Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2003, 01:19
Longshank
Longshank is offline
Ik zit normaal hier ook op het forum en heb nu al mijn tweede probleempje waar mijn naasten (mede-forumleden) niks van mogen weten.

Ik ben sinds kort namelijk verliefd op de beste vriendin van mijn ex.

We waren de afgelopen maanden al heel goede vrienden geworden en hadden ooit al eerder met elkaar gezoend, alleen nu ik afgelopen week bij haar was en we zoenden en de eerst volgende keer weer. Ze is een vet goede vriendin van me en ik weet dat mijn ex dit never goed zou vinden , dus tja help
__________________
She is the one, why can't she think the same about me??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2003, 09:00
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Tja, je loopt wel grote kans ruzie te krijgen met je ex. Dat moet je er maar voor over hebben denk ik. En dan kan je alleen maar hopen dat het tussen je ex en je nieuwe vriendin wel goed blijft gaan. Maar het kan ook gewoon zijn dat je ex het alleen maar leuk voor jullie vind. Dan moet het natuurlijk niet maar 1 week uit zijn hé
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 09:01
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Maar wat wil je dan precies horen? Wat je moet doen? Dan moet je denken wat je belangrijker vind: de vriendschap tussen je ex en dat andere meisje of je liefde met dat meisje. Moeilijke keus, ik zou het wel weten.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 09:07
Reneetje
Reneetje is offline
Ik vind zelf dat exen er zijn omdat ze exen zijn. Je hebt dat hoofdstuk in je leven met hen afgesloten, om niet meer aan terug te denken. Misschien heb jij wel in perfecte harmonie met je vriendin gebroken, maar je hoeft niet meer haar rekening te houden als je een nieuwe vriendin 'neemt'. En je zegt ook 'de afgelopen maanden' dus het is niet zo dat je haar en haar vriendin aan het playen bent of iets dergelijks, anders was dit al wel eerder gebeurd.

Ik zou er dus gewoon voor gaan, ongeacht wat je exvriendin er van vindt. Want zoenen doe je met z'n tweeën, daar heeft je beste vriendin, meisje waarmee je hebt gezoend, ook aan mee geholpen.

Wat zeg je dat weer duidelijk, Renée.
__________________
I get high on a buzz, then a rush when I'm plugged in you.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 09:36
Bravo
Bravo is offline
Ik denk dat je nieuwe vriendin meer problemen zal krijgen met je ex dan jij. Het is tenslotte uit dus jij hoeft geen verantwoording af te leggen aan haar. Maar ik kan me wel voorstellen dat je ex het niet leuk zal vinden dat haar beste vriendin iets met haar ex heeft, dus hou daar rekening mee.
__________________
There are nine million bicycles in Beijing
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 10:40
Verwijderd
? waarom zou je exvriendin dat niet goed vinden? heb je haar zó slecht behandeld?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:00
miro
Avatar van miro
miro is offline
Het is natuurlijk niet leuk voor je ex. Maar als je écht verliefd bent dan moet je je niet in de weg laten zitten door zoiets. Ik weet niet hoe de relatie met je ex is?

Dus ga er voor!

denk dat het voor je nieuwe vlam een groter probleem wordt dan voor jou
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 22:48
Rubke18
Rubke18 is offline
Als het in goede verhouding uit is gegaan, waarom zou je ex je het geluk van een nieuwe vriendin dan niet gunnen?
__________________
Je weet pas wat je mist als het er niet meer is :S
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 23:00
Verwijderd
Ik heb het ook gehad, alleen was ik de vriendin van de ex... Mja, toch gedaan, en vriendin vond dat niet zo leuk Magoe... *zucht*
Ik snap ook niet zo wat het punt is, ik bedoel, voor die vriendin is het lastig omdat haar beste vriendin het 'slachtoffer' is, maar voor jou..?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 23:30
Longshank
Longshank is offline
Zij is nu een paar dagen bij haar pa met wat van haar vriendinnen (waaronder mijn ex). Die begint op dit moment wel wat door te hebben. Haar ex (een jongen uit mijn vriendengroep), heeft volgens mij niks door. Ik vind het vind het wel mega vervelend dat ik buiten dit forum mijn mond gewoon nie open kan doen.


Ik denk dat zodra ze terug is ik het er met haar over ga hebben en dan moet zij maar met haar beste vriendin praten en ik praat wel met die maat van mij. Hij moet het toch eerst van mij horen en zij eerst van haar.
__________________
She is the one, why can't she think the same about me??
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 23:36
Longshank
Longshank is offline
Zij is nu een paar dagen bij haar pa met wat van haar vriendinnen (waaronder mijn ex). Die begint op dit moment wel wat door te hebben. Haar ex (een jongen uit mijn vriendengroep), heeft volgens mij niks door. Ik vind het vind het wel mega vervelend dat ik buiten dit forum mijn mond gewoon nie open kan doen.


Ik denk dat zodra ze terug is ik het er met haar over ga hebben en dan moet zij maar met haar beste vriendin praten en ik praat wel met die maat van mij. Hij moet het toch eerst van mij horen en zij eerst van haar.
__________________
She is the one, why can't she think the same about me??
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 00:48
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Ik zou zeggen jongen, succes
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 07:57
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
mijn ex vriend heeft ook kort iets gehad met mijn toenmalige beste vriendin

let op het woord toenmalige....
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 10:41
Verwijderd
Hangt volkomen van de situatie af. Als een ex van mij nog ontzettend gek op me zou zijn of anderszins door een voor mij geldige reden er moeite mee zou hebben dat ik dingen zou doen met haar vriendin, dan zou ik het natuurlijk laten. Ik laat goede vriendschap prevaleren boven een paar avondjes lol.

Naarmate de omstandigheden aan mijn kant klemmender worden, bijvoorbeeld omdat ik echt heel verliefd ben op die beste vriendin, of als de omstandigheden aan haar kant minder gewicht behoren te krijgen, bijvoorbeeld wanneer die ex zonder reden loopt te zeuren, gewoon vervelend wil doen of het mij misgunt, dan begin ik natuurlijk wel iets met die beste vriendin.

Het is gewoon een afweging, zoals alles.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 12:43
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
leuke vrienden heb je als ze al zo in de weg van jou... nou ja geluk... gaan staan... als je verliefd bent en zij op jou hebben al die exen daar geen ruk mee te maken... en als ze beginnen te zeiken zou ik als ik jou was maar eens gaan nadenken over wie je vrienden noemt...
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 10:32
Verwijderd
Ik snap het nog steeds niet en heb nog geen uitleg gekregen. Wat is nu het probleem? Je bent verliefd op de beste vriendin van je ex, en dan? Ik zou zeggen, als zij ook verliefd op jou is dan zoen je d'r eens, en zo niet, dan is dat jammer he. Maar wat heeft je ex er mee te maken? 't Is toch je ex, en niet je vriendin?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 11:28
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 09-08-2003 @ 11:32:
Wat is nu het probleem?
Je ex is haar beste vriendin kwijt, dat is gewoon ontzettend lullig.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 09-08-2003 @ 12:28:
Je ex is haar beste vriendin kwijt, dat is gewoon ontzettend lullig.
De ex zou pas fout wezen als ze haar beste vriendin zou laten vallen omdat die wat met haar ex heeft. Kunt het dus ook van de andere kant bekijken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-08-2003, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 09-08-2003 @ 12:28:
Je ex is haar beste vriendin kwijt, dat is gewoon ontzettend lullig.
Huh? Hoezo kwijt? Als je een relatie hebt betekent dat toch niet meteen dat je al je vrienden laat vallen?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 11:39
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik zou het eerlijk gezegd ook niet leuk vinden als mijn ex iets kreeg met mn beste vriendin hoor.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 11:42
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 09-08-2003 @ 12:39:
Ik zou het eerlijk gezegd ook niet leuk vinden als mijn ex iets kreeg met mn beste vriendin hoor.
Waarom niet? Het is je éx toch? Dus niet jouw vriend? Ik kan me voorstellen dat 't in 't begin ongemakkelijk voelt, zeker, maar je je hebt toch niet liever dat je beste vriendin verliefd is maar geen relatie heeft terwijl dat wel zou kunnen?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 11:47
miro
Avatar van miro
miro is offline
Als ze echt superverliefd zijn zou ik ze echt niet tegenhouden.

Maar het is wel zo dat je een bepaalde tijd iets speciaals met die jongen hebt gedeeld (in mijn geval 2 jaar) je hebt het over hem gehad toen je met hem ging (met je vriendin) Het lijkt me gewoon heel raar.

Sowieso ook nog het feit dat ze nu verliefd zijn op elkaar, ik zou gelijk rare gedachtespinsels krijgen "vonden ze elkaar ook al meer dan leuk toen we nog met elkaar gingen?"

Ik zou me dr iig niet prettig bij voelen. Maar ik zou ze ook niet tegenhouden, als het tenminste echte verliefdheid is.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 11:57
The_Eagles
The_Eagles is offline
Leef je dan nog mee met je ex (problemen gevoelens ensow)?

Ik zie het probleem niet, volgens mij ben je gwoon bang dat je nieuwe vlam alles eerst van je ex te horen krijgt over jezelf dan jij t zelf kunt vertellen.

Ik zou t gwoon doen.

als ze begint te zeuren dan voelt je ex nog wat voor jou of ze moet je niet meer. en als ze nog wat voor je voelt moet je zeggen je wilt toch dat ik gelukkig ben? laat me dat dan ook zijn met haar.

wat een uitspraak van mij, al zeg ik het zelf.
__________________
The day I'll start asking will be the day I say goodbye, the world may not be safer but there is no thruth without a lie.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 11:58
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 09-08-2003 @ 12:47:
Als ze echt superverliefd zijn zou ik ze echt niet tegenhouden.

Maar het is wel zo dat je een bepaalde tijd iets speciaals met die jongen hebt gedeeld (in mijn geval 2 jaar) je hebt het over hem gehad toen je met hem ging (met je vriendin) Het lijkt me gewoon heel raar.

Sowieso ook nog het feit dat ze nu verliefd zijn op elkaar, ik zou gelijk rare gedachtespinsels krijgen "vonden ze elkaar ook al meer dan leuk toen we nog met elkaar gingen?"

Ik zou me dr iig niet prettig bij voelen. Maar ik zou ze ook niet tegenhouden, als het tenminste echte verliefdheid is.
Oke, dat begrijp ik allemaal, met jou ben ik het wel eens. Maar ik quote van andere mensen:

Citaat:
Je ex is haar beste vriendin kwijt, dat is gewoon ontzettend lullig.
Citaat:
mijn ex vriend heeft ook kort iets gehad met mijn toenmalige beste vriendin

let op het woord toenmalige....
Citaat:
Ik denk dat je nieuwe vriendin meer problemen zal krijgen met je ex dan jij.
Citaat:
wat je belangrijker vind: de vriendschap tussen je ex en dat andere meisje of je liefde met dat meisje.
Citaat:
Ze is een vet goede vriendin van me en ik weet dat mijn ex dit never goed zou vinden
En dát snap ik niet. Keuzes maken? Problemen tussen vriendinnen? Vriendschappen verbreken? Niet goed vinden? Vriendin kwijtraken?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 12:00
Verwijderd
Ik denk dat de reden van het uitmaken van de relatie met je ex hierbij van groot belang is, en wie het deed.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2003, 13:49
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Wes schreef op 09-08-2003 @ 12:33:
De ex zou pas fout wezen als ze haar beste vriendin zou laten vallen omdat die wat met haar ex heeft. Kunt het dus ook van de andere kant bekijken.
Ben je nu zo wereldvreemd of doe je alsof?

Het gaat hier om GEVOELENS van mensen. Hoe zou jij het vinden als je beste vriend met je ex zou krijgen, en je haar constant tegen zou komen, kleffend met je beste vriend? Als dat je niks uit zou maken heeft je relatie weinig voorgesteld.

Je kunt wel beredeneren dat het zou moeten kunnen, maar zo werken mensen nou eenmaal niet.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 13:52
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 09-08-2003 @ 12:37:
Huh? Hoezo kwijt? Als je een relatie hebt betekent dat toch niet meteen dat je al je vrienden laat vallen?
Ik weet dat als ik met de beste vriendin van m'n ex een relatie zou beginnen, haar dat gruwelijk veel pijn zou doen (niet dat ik het wil, best een aardige meid maar da's alles). We zijn allebij niet over mekaar heen, en als ze naast haar vriend ook nog eens haar beste vriendin (waar ze dus bij heeft zitten uithuilen om haar vriend) kwijt zou raken, zou dat gewoon gruwelijk veel pijn doen.

Een relatie betekent niet dat je je beste vrienden laat vallen nee, tuurlijk niet, maar we hebben het hier over de beste vriend(in) van je ex. Hoe zou jij het vinden als je je beste vriendin opeens moest delen met je ex? Dat zij nu met hem in een bed sliep, hij haar het mooiste meisje van de wereld zou vinden, je hem constant tegen zou komen, je vriendin hem boven jou stelt? Je maakt mij niet wijs dat je dat niks uitmaakt.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 18:13
poesiefox
poesiefox is offline
Het zou mijn hart breken.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 18:17
number9
number9 is offline
Het is tog uitgegaan!
Dan heeft jouw ex er tog nix meer over te zeggen.
Wie het heeft gedaan weet ik niet (heb nie alles gelezen)
maar het is uit en dan moet ze accepteren ---> niet jaloers zijn dus.
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 02:51
The_Eagles
The_Eagles is offline
ik zit met hetzelfde probleem alleen is me ex ook nog haar zus.
gewoon aan je nieuwe vlam vragen. zij weet dat t beste omdat zij daar t meeste last van zal krijgen.
__________________
The day I'll start asking will be the day I say goodbye, the world may not be safer but there is no thruth without a lie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Foto's van je ex
Muchacha
61 03-04-2006 21:55
Liefde & Relatie Hopeloos verliefd
Effenberg
21 22-04-2005 21:55
Liefde & Relatie Vriendin is goede vriendin van mn ex
Vini-Vidi-Vici
13 18-01-2004 10:51
Liefde & Relatie beste vriend van je ex
ellaversa
15 12-03-2003 10:19
Liefde & Relatie me ex is echt een vaaaag figuur geworden!!
**~yvie~**
12 20-09-2002 17:57
Liefde & Relatie wat als je ex jouw beste vriend/vriendin leuk vind!!
vrijgezel16d
6 11-06-2002 10:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02.