Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2003, 09:31
karamba
karamba is offline
Ook Joe Cole en Veron gaan nu naar Chelsea. Wordt Chelsea dan toch een topteam? Wordt het beter dan stadsgenoot Arsenal? Sinds Abramovitsj veel geld in de club steekt haalt Chelsea met ook o.a. Geremi en Dunn topspelers in huis. Wat me nog wel opvalt aan de aankopen is dat de spelers een hoge waarde hebben maar dat zeven aankopen uit de Premier Leage komen en maar 1 uit het buitenland: een keeper van Chievo. Er zijn ook geruchten over Raul (voor 100 Miljoen), Davids (Waarvan ik niet snap of hij nu wel of niet wegmag), Vieri, Nesta en noem zo nog maar een paar topspelers. Ik blijf in spanning afwachten. Elke dag lees ik de krant of ik er iets over Chelsea in zie staan maar het moge duidelijk zijn dat de voorkeur van Abramovitsj naar spelers uit de eigen competitie gaat. Dus liever Rooney dan Vieri en liever Owen dan Raul? Ik ben benieuwd of er nog meer spectaculaire aankopen kunnen komen. Deze rijke Rus zorgt sinds Beckham's tranfer voor opleving op de transfermarkt!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2003, 09:38
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Die Rus is gek als je het mij vraagt

Misschien 100 miljoen euro op Henk Vos bieden
Oud 06-08-2003, 10:39
Verwijderd
Wat mij ook opvalt: Chelsea koopt bijna alleen maar middenvelders! Cole, Veron, Geremi, Duff. Johnson is dacht ik een verdedigende middenvelder, maar ik weet niet zeker of ik de goede persoon voor me heb. In ieder geval al viern nieuwe middenvelders, en het was niet alsof ze nou zo'n waardeloos middenveld hadden...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 10:40
De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
addy schreef op 06-08-2003 @ 10:31:
Wat me nog wel opvalt aan de aankopen is dat de spelers een hoge waarde hebben maar dat zeven aankopen uit de Premier Leage komen en maar 1 uit het buitenland: een keeper van Chievo.
Geremi komt van Real Madrid, das ook buitenland toch??? of niet meer sinds beckham daar speelt.............
Oud 06-08-2003, 10:43
Vandal
Vandal is offline
Tsja..en ook veel voor linkerkant nu: Cole, Duff, Zenden, Stanic en Gronkjear..Daarnaast zijn Cole, Duuf en Veron allen aanvallend ingesteld en heet die trainer niet ranieri? ja dus en die speelt om niet te verliezen....
Oud 06-08-2003, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Vandal schreef op 06-08-2003 @ 11:43:
Tsja..en ook veel voor linkerkant nu: Cole, Duff, Zenden, Stanic en Gronkjear..Daarnaast zijn Cole, Duuf en Veron allen aanvallend ingesteld en heet die trainer niet ranieri? ja dus en die speelt om niet te verliezen....
Psies!! Maar ik denk dat ze snel genoeg een nieuwe coach gaan zoeken hoor...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 10:48
Vandal
Vandal is offline
Citaat:
Ertur schreef op 06-08-2003 @ 11:45:
Psies!! Maar ik denk dat ze snel genoeg een nieuwe coach gaan zoeken hoor...
Iemand in gedachten?? de oud-trainer van real iig niet..v.Gaal misschien ofoz
Oud 06-08-2003, 10:53
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 06-08-2003 @ 10:38:
is dat niet een beetje weinig vioor Henk?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 10:56
Thomas
Thomas is offline
Dure spelers staan niet altijd garant voor goede prestaties.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Vandal schreef op 06-08-2003 @ 11:48:
Iemand in gedachten?? de oud-trainer van real iig niet..v.Gaal misschien ofoz
Die Rus heeft al met Eriksson gedineerd, wat door Eriksson werd afgedaan met iets in de richting van "ik wilde toch weten wat de gevolgen voor het Engels voetbal zouden zijn". Als de resultaten van het Engels elftal een beetje tegenzitten de komende maanden weet ik wel wat er gaat gebeuren...

En in Engeland is Kevin Keegan altijd kandidaat, net als Martin O'Neill. Van Gaal? Wordt uiteraard ook genoemd (maar wie niet, tabloids ), maar dat zou ik persoonlijk wel een dramatisch slechte keus vinden. Van Gaal moet bij een club zelf iets opbouwen, niet een bijelkaar gekocht zootje leiding geven.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 10:58
Vandal
Vandal is offline
Citaat:
Wawl schreef op 06-08-2003 @ 11:56:
wat een wijsheid!
Oud 06-08-2003, 11:00
Vandal
Vandal is offline
Citaat:
Ertur schreef op 06-08-2003 @ 11:58:

En in Engeland is Kevin Keegan altijd kandidaat, net als Martin O'Neill. Van Gaal? Wordt uiteraard ook genoemd (maar wie niet, tabloids ), maar dat zou ik persoonlijk wel een dramatisch slechte keus vinden. Van Gaal moet bij een club zelf iets opbouwen, niet een bijelkaar gekocht zootje leiding geven.
tsja..Keegan; denk dat ie nu met City Europa in wil, want dat heeft die zelf toch ook opgebouwd (hoewel chelsea natuurlijk ook europees speelt...)
Oud 06-08-2003, 11:41
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 06-08-2003 @ 11:40:
Geremi komt van Real Madrid, das ook buitenland toch??? of niet meer sinds beckham daar speelt.............
Eigendom van Real, maar speelde in de Premier League op uitleenbasis
Oud 06-08-2003, 11:51
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 06-08-2003 @ 10:38:

zou wel een opsteker voor het Nl voetbal zijn! Dan komt er misschien wel een nieuwe top 3! Ajax, P$V en RKC/Nac?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:53
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Wawl schreef op 06-08-2003 @ 11:56:
Daarom doet Real nooit mee om de prijzen.. maar geloof dat Lazio na alle miljoenen aankopen toen inderdaad niet echt heel (wel n beetje natuurlijk) succesvol was
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 12:07
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 06-08-2003 @ 12:53:
Daarom doet Real nooit mee om de prijzen.. maar geloof dat Lazio na alle miljoenen aankopen toen inderdaad niet echt heel (wel n beetje natuurlijk) succesvol was
niet altijd
Oud 06-08-2003, 13:07
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Vandal schreef op 06-08-2003 @ 11:58:
wat een wijsheid!
Nee, helemaal niet. Dat beetje mis jij.

Citaat:
Methuselah schreef op 06-08-2003 @ 13:07:
niet altijd
Inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 13:13
Methuselah
Methuselah is offline
Trouwens, de aankopen van Real zijn íets gerichter dan die van Chelsea tot nu toe, ook verder gespreid waardoor ze slechts één speler per seizoen moeten "inspelen"
Oud 06-08-2003, 15:19
De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 06-08-2003 @ 12:41:
Eigendom van Real, maar speelde in de Premier League op uitleenbasis
voor middlesbrough
Oud 06-08-2003, 15:47
Litmanen
Litmanen is offline
Abramovitsj kan best met geld gaan strooien, maar doe het dan slim. Want al die spelers die die gekocht heeft kosten veel geld, maar echt spectaculaire spelers, waarmee Man U en Arsenal verslagen kunnen worden zitten er niet bij op Veron (en misschien Cole) na. Want met Dunn en Geremi red je het niet. Het zo pas echt wat kunnen worden als ze echt met een Vieri, Nesta, Davids of Raul zouden komen. Zouden ze bijvoorbeeld Rooney kopen, ja da's een leuke voetballer, maar meer ook niet. Ze moeten met echte toppers komen, anders is het weggegooid geld!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 16:41
Verwijderd
Jens Jeremies en Henk Vos moet hij nog aankopen
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Litmanen schreef op 06-08-2003 @ 16:47:
*knip*

Want met Dunn en Geremi red je het niet. Het zo pas echt wat kunnen worden als ze echt met een Vieri, Nesta, Davids of Raul zouden komen. Zouden ze bijvoorbeeld Rooney kopen, ja da's een leuke voetballer, maar meer ook niet. Ze moeten met echte toppers komen, anders is het weggegooid geld!
Ze hebben Duff gekocht, niet Dunn. Ik vind Duff zelf een van de beste spelers van de Engelse competitie, beter dan Veron bijvoorbeeld.

En Rooney is pas 17. Ik ben Everton-fan, maar ben bang dat hij een typisch Engels talent is: op zijn 19e opgebrand door alle druk en grote verhalen die op zijn schouders zijn gelegd. Maar Rooney kopen ze ook niet.

Verder heb je wel gelijk, eigenlijk. Spectaculaire aankopen vind ik het tot nu toe niet.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 18:38
Ketjing
Ketjing is offline
Als ie maar van Bobbie afblijft vind ik alles goed
Oud 06-08-2003, 18:57
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ertur schreef op 06-08-2003 @ 18:20:
Ze hebben Duff gekocht, niet Dunn. Ik vind Duff zelf een van de beste spelers van de Engelse competitie, beter dan Veron bijvoorbeeld.

En Rooney is pas 17. Ik ben Everton-fan, maar ben bang dat hij een typisch Engels talent is: op zijn 19e opgebrand door alle druk en grote verhalen die op zijn schouders zijn gelegd. Maar Rooney kopen ze ook niet.

Verder heb je wel gelijk, eigenlijk. Spectaculaire aankopen vind ik het tot nu toe niet.
Rooney is toch geblesseerd? Misschien daarom, eerst ff afwachten
Oud 06-08-2003, 19:00
Ketjing
Ketjing is offline
Ferguson van Man Utd heeft gezegd dat Chelsea 100m mljn voor Van Nistelrooy heeft geboden, maar Ferguson zei: Ruud is niet te koop
Oud 06-08-2003, 19:14
Ketjing
Ketjing is offline
Dit wilt ie volgens voetbalzone.nl

Abramovich's ideale Chelsea samenstelling

Uitgegeven: 6-8-2003 14:13:47 Bron: BBC Sport

Chelsea's spenderen lijkt nog lang niet afgelopen: BBC Sport publiceerde de ideale elf van Chelsea in de ogen van de nieuwe eigenaar Roman Abramovich. Deze zomer heeft de Londense club reeds voor € 89 miljoen geïnvesteerd in nieuwe gezichten.

Als het aan de Russische oliemagnaat ligt is het einde nog lang niet in zicht. Zijn verlanglijstje reikt nog veel verder dan menig team-eigenaar kan voorstellen. Na de komst van onder andere Geremi (Real Madrid)), Damian Duff (Blackburn Rovers), Glen Johnson (West Ham Utd) en Wayne Bridge (Southampton) is Chelsea nog altijd op zoek naar aanvullingen van haar selectie.

Doel:
Nigel Martin - De keeper van Leeds United wordt gezien als stand-in van Carlo Cudicini.

Verdediging:
Alessandro Nesta - Vlak nadat Abramovich de touwtjes in handen nam liet AC Milan weten een bod op Nesta te hebben afgeslagen van een Engelse club. Het bod zou naar verluid € 52 miljoen zijn geweest voor de verdediger.

Middenveld:
Edgar Davids - Juventus heeft met een duidelijke 'nyet' geantwoord op een lucratief bod op de Nederlandse international.
Patrick Vieira - De Arsenal middenvelder en aanvoerder liet weten graag op Highbury te blijven spelen. Dit in reactie op geruchten dat hij een overgang naar stadgenoot Chelsea zou maken.
Steven Gerrard - Liverpool wil haar motor op het middenveld niet kwijt. Het lijkt erop dat Chelsea zeker nog een poging gaat wagen om deze speler in te lijven.

Aanval:
Wayne Rooney - Dit is net zo onwaarschijnlijk als ambitieus. Het wonderkind van Everton wordt gezien als de redder van Goodison Park. Everton wil hun hooggewaardeerd eigendom zeker niet laten gaan.
Christian Vieri - De aanvaller van Internazionale werd niet opgenomen in de selectie voor het Amsterdam Tournament. Hierdoor wordt het gerucht versterkt dat de spits voor € 38 miljoen de overgang naar Stamford Bridge gaat maken.

Volgens de geruchten worden de posities op de bank ook goed bezet. Namen als Patrick Kluivert, Andrei Shevchenko, Thierry Henry, Emerson, Jay-Jay Okocha, Jermain Jenas, Kieron Dyer, Claude Makelele en Mark van Bommel worden gezien als potentiële bankzitters. Als trainer heeft Abramovich Sven Goran Eriksson op het oog. De huidige bondscoach van Engeland was al eerder in gesprek met de Rus.
Oud 06-08-2003, 20:01
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 06-08-2003 @ 20:14:
Hehe, ben echt benieuwd of dat realiseerbaar is.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 20:06
Ketjing
Ketjing is offline
Ja de bron is ook niet echt betrouwbaar, maar toch
Oud 07-08-2003, 11:53
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Ben fan van chelsea en is daar wat ja met al die transfers. :-s
Oud 07-08-2003, 11:56
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 06-08-2003 @ 21:06:
Ja de bron is ook niet echt betrouwbaar, maar toch
De finaciele situatie is in elk geval wel iets positiever als bij jouw club.. Bij jullie is de vraag wel ke spelers er blijven.. Bij Chelsea is het de vraag welke toppers er komen..
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 11:58
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 06-08-2003 @ 20:00:
Ferguson van Man Utd heeft gezegd dat Chelsea 100m mljn voor Van Nistelrooy heeft geboden, maar Ferguson zei: Ruud is niet te koop
Tja.. Die 100 miljoen van keizer Karel waren ook gelul..
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 11:59
Verwijderd
Citaat:
zlatani9 schreef op 07-08-2003 @ 12:56:
De finaciele situatie is in elk geval wel iets positiever als bij jouw club.. Bij jullie is de vraag wel ke spelers er blijven.. Bij Chelsea is het de vraag welke toppers er komen..
Ik vind dus niet dat Chelsea tot nu toe echte toppers heeft gehaald. Duff kan het zeker worden, en Veron heeft de naam (maar twee - nee eigenlijk drie - rampzalige seizoenen achter de rug).

Waar blijven Vieri, Nesta, Zidane etc. ???
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 12:02
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Ertur schreef op 07-08-2003 @ 12:59:
Ik vind dus niet dat Chelsea tot nu toe echte toppers heeft gehaald. Duff kan het zeker worden, en Veron heeft de naam (maar twee - nee eigenlijk drie - rampzalige seizoenen achter de rug).

T is natuurlijk maar net hoe je het bekijkt.. Sommige mensen hier vinden BOB PEETERS al een topper dus dan vind ik de namen van Chelsea het zeker waard! Snap niet waarom die mensen met de competitievoorspellingen geen rekening hebben gehouden met een faillisement van Vitesse.. (dan krijgen ze gewoon puntaftrek dat ze gegarandeerd laatste worden) maar heb nog niemand gezien die Vitess als 18e noemt.. Ben ik nou de enige die uitgaat van dat scenario?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 12:35
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ertur schreef op 07-08-2003 @ 12:59:

Vieri is on his way, Nesta isn't for sale en Zidane stopt over twee seizoenen
Oud 07-08-2003, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 07-08-2003 @ 13:35:
Vieri is on his way, Nesta isn't for sale en Zidane stopt over twee seizoenen
en etc. ??
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 21:16
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 07-08-2003 @ 12:56:

Tja.. Die 100 miljoen van keizer Karel waren ook gelul..

Volgens mij ging het daar in dit topic en idd die 100 miljoen waren gelul, omdat Aalbers dat nooit gezegd heeft
Oud 07-08-2003, 21:18
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 07-08-2003 @ 13:02:
T is natuurlijk maar net hoe je het bekijkt.. Sommige mensen hier vinden BOB PEETERS al een topper dus dan vind ik de namen van Chelsea het zeker waard! Snap niet waarom die mensen met de competitievoorspellingen geen rekening hebben gehouden met een faillisement van Vitesse.. (dan krijgen ze gewoon puntaftrek dat ze gegarandeerd laatste worden) maar heb nog niemand gezien die Vitess als 18e noemt.. Ben ik nou de enige die uitgaat van dat scenario?
ja, en jij noemt je naar een boksende voetballer, nee daar moet je trots op zijn. en een toppers was natuurlijk een geintje, maar toch is hij een van de favorieten.
Oud 07-08-2003, 21:50
zlatani9
zlatani9 is offline
[B]ja, en jij noemt je naar een boksende voetballer..

Ach zelfs een respectabel forum lid als ZlatanSuperJood doet dat..
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 21:56
Ketjing
Ketjing is offline
hij kan tenminste wel quoten
Oud 07-08-2003, 22:17
Alexanchez
Alexanchez is offline
Zouden

Mendieta (Niet op z'n best bij Lazio, maar heeft zn contractje wel verlengd.... Goeie speler voor de rechterflank of centraal op het middenveld)

Canavaro (mag weg nij Inter vanwege zn hoge salaris, Verdediger van vergelijkbare klasse als Nesta aleen wat ouder)

Ballack (Ik weet nie hoezo ik hem er bij zet want hij is tevreden bij Bayern... Maar Ballack is wel top)

Aimar (Ik heb ooit erges gehoord dat hij weg mocht bij Valencia omdat zn salaris te hoog was... Aanvallende middenvelder die veel flair heeft)

en

Larsson (Zeiden ze aan het begin van vorig seizoen niet dat het zn laatste jaar zou worden bij Celtic? Hij word al wat ouder, maar veel doelpunten maken zal die wel... Ach ja dan is Jardel meschien een betere keuze: transfervrij, maar hij zal niet aan een werkvergunning komen geloof ik...

niet wat zijn voor Chelsea?

ach jah... ik dacht dat ze wel handig zouden zijn...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 22:21
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 07-08-2003 @ 22:50:
[B]ja, en jij noemt je naar een boksende voetballer..

Ach zelfs een respectabel forum lid als ZlatanSuperJood doet dat..
He vriend!!

Hoe is t op je eiland?

PS Je bedoeld waarschijnlijk 'gerespecteerd'...
Oud 07-08-2003, 23:07
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 07-08-2003 @ 23:17:
Zouden

Mendieta (Niet op z'n best bij Lazio, maar heeft zn contractje wel verlengd.... Goeie speler voor de rechterflank of centraal op het middenveld)

Canavaro (mag weg nij Inter vanwege zn hoge salaris, Verdediger van vergelijkbare klasse als Nesta aleen wat ouder)

Ballack (Ik weet nie hoezo ik hem er bij zet want hij is tevreden bij Bayern... Maar Ballack is wel top)

Aimar (Ik heb ooit erges gehoord dat hij weg mocht bij Valencia omdat zn salaris te hoog was... Aanvallende middenvelder die veel flair heeft)

en

Larsson (Zeiden ze aan het begin van vorig seizoen niet dat het zn laatste jaar zou worden bij Celtic? Hij word al wat ouder, maar veel doelpunten maken zal die wel... Ach ja dan is Jardel meschien een betere keuze: transfervrij, maar hij zal niet aan een werkvergunning komen geloof ik...

niet wat zijn voor Chelsea?

ach jah... ik dacht dat ze wel handig zouden zijn...

argh..
Oud 08-08-2003, 10:59
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 07-08-2003 @ 23:21:
He vriend!!

Hoe is t op je eiland?

PS Je bedoeld waarschijnlijk 'gerespecteerd'...
Ben al wel weer een poosje terug hor.. Moet jij niet op vakantie? Met die 500.000 jaarinkomen van je kan je vast wel leuk weg in de zomer..
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 21:12
Verwijderd
Ik lees net op VI.nl dat ze weer een nieuwe speler hebben aangetrokken: Chelsea koopt Mutu voor 24 miljoen van Parma. Die kerel is nogal wat van plan. Als het zo doorgaat speelt Chelsea mee om de titel.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 21:21
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:

[afbeelding]
als je daar de grap niet van inziet...
Oud 11-08-2003, 21:28
Verwijderd
Citaat:

Abramovich's ideale Chelsea samenstelling

Uitgegeven: 6-8-2003 14:13:47 Bron: BBC Sport

Chelsea's spenderen lijkt nog lang niet afgelopen: BBC Sport publiceerde de ideale elf van Chelsea in de ogen van de nieuwe eigenaar Roman Abramovich. Deze zomer heeft de Londense club reeds voor € 89 miljoen geïnvesteerd in nieuwe gezichten.

Als het aan de Russische oliemagnaat ligt is het einde nog lang niet in zicht. Zijn verlanglijstje reikt nog veel verder dan menig team-eigenaar kan voorstellen. Na de komst van onder andere Geremi (Real Madrid)), Damian Duff (Blackburn Rovers), Glen Johnson (West Ham Utd) en Wayne Bridge (Southampton) is Chelsea nog altijd op zoek naar aanvullingen van haar selectie.

Doel:
Nigel Martin - De keeper van Leeds United wordt gezien als stand-in van Carlo Cudicini.

Verdediging:
Alessandro Nesta - Vlak nadat Abramovich de touwtjes in handen nam liet AC Milan weten een bod op Nesta te hebben afgeslagen van een Engelse club. Het bod zou naar verluid € 52 miljoen zijn geweest voor de verdediger.

Middenveld:
Edgar Davids - Juventus heeft met een duidelijke 'nyet' geantwoord op een lucratief bod op de Nederlandse international.
Patrick Vieira - De Arsenal middenvelder en aanvoerder liet weten graag op Highbury te blijven spelen. Dit in reactie op geruchten dat hij een overgang naar stadgenoot Chelsea zou maken.
Steven Gerrard - Liverpool wil haar motor op het middenveld niet kwijt. Het lijkt erop dat Chelsea zeker nog een poging gaat wagen om deze speler in te lijven.

Aanval:
Wayne Rooney - Dit is net zo onwaarschijnlijk als ambitieus. Het wonderkind van Everton wordt gezien als de redder van Goodison Park. Everton wil hun hooggewaardeerd eigendom zeker niet laten gaan.
Christian Vieri - De aanvaller van Internazionale werd niet opgenomen in de selectie voor het Amsterdam Tournament. Hierdoor wordt het gerucht versterkt dat de spits voor € 38 miljoen de overgang naar Stamford Bridge gaat maken.

Volgens de geruchten worden de posities op de bank ook goed bezet. Namen als Patrick Kluivert, Andrei Shevchenko, Thierry Henry, Emerson, Jay-Jay Okocha, Jermain Jenas, Kieron Dyer, Claude Makelele en Mark van Bommel worden gezien als potentiële bankzitters. Als trainer heeft Abramovich Sven Goran Eriksson op het oog. De huidige bondscoach van Engeland was al eerder in gesprek met de Rus.
[afbeelding]
Die kerel is wel erg optimistisch. Sowieso haalt hij voor het einde van de transfermarkt geen 1 bankzitter meer binnen. "Volgens de geruchten worden de posities op de bank ook goed bezet. Namen als Patrick Kluivert, Andrei Shevchenko, Thierry Henry, Emerson, Jay-Jay Okocha, Jermain Jenas, Kieron Dyer, Claude Makelele en Mark van Bommel worden gezien als potentiële bankzitters. "
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 21:43
Verwijderd
Ik ben bang dat er voor onze Jimmy Floyd Hasselbaink geen basisplaats in zit dit jaar Hij is op zich een klasse spits, maar als die Abramofietsdinges zo'n geldoverschot heeft dat ie veel dure (betere) spelers gaat halen dan houdt het op voor hem. Ik hoop dat ie er in blijft, maar die kans lijkt me niet groot na vorig seizoen waarin hij zelden (nooit) het niveau haalde als het jaar ervoor...

Als ik hem was zou ik zo snel mogelijk verkassen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 08:03
karamba
karamba is offline
Citaat:
Nixje schreef op 11-08-2003 @ 22:12:
Ik lees net op VI.nl dat ze weer een nieuwe speler hebben aangetrokken: Chelsea koopt Mutu voor 24 miljoen van Parma. Die kerel is nogal wat van plan. Als het zo doorgaat speelt Chelsea mee om de titel.
Die wist ik nog niej, maar het brengt me wel gelijk op een geweldig idee. Vorig seizoen waren ze een goud duo bij Parma. Als Mutu nou Adriano meeneemt naar Chelsea dan zijn ze al perfect op elkaar ingespeeld en je krijgt HET spitsenduo. Hoe zit het eigenlijk bij Adriano? Ik dacht dat ie 1 seizoen verhuurd was en dan terug kwam bij Inter. Maar ik zag hem niej meer op het Amsterdam tournament.

Alle namen komen trouwens uit de grote competities. Aimar en Cannavaro zijn toppers die bespreekbaar zijn. Geweldig plan. Alhoewel... WEER een aanvaller. Maar toch wel een keer een verdediger erbij.

Maar nu wordt ook Van Bommel genoemd. Dat zou heel goed zijn voor het Nederlands Elftal als hij op een hoger niveau voetbalt. Samen met Kezman, vd Vaart en Pienaar is hij veel te goed voor de Nederlandse velden. Maar jahw... in andere gelijkwaardige competities hebben ze ook toppers die nog jong zijn...
Als er geruchten over PSVers en Ajacieden gaan dan zijn er ook vast wel toppers van bv Besiktas, Fc Porto, Benfica, Sparta Praag en noem maar op.

De enige die ze kan kopen is onze kapitaalkrachtige rus. Dus ehm... Ik hoop alleen maar dat ie meer geld uit gaat geven. Lang leve de sensatie op de transfermarkt!!!!!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 09:51
Vandal
Vandal is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 11-08-2003 @ 22:43:
Ik ben bang dat er voor onze Jimmy Floyd Hasselbaink geen basisplaats in zit dit jaar Hij is op zich een klasse spits, maar als die Abramofietsdinges zo'n geldoverschot heeft dat ie veel dure (betere) spelers gaat halen dan houdt het op voor hem. Ik hoop dat ie er in blijft, maar die kans lijkt me niet groot na vorig seizoen waarin hij zelden (nooit) het niveau haalde als het jaar ervoor...

Als ik hem was zou ik zo snel mogelijk verkassen.
Betis Sevilla heeft interesse in hem
Oud 12-08-2003, 10:12
Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
addy schreef op 12-08-2003 @ 09:03:

Maar nu wordt ook Van Bommel genoemd. Dat zou heel goed zijn voor het Nederlands Elftal als hij op een hoger niveau voetbalt. Samen met Kezman, vd Vaart en Pienaar is hij veel te goed voor de Nederlandse velden. Maar jahw... in andere gelijkwaardige competities hebben ze ook toppers die nog jong zijn...
Als er geruchten over PSVers en Ajacieden gaan dan zijn er ook vast wel toppers van bv Besiktas, Fc Porto, Benfica, Sparta Praag en noem maar op.
Dommer reactie..
1. Van Bommel hoort niet eens in het Ned elftal thuis, ik snap niet wat ze aan die gozer vinden. Enige wat hij kan is beetje haken en trappen zonder rood te krijgen (wel een kunst trouwens )
2. Die spelers zijn niet té goed voor een competitie, dat slaat nergens op. De Nederlandse competitie is zo slecht en makkelijk nog niet. Hier wordt alleen minder verdient dan in die grote landen. Meestal als ze naar het buitenland gaan, zijn ze over hun toppunt.
Reageren

Regels voor berichten