Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat is toch echt zon leugenachtige hoge israeli afgebeeld hoor.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dat bedoel ik niet... die Palestijn houdt een bom onder de tafel, waarschijnlijk zijn ze bezig met de routekaart naar vrede en blaast die Palestijn 'm op. en vind jij dat 'net goed'? en met andere bommen, van beide kanten, zijn er ook onschuldige mensen vermoord |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
- wij allen zijn voor absolute vrijheid van meningsuiting - ik pleit voor absolute vrijheid van meningsuiting - een ander vindt mijn spanbord stom en zegt daar wat van; dat zou moeten mogen, want ik pleit immers voor absolute vrijheid van meningsuiting - ik antwoord daarop met dat ie zijn kop moet houden; blijkbaar wil ik niet dat hij dat zegt, maar ik mag wel zeggen dat ie zijn kop mag houden, want ik pleit immers voor absolute vrijheid van meningsuiting. Dat mijn opmerking getuigt van enige onkennis aangaande het begrip vrijheid van meningsuiting, komt niet bij mij op. Ach, vrijheid van meningsuiting. ![]() ![]() ![]() (ja, sorry, dat ze steeds over hetzelfde gaan (VS), maar ze komen van de New York Times)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
PVV stelt kamervragen over KvK liedje Verwijderd | 500 | 14-11-2009 22:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gedonder om cartoons in de Arabische wereld II Gatara | 500 | 05-02-2006 19:57 |