Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2003, 12:27
Irrelevant III
Irrelevant III is offline
?
Oud 05-08-2003, 12:50
dafelix
dafelix is offline
aub een korte topictitle + een TAG

en in de body van het bericht plaats je je vraag
Oud 05-08-2003, 12:55
Verwijderd
Maar eerst even zoeken..
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 21:52
amz
amz is offline
Kwam dit net toevallig tegen
FAQ daar staat bij vraag 6 een goed programma aanbevolen (eerste link is erg aan te bevelen, de tweede (Engelse) is niet erg betrouwbaar))
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 10:06
Hedgehog
Hedgehog is offline
Tradedoubler is inderdaad betrouwbaar en wel goed, maar probeer niet met vage sitetjes geld te verdienen, op die manieren is gewoon geen geld meer te verdienen over internet.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 10:16
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
CPC programma's zijn er met bakken. De beteren echter houden een clickrate bij om zo vast te stellen wat de beste payrate voor je is. Dit kan frustrerend zijn als je weinig kliks krijgt (ervaring), toch betalen dezen bij een slechte clickrate vaak wel 3 cent en bij een goede clickrate toch tegen de 50 cent per klik aan.

Ik zou zeggen zoek op google naar de keywords publish & cpc en je vindt genoeg lijsten om er 1 te vinden.

Maar goede, vaste advertising zoeken is ook niet verkeerd. Kijk eens naar de doelgroep van je site en welke bedrijven daar wel op zouden willen adverteren en schrijf ze eens aan. Wie weet...
Oud 06-08-2003, 10:32
Verwijderd
Ehhhm... bedoel je een programma zoals die op www.getpaidforum.com worden besproken? Niet dat je daar instant rijk mee wordt hoor
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 12:17
Gimme more beer
Citaat:
DutchECK schreef op 06-08-2003 @ 11:32:
Ehhhm... bedoel je een programma zoals die op www.getpaidforum.com worden besproken? Niet dat je daar instant rijk mee wordt hoor
Nergens word je instant rijk mee... Om echt geld te verdienen moet je een site hebben met 1000-2000 pageviews per dag en een clickrate hebben van 0.5% - 1.0%, hiervoor moet je flink werken en dan pas kun je "rijk worden", oftewel, een deel van je serverkosten betalen...

En nee, zo'n programma bedoel ik niet, ik heb het over webmaster programma's, niet over slechte money-for-surfing-and-reading-your-mail-programma's...
Oud 06-08-2003, 12:18
Verwijderd
1000 is nog niet eens genoeg...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 12:38
Gimme more beer
Citaat:
McLaren schreef op 06-08-2003 @ 13:18:
1000 is nog niet eens genoeg...
Als jij een 1% clickrate hebt is 1000 meer dan genoeg, 1 van mijn klanten heeft een 100 MB pakket met 5 GB traffic en hij krijgt 1000 pageviews per dag... Met 10 kliks per dag betaalt hij deze ruimpjes af.

Alleen een clickrate van 1% kost je veel tijd en moeite.

Ikzelf heb op mijn website een clickrate van hooguit 0.4% en ik ben er heel trots op...
Oud 07-08-2003, 20:41
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-08-2003 @ 13:38:
Als jij een 1% clickrate hebt is 1000 meer dan genoeg, 1 van mijn klanten heeft een 100 MB pakket met 5 GB traffic en hij krijgt 1000 pageviews per dag... Met 10 kliks per dag betaalt hij deze ruimpjes af.

Alleen een clickrate van 1% kost je veel tijd en moeite.

Ikzelf heb op mijn website een clickrate van hooguit 0.4% en ik ben er heel trots op...
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? die clickrate, maar ook die pageviews. Op gastenboeken volspammen en zoveel mogenlijk forumbazen irriteren door met banners te strooien na, ken ik maar twee manieren: lid worden van toplists, en affiliaten (voor het laatste moet je al een min. aantal pageviews hebben, en bij de eerste sta je helemaal onderaan, tenzij, je raad het al, je veel pageviews hebt).
Oud 08-08-2003, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-08-2003 @ 13:17:
En nee, zo'n programma bedoel ik niet, ik heb het over webmaster programma's, niet over slechte money-for-surfing-and-reading-your-mail-programma's...
Oke
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 09:30
WB_Oud
WB_Oud is offline
Wat dacht je van gewoon een goede site als scholieren.com bouwen waar je bezoekers graag op willen terugkomen?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 10:00
AtOx
AtOx is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-08-2003 @ 13:17:
Nergens word je instant rijk mee... Om echt geld te verdienen moet je een site hebben met 1000-2000 pageviews per dag en een clickrate hebben van 0.5% - 1.0%, hiervoor moet je flink werken en dan pas kun je "rijk worden", oftewel, een deel van je serverkosten betalen...

met 1000-2000 pageviews, bedoel je daar dan visits (unieke) of hits? Ik ben namelijk ook aant zoeken voor advertising op mn site...
Oud 08-08-2003, 12:47
Gimme more beer
Citaat:
AtOx schreef op 08-08-2003 @ 11:00:
met 1000-2000 pageviews, bedoel je daar dan visits (unieke) of hits? Ik ben namelijk ook aant zoeken voor advertising op mn site...
Nu bedoel ik pageviews. Geen hits. Hits, daar krijg ik er zo'n 15000 per dag van (met alle plaatjes, downloads etc.). Unieke krijg ik er 600-700...
Oud 08-08-2003, 12:50
Verwijderd
Een hit en een pageview is hetzelfde..
Dat is gewoon iedere refresh..
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 12:52
Gimme more beer
Citaat:
SuperSanne schreef op 07-08-2003 @ 21:41:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? die clickrate, maar ook die pageviews. Op gastenboeken volspammen en zoveel mogenlijk forumbazen irriteren door met banners te strooien na, ken ik maar twee manieren: lid worden van toplists, en affiliaten (voor het laatste moet je al een min. aantal pageviews hebben, en bij de eerste sta je helemaal onderaan, tenzij, je raad het al, je veel pageviews hebt).
Ik affiliate inderdaad, we hebben een goede webring scene, waarvan ik ook nog een onderdeel beheer. Verder is het gewoon een site die sinds 2000 al aan het groeien is en daardoor een aardige naam en kwaliteit heeft opgebouwd. Binnenkort komt er een nieuw design uit en 2 extra webmasters en dan hoop ik de pageviews te kunnen verhogen tot zo'n 12000 per dag in het komende jaar.

Ik strooi niet met banners en ik spam niet, de site, inclusief downloads en plaatjes neemt zo'n 250 MB in en dat spreekt wel in m'n voordeel.

Toplists daar doe ik niet aan, het geeft je misschien wel aardig wat bezoekers, maar de kwaliteit van deze lists zijn zodanig laag dat ze inmiddels in de scene verboden zijn. Het zou me m'n goede naam kunnen kosten. Verder is het ook zo dat het niet de bezoekers zijn die we willen hebben.
Oud 08-08-2003, 12:54
Gimme more beer
Citaat:
McLaren schreef op 08-08-2003 @ 13:50:
Een hit en een pageview is hetzelfde..
Dat is gewoon iedere refresh..
Dat is niet helemaal waar, een hit krijg je als iemand een file op je hostingspace aanroept. Een pageview is een html of PHP file in z'n geheel gezien. En dat scheelt bij mij een hoop.

Ik noem ze in die categorieen, omdat mijn hosting statistics ze ook zo weergeven. Soms is een hit inderdaad hetzelfde als een pageview, hier bedoel ik het niet zo.
Oud 08-08-2003, 13:26
AtOx
AtOx is offline
maakt me nu niet uit wat een hit of een pageview is mijn stats staan hier: www.oppassen.be/stats Denk je dat ik daar wat mee kan aanvangen?

Oud 08-08-2003, 13:42
Gimme more beer
Citaat:
AtOx schreef op 08-08-2003 @ 14:26:
maakt me nu niet uit wat een hit of een pageview is mijn stats staan hier: www.oppassen.be/stats Denk je dat ik daar wat mee kan aanvangen?

Opzich kun je daar in advertising ed. wel wat mee aanvangen. Ik zou zeggen, kijk eens op banner-mania.com, hoewel ze niet veel uitbetalen leveren ze cpm service (dus per view) en de hoeveelheid is afhankelijk van het aantal kliks. Je mag denk ik al blij zijn met 0.10 dollar CPM (per 1000 impressies)...

Er zijn er ook die 0.05 per klik betalen of iets in die richting, je moet zelf maar uitvinden wat het beste bij je past. Reken trouwens niet op meer dan 10-20 euro p/maand...
Oud 08-08-2003, 14:37
AtOx
AtOx is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-08-2003 @ 14:42:
Opzich kun je daar in advertising ed. wel wat mee aanvangen. Ik zou zeggen, kijk eens op banner-mania.com, hoewel ze niet veel uitbetalen leveren ze cpm service (dus per view) en de hoeveelheid is afhankelijk van het aantal kliks. Je mag denk ik al blij zijn met 0.10 dollar CPM (per 1000 impressies)...

Er zijn er ook die 0.05 per klik betalen of iets in die richting, je moet zelf maar uitvinden wat het beste bij je past. Reken trouwens niet op meer dan 10-20 euro p/maand...
Jah maar kheb momenteel contacten met Belgische bedrijven die gewoon vaste prijs per maand betalen. Forumbaas heeft hier es schatting over gemaakt en zei dat er zo ongeveer 500 euro per maand uit te halen is. Dus ik ga dat proberen. De onderhandelingen lukken goed dus goede hoop hé
Oud 08-08-2003, 14:47
M@rco
M@rco is offline
500 euro per maand? Dat lijkt me wel érg overdreven...
Oud 08-08-2003, 15:32
AtOx
AtOx is offline
Citaat:
M@rco schreef op 08-08-2003 @ 15:47:
500 euro per maand? Dat lijkt me wel érg overdreven...
Mij ook maar http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=557538 ...
Oud 08-08-2003, 15:49
Gimme more beer
Citaat:
AtOx schreef op 08-08-2003 @ 16:32:
Mij ook maar http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=557538 ...
500 euro per maand haal je nooit. Een vaste betaler zou bij jouw site nooit over de 25 euro per maand heen gaan. Ik denk dat deze forumbaas een klein inschattingsfoutje heeft gemaakt.
Reageren

Regels voor berichten