![]() |
|
Verwijderd
|
Ja
Maar niet hele gesprekken "Je hebt een lekker kutje" "Ik wil je nemen" "Ik ga zo over je spuiten" zo'n dingen Maar normaal hou ik meer van: "/Ik hou van je ik mis je " blablabla Maar daar moet hij onder de sex dus echt niet mee komen he! daar knap ik op af ![]() alleen met woorden dan ![]() duidelijk he? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik herinner mij opeens een gesprek tussen mij en mijn 15-jarige vriendinnetje toen we het aan het doen waren: Ik: Oh schat wat ben je geil, je bent zo geil als de sociaal-democratische vrijemarkeconomie met boter! V: Oh ja, kwam dat maar terug hier in Nederland! Ik: Oh ja, schat, je bent een drug, ze zouden jou ook in het gedoogbeleid moeten opnemen! V: Jaa, oh, wat vind jij er nu van dat softdrugs legaal zijn? Ik: Zo geil, zo geil, ik wil ook cocaine en heroine legaal zien! V: En de uitgeprocedeerde asielzoekers maar naar de spuit grijpen zeker? Ik: Nee we moeten ze, ahhhh ja, sociaal-economisch hee heee heeeeeeeeelpen ahhhhhhhh V: Oh jaaaaaaaa laten we dat ahh doen! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Zeker weten dat ik daar opgewonden van zou worden. Echt, om dat soort dingen te horen...njammie njammie! Natuurlijk ook niet altijd, de afwisseling maakt het juist bijzonder, maar meestal wel. Net zoals LoveGirl noemde, het klinkt wel hard, maar toch,het lijkt me best opwindend dat soort dingen te horen. Sex mag voor mij heel teder en lief zijn, zacht, maar ook hard en 'ruig'!
|
Helemaal mee eens! En het moet inderdaad ook niet iedere keer gebeuren, maar zo af en toe.. En dan word ik zoooo geil..
![]() Alleen weet ik zelf nooit zo veel te bedenken, das wel minder ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ach het lijkt me toch best wel opwindend als mijn vriendin iets schreeuwt van: Geef me die lange dikke lul van je zodat ik hem helemaal kan leegzuipen lekkerd
maar toch denk ik dat ik het romantische aspect meer kan waarderen ik zou er zelfo ok niet voor kiezen om dingen als 'oh doe die benen van elkaar zodat ik je helemaal door het bed heen kan neuken met je lekkere kutje schat' te zeggen |
![]() |
|
Verwijderd
|
nousjah.. uhm
echt geile zinnetje stijdens neej wel zaten we een x in bad.. en toen las ik iets voor iets van aardappelschijfjes structuur blokjes ofzoow.. Maar dat fluisterde ik in z'n oor en hij verstond me de heletijd niet HAHAHA en dat bleef ik heletijd herhalen en dat vond ie best geil.. terwijl ik helemaal nix geils zei.HAHAHA hmz. nou klinkt t helemaal nie grappig najah sjah en soms wel als we geen sex kunnen hebben en we allebei wel willen ofzo.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
geile zinnen in het Turks just_in_time | 4 | 23-05-2011 14:50 | |
Seksualiteit |
Als ik zin heb... DjangoVaal | 12 | 05-03-2007 23:07 | |
Seksualiteit |
Zin in seks versus gebruik van de pil Ariëlle | 13 | 21-07-2003 15:43 | |