dat soort dingen. En dan is het vaak ook nog is zo dat als ze een paar goeie vriendinnen hebben waar ze ook terecht kunnen vinden ze het moeilijk om hun gevoelens te uiten.

De uitzonderingen daar gelaten natuurlijk...
Misschien dat het ook komt omdat het meerendeel van de forummers jongens zijn??? Wat jij zegt is in het algemeen wel waar, maar ik zelf zit wat anders in elkaar toch.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 20:22
El_Fenomino
El_Fenomino is offline
Viel mij ook op.. Veel jongens vinden dat een relatie moet.. Terwijl het zonder ook heel erg leuk kan zijn. Ik bedoel dat hopeloze gedoe is ook loos.. (En irritant voor je vrienden/innen) En dan gaan ze wel pressen, omdat dat ze het gezeik zat zijn.. Maar ik ga echt niet zeiken als mensen een poos geen vriend(in) hebben.. Ben zelf ook een beetje een einzellganger.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 12:52
Ji Sung Dennis
Ji Sung Dennis is offline
Mja ik ben bijna 22 nog nooit iets serieus gehad. Elke keer als ik een date heb, is het leuke aardige jongen joh! Maar je bent me type niet.... tsja is niet echt leuk om dat altijd te horen. Maarja... ik ben niet wanhopig op zoek ofzo, maar vind het ook wel eens tijd worden voor een relatie. Voel me met dit leven ook gelukkig, maar mis toch echt dat meisje dat er voor me is.... waar je leuke dingen mee kan doen, het verlangen naar ...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 12:57
Thomas
Thomas is offline
Ik zie eigenlijk helemaal geen verband. Waarom iets proberen te analyseren wanneer er geen connectie bestaat tussen die twee feiten?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 14:00
femkeb
femkeb is offline
Citaat:
Ik zie eigenlijk helemaal geen verband. Waarom iets proberen te analyseren wanneer er geen connectie bestaat tussen die twee feiten?
het zou nl best eens een verband kunnen zijn, want je hoort veel vaker dat jongens in hun vriendengroep niet praten over hun problemen (maakt niet uit met wat) en dat zou heel goed een reden kunnen zijn waarom ze op dit forum adviezen vragen, want ze worden er hier neit raar op aangekeken omdat iedereen het doet.
Oud 03-08-2003, 18:59
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Zoiets denk ik ook ja. Meisjes praten er eerder met vriendinnen over als ze met zoiets zitten, terwijl (volgens mij) jongens daar onderling niet over praten, omdat ze dan het gevoel hebben tekort te schieten in hun mannelijkheid ofzo , vandaar dat zij hun verhaal maar op een anoniem forum plaatsen.
Oud 03-08-2003, 20:52
Verwijderd
Citaat:

Hoewel ik wel mijn hart kan luchten bij mijn vrienden, zie je vaak op straat van die 'stoere petjes' rondlopen. Dan doel ik dus op de gansters, die erbij lopen als een zwangere baviaan, en andere 'stoere' jongens.

Zodra zij gaan vertellen dat ze ergens mee zitten, is dat een teken van zwakte. En aangezien jongens meestal de dominante rol spelen in een relatie, is het niet 'stoer' om een zwakheid te hebben.

Ikzelf vind het persoonlijk een uitdaging om een zwakte te hebben, zo heb je tenminste een doel in je leven om die weg te schafen, maar dat gaat niet om dit topic
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten