Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2003, 12:22
Kevin D.
Avatar van Kevin D.
Kevin D. is offline
Ik ga dit jaar HBO Informatica doen op Hoge School Zuyd in Heerlen. Nu ken ik helaas niemand anders die ook deze opleiding gaat doen, of mensen die al met deze opleiding bezig/klaar zijn....
Nu heb ik van verschillende vrienden die een andere opleiding op die school doen gehoord dat laptops wel nodig zijn, andere beweren weer van niet ...
Nu wil ik graag van jullie weten, wie deze opleiding gaat doen of al mee bezig is, of je een laptop nodig hebt?
__________________
Ik post alleen onzin en parodie. Karikaturen, sarcasme, cynisme, simplistisch!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-08-2003, 12:45
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
check het op je eigen school zou ik zeggen
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 13:02
darthraver
darthraver is offline
Het zal waarschijnlijk zo zijn dat je er niet echt een nodig hebt, maar dat het wel redelijk handig is.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 13:13
ganralph
ganralph is offline
als het echt verplicht zou zijn, dan had je allang informatie van je school gehad, of dan is er meestal wel een mogelijkheid om goedkoper of in termijnen via school een goeie machine te kopen...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 13:19
Kevin D.
Avatar van Kevin D.
Kevin D. is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 04-08-2003 @ 13:45:
check het op je eigen school zou ik zeggen
Ja ik heb gewoon alles doorgelezen van informatie en bestellijsten, en daaruit concludeer ik dat het volgens de school niet verplicht is.. Maar blijkbaar is hij wel heel erg handig en toch wel een beetje onmisbaar. Vandaar dat ik jullie meningen graag zou willen horen
__________________
Ik post alleen onzin en parodie. Karikaturen, sarcasme, cynisme, simplistisch!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 15:34
Hannahnas
Hannahnas is offline
Citaat:
Kevin D. schreef op 04-08-2003 @ 13:22:
Ik ga dit jaar HBO Informatica doen op Hoge School Zuyd in Heerlen. Nu ken ik helaas niemand anders die ook deze opleiding gaat doen, of mensen die al met deze opleiding bezig/klaar zijn....
Nu heb ik van verschillende vrienden die een andere opleiding op die school doen gehoord dat laptops wel nodig zijn, andere beweren weer van niet ...
Nu wil ik graag van jullie weten, wie deze opleiding gaat doen of al mee bezig is, of je een laptop nodig hebt?
Als je het geld hebt is een laptop zeker aan te raden... op veel scholen hebben ze 1 computer op de 8 studenten ofzo dus is het altijd moeilijk om een computer te vinden.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 16:57
jbtq
Avatar van jbtq
jbtq is offline
Mmm...ze hebben op scholen [ hbo's dus] inderdaad te wening computers hebben, maar bij ons was het altijd wel zo dat je wist wanneer het druk was [ op het einde van een blok, wanneer iedereen alles moet afmaken ] Dus daar kan je rekening mee houden. De rest van de tijd ko je er makkelijk een vinden. Verder had je bij ons zeker geen laptop nodig. Soms was het wel makkelijk, maar bij ons was het nou niet echt een handicap als je er niet een had. Het enige waar wij [ ons groepje dan] mee zatten was tijdens een presentatie. Wij waren het enigste groepje zonder laptop, maar we mochten er altijd wel eentje van een andere groep lenen. En verder zijn de meeste hbo opleidingen gewoon in de vakantie open, en kan je in de vakantie dus ook naar school toe om daar wat te maken. Enne ik hoor je al denken: "vakantie en dan naar school, no way" maar toch zal je merken dat dat toch heel handig is [ ben elke vakantie wel een dag naar school geweest om dingen af te maken]
__________________
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. "
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31.