Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het werkt veel beter om pér forumbaas te kijken wat er fout gaat, dan er gewoon een groepje uit te vegen onder het mom van 'deze mogen nu wel weg'. Ik denk dat je dan ook goede mensen er zomaar uitschuift. Terwijl je per geval op beleidszaken veel meer kan bereiken, en bovendien eerlijker kan kijken naar wat er fout gaat. |
![]() |
|
Mja, individueel is sowieso een strak plan. Maar goed, het hoeft niet zo drastisch. Als sommige FB's maar eens fucking bij zichzelf ten rade gingen dan ben ik al tevreden. Want sommige gebruikers worden gebanned om redenen waarvan ik denk dat een FB ook wel eens repraissailes mag genieten. Niemand is echter perfect, maar soms is er een trend..
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Idd, sommige Fb's zouden bij zichzelf te raden moeten gaan of ze nog wel Fb zouden moeten zijn, of dat ze wel het goede forum hebben, of hun mentaliteit wel goed is, of ze wel genoeg online zijn, etc. Maar dat kan je niet dwingen. En daarom is een klacht over 1 Fb indienen veel directer. Dan kan die Fb zich ook verdedigen, kunnen alle leden er wat over zeggen en krijg je uiteindelijk wel een eerlijke conclusie. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Mja, nu komen de retards en kinderen langzaam aan van stal. Ik heb m'n zegje gedaan en verder ga je er maar diepzinnig over nadenken, want 1 ding weet ik wel: ik zit er geen 100% naast. En ik ga in ieder geval geen namen noemen, maar zeg nou zelf: als je een FB(+) bent en je klooit maar wat aan, dan stap je toch zelf niet op?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar voor wie het zich echt afvraagt kun je altijd hier: http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=57277 kijken. Gistren is er nog een nieuwe bijgekomen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Jongens, niet zeuren over nieuwe verkiezingen en afzetten. Hoe je hte ook wendt of keert, an sich is Koen een prima Forumbaas, en het zou eerder slecht dan goed zijn voor het forum als hij afgezet zou worden.
Een revolutie doet weliswaareen frisse wind waaien door de paleizen, maar haalt wel alle expertise onderuit. Ik ben absoluut niet voor afzetten, ik ben voor iets meer zekerheden en controlemogelijkheden. Zoals de FB's nu werken, op gevoel, functioneert voor het grootste gedeelte uitstekend. In gevallen die klip en klaar zijn dat ze binnen een bepaalde definitie zou komen te vallen, als die er zou zijn, is het allemaal geen problem. Het gaat om de grensgevallen. De gevallen waarin de gebruikers het eens NIET eens zijn met de forumbazen. Niet alleen de banneling zelf, maar ook de anderen. In dat geval moet een FB zich eens achter de oren krabben, en zijn beslissing heroverwegen. En natuurlijk zal geen enkele banneling het leuk vinden om eruitgeknikkerd te worden, maar diep in hun hart weten ze donders goed dat ze ook echt te ver gingen. Vervelende mensen is het forum beter kwijt dan rijk. Ik kan me een stel spammende idioten op Seksualiteit , sergeant plompzak en consorten, herinneren, die gelukkig na hun eerste dag hier een permban kregen. Die voegden niets nuttigs toe. Hetzelfde geldt voor mensen die echt alleen maar lopen te kankeren en te schelden. Het forum is voor de gezelligheid, dus die voegen ook niks toe. Vandalen en negatievelingen dienen op te donderen. Bijzonder domme en saaie mensen, die zullen misschien alleen graag passief meelezen, of al vrij snel de mond gesnoerd krijgen door de zelfregulerende werking van alle andere gebruikers, of hun irritante breezertaaltje uit eigener beweging omzetten naar normaal nederlands. Maar de grensgevallen. De mensen die naar de letter de regels wel overtreden, maar niet schadelijk zijn, niet vandalistisch,of kwaadwillend. En voor het overige ook uitstekende forummers, die wel degelijk een positieve inbreng hebben. Daarin mag je als FB best wat flexibeler zijn. Ook als er klachten komen moet je je dat zeker niet persoonlijk aantrekken, het gaat niet om jouw hele FB schap, het gaat dan om een enkele beslissing.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alle mensen die de status van Forumbaas+ genieten treden af. Wat hou je dan over? Een Simon die binnen een week gillend gek is, schat ik. Je moet niet vergeten dat 't helemaal niet zo simpel is als 't lijkt allemaal. Natuurlijk kunnen sommige dingen beter, maar dat weegt totaal niet op tegen hetgeen de Forumbazen en de admins hier verrichten. Ergo; je kunt ook gewoon je beste beentje voortzetten en wachten tot je uitgenodigd wordt tot het team der Forumbazen. Dan ben je d'r ook, namelijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee hoor, over de ban van roderik Floreti heb ik ook geklaagd. Discussie gehad met Tofke_H omtrent de onduidelijkheid en de inconsequentheid en de daaruit voortvloeiende onzekerheid en ongelijkheid van het slotjes/verwijder/banbeleid. De kwestie Evito is dus slechts aanleiding voor een herhaling van mijn eerdere tegenwerpingen. Maar ditmaal springen er meer mensen op in.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Was het niet de bedoeling dan dat ze sowieso op slot gaan? ![]() Even simpel Een ban gaat alleen de persoon die gebanned is aan en ik vind dat het zo moet blijven. Er wordt keer op keer op keer op keer threads gesloten die over de ban van iemand anders gaan met de mededeling: "Als hij/zij daar over wil klagen dan mailen ze de FB+ die hem/haar gebanned heeft" (is daar toevallig inmiddels al een los knopje voor zodat dat weer tijd scheelt? ![]() Dus daar hoeven wij niet aan mee te doen want dan krijg je gewoon die tafrelen van wie er de meeste vriendjes heeft die laat zijn vriendjes klagen en mensen die toevallig iets minder geliefd zijn daar gebeurd niks mee. Iemand die gebanned is heeft de regels overtreden. Is hij het dan niet eens met zijn ban dan kan hij zelf in discussie gaan. Doet hij/zij dat niet dan heeft hij/zij gewoon pech en zijn ban maar uit te zitten.
||
Citaat:
Ookal zijn de laatste paar topics op BZ in principe zouteloze klaagtopics, neemt niet weg dat er eventueel best nuttige dingen/ideeen uit kunnen komen. Dus nee, m.i. hoeft hier niet 'sowieso een slotje op'. Beetje kort door de bocht ook.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
[BELANGRIJK] Gewenst-zoenschema Axel11 | 290 | 27-02-2019 08:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Hugo Claus (78) overleden Nienna* | 9 | 03-04-2008 19:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Marcel van Dam is een slechte gespreksleider. Verwijderd | 24 | 04-06-2004 12:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: De wraak van de bloedelfen snarl | 18 | 11-01-2004 21:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Jong bloed Hydraul!C FunK | 11 | 26-07-2003 12:40 |