Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kan het niet een beetje subtieler Omen? Enneh roos 182, je moet echt wat zekerder over jezelf zijn zeg! Jongens zijn echt niet alles! Het is triest als je niet met je vriend durft te praten alleen maar omdat je bang bent hem kwijt te raken! Je bent zowieso pas 18. Je moet niet met minder genoegen nemen als je meer kan krijgen. Je stoort je obviously aan het gedrag van je vriendje. Nou doe er wat aan! Zoals jij hem beschrijft lijkt hij mij een klootzak die geen respect heeft voor meisjes. ![]() Wees wat harder! Zoek jezelf!!! Find out who you are!!! en durf over dingen die je dwarszitten te praten! Je hebt niet voor niets een mond , tong en stembanden! ![]() En ik kom er nu pas achter dat de persoon voor mij hetzelfde zegt als mij zo ongeveer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Als hij respect voor je heeft zou hij dat niet doen. En als je al geen respect voor je vriendin hebt, hoe kan je dan van haar houden? 3. Jij eens nadenken over hoeveel waarde je aan jezelf hecht. Zou je 6 maanden of een jaar bij iemand blijven die verlekkerd naar kleine meisjes kijkt terwijl jij achterin zit? Hij is niet het beste wat je kan overkomen. Geloof me, er zijn veel leukere jongens en mannen op deze wereld. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb misschien de negatieve verteld over wat er rondspeeld in onze relatie, maar hij doet alleen dat soort dingen met zijn vrienden is, als we met zijn 2 zijn is hij heel erg lief voor me en knuffelt me heel veel.
Hij geeft niet vaak aan dat hij me echt mooi vind, maar zegt wel altijd dat hij dat hij veel van me houdt en later met me wilt trouwen. Ik vind het voor de rest een geweldige jongen, maar ik vind het alleen erg als hij dat soort dingen doet vooral als hij dronken is. Ook hoor ik dat soort verhalen vaak van me vriendinnen die hem wel kennen, en hem ook op dat punt wel apart vinden. Ik kan me bijvoorbeeld bijzonder erger als we TMF kijken en een van zijn vrienden is erbij en dan zitten ze soms wel eens opmerkingen te maken over dat ze wel eens een nummertjes zouden willen maken met bijvoorbeeld britney spears. Misschien overdrijf ik het eigelijk wel, maar soms wordt ik er best wel pissig om. Het gaat dan zo, die vriend maakt eerst een opmerking over dat hij spears zo een lekkere kont vind hebben, dan antwoord hij zeker wel, en daarna zegt die vriend dat hij er wel eens een keer met haar in de koffer wil, en ook daarop antwoord hij zeker wel. Als hij dit soort dingen niet deed en ook uit die auto was hij gewoon de perfecte vriend. Dit wil ik hem dus afleren, maar ik heb het nooit durven te vragen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit is inderdaad gewoon stoer doen, en hoewel hij een lompe boer is met weinig respect voor vrouwen denk ik niet dat dat je echte probleem is. Zoals al gezegd, hou eerst eens van jezelf. Als je jezelf zo opstelt in een relatie dan is het gewoon wachten tot ie er gebruik van gaat maken, kijkend naar het type dat ie is. Ik heb al zoveel van dit soort relaties gezien, het meest extreme geval was wel dat een vrouw achter d'r man aanliep in de trein, dat hij haar plaats aanwees zonder iets te zeggen en zelf de bank verder ging zitten met hun kind. Het is een beetje triest als je niet voor jezelf opkomt, ongelijke relaties zijn nooit goed. Sorry maar wat dat betreft denk ik dat deze relatie al verdoemd is nu omdat hij het ook al wel door zal hebben.
|
![]() |
||
Citaat:
Je laat zo veel te veel met je sollen!
|
Verwijderd
|
Gewoon met hem praten, zeggen dat je het respectloos vindt. Ik vind jongens die dat soort dingen roepen naar onbekenden sowieso al sukkels, maar met je vriendin erbij? Waar slaat dat nou weer op, is-ie niet goed bij z'n hoofd?
Als hij het uitmaakt zodra je even kritiek levert, dan is hij een ontzettende loser, en dan ben je hem beter kwijt dan rijk. Je lijkt trouwens wel heel erg ontzettend onzelfverzekerd. Misschien is het een idee om een cursus te volgen die je zelfvertrouwen wat opkrikt? De vertrouwenspersoon van school of je huisarts kunnen je helpen om je in te schrijven voor zo'n soort cursus. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben het met hiervoor geschreven meningen eens, iemand die zo reageert op meisjes, zeker als jij er bij bent, is je niet waard. Dump jij hem niet dan dumpt hij jou wel een keer. En wees niet zo pessimistisch dat je niemand anders kan krijgen, dat heb ik ook jarenlang gedacht en nu heb ik de liefste, mooiste, slimste vriendin van de hele wereld. Er lopen genoeg jongens voor je rond, gegarandeerd. Een tip: probeer te leren genieten. Met een lach op je gezicht worden andere mensen ook vrolijker en zal je leukere gesprekken kunnen voeren, waardoor jij je eigen waarde gaat inzien. Een opwerkende spiraal dus. Aan je bericht te lezen zit je nu onderaan een neerwaartse spiraal. Begin met die vriend te dumpen, dan zal je al snel wat gelukkiger door het leven gaan. Wat je ook doet: veel succes! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vertel het hem gewoon. Zeg "Ik vind het niet leuk als jij naar andere meisjes schunnige dingen roept waar ik bij ben". Daar moet hij een vrij direct antwoord op kunnen geven, lijkt me. Van belang is vooral dat je hem niet meteen helemaal de grond in boort, maar hem ook een tweede kans geeft. Als hij zegt "dat blijf ik lekker toch doen" dan loos je hem natuurlijk meteen, maar als hij zielig gaat doen en om een tweede kans smeekt kun je hem die op zich wel geven. Alleen, NIET meer dan twee kansen. Als hij na jouw confrontatie met zijn gedrag nog steeds zo blijft doen, moet je hem ook lozen.
En verder, het is al enkele malen gezegd: te afhankelijk zijn van iemand is niet gezond. Als je denkt dat je nooit meer iemand anders krijgt dan hij, en je daarom alles doet om hem maar te behouden, moet je eigenlijk tegen jezelf in bescherming worden genomen. |
![]() |
|
![]() |
Misschien bedoelt deze jongen in kwestie het niet zo lullig maar heeft ie niet beter geweten dan naar meisjes roepen dat ze lekkere tieten hebben. Niet echt elegant maar goed we hebben zo allemaal onze eigen problemen. Zoals hier boven al gezegd werd zou ik eens met hem gaan praten, en als ie er niks mee doet dan zou ik hem maar laten voor wat ie is.
|
![]() |
|
Als jij je je niet lekker voelt bij zijn gedrag dan mag je daar best wat van zeggen! Het is echt fout als jij je ongelukkig voelt omdat je hem niet durft aan te spreken op zn gedrag. Ik vind het iig niet normaal dat hij (al was het niet in jouw bijzijn) naar meisjes "lekkere tieten" gaat zitten roepen.
Je moet je nooit onderwerpen aan een jongen. Niet alleen jij gaat je daar ongelukkig door voelen maar je vriend vindt het ook heus wel leuk als dr een btje pit in je zit hoor ![]() o ja en mocht ie niet willen stoppen, dan dumpen, je verdient wel wat beters. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Moeilijke keuze Kris95 | 14 | 13-03-2012 19:21 | |
Liefde & Relatie |
moeilijke beslissing :( *Supergirlll* | 18 | 03-03-2005 15:35 | |