Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
ik vind orginaliteit juist enorm leuk en misschien toch ook wel belangerijk [probeer het zo veel mogelijk te doen, vind het ook een leuke uitdaging]
ik maak ook wel dingen zelf, vind ik persoonlijk leuker en uniek... of 2e hands winkeltjes vind ik helemaal leuk, juist helemaal als ze dingen van the sixties/seventies or eighties hebben ![]() merkkleding hou ik absoluut niet van vind het gewoon niet mooi [vooral niet het merk logo er zelf op] en te duur ![]() ik koop echt veel liever bij de H&M [en dan er iets zelf opmaken of het combineren metiets anders] lekker goedkoop ![]() dus laat mij maar lekker goedkoop uit zijn met kleding en dan vooral creatief zijn, vind het zowiezo al leuk als mensen 2 keer omkijken omdat ze het wel 'speciaal' vinden, daar kick ik wel op ![]() |
![]() |
|
Jammer genoeg ben ik een beetje een ijdeltuit, weliswaar in fasen. Dus draag ik liever wat originelere dingen. Niet heel erg bewust, maar het komt er toch altijd op neer dat als ik kan kiezen tussen een doodsimpel truitje en een super interessant (speciaal en tóch mooi), dat ik toch met het speciale wegloop.
Ik vind vaak wat in tweedehandswinkels (alleen zie ik niet in waarom 2de hands tegenwoordig betekent: duurder dan nieuw, maar goed) en mijn laatste ontdekking: een jaren 20-30-40-50-winkeltje vol oude stofjes, handschoenen, jasjes, hartjeskorsetten, ... Maar ik kom evengoed in de h&m (al haat ik eigenlijk die winkel, alleen al om hoe ze met goedkope arbeidskrachten omgaan, maar goed dat is een ander verhaal). |
![]() |
|
![]() |
Ik draag liever kleren die niet iedereen heeft,zodat ik niet constant moet horen 'heee,dat heb ik ook,en die en die ook'.
Maar de H&M vind ik fantastisch en van die winkel kan het me niet schelen dat er daar veel mensen in lopen. ![]() Van andere winkels weer wel of zo. ![]() Dus originaliteit vind ik redelijk belangrijk. En zoals Britt al zei : ik kick op aandacht.
|
zoals iedereen doe ik ook wel met de mode mee...je kan ook niet anders...of je moet alles tweedehands kopen of zelf maken...wel geef ik r mn eigen draai aan en haal ik alleen de elementen uit de op dat moment heersende mode die ik echt heel gaaf vind...want tegenwoordig laat 'de mode' je echt de raarste dingen aantrekken...
en een eigen stijl hebben is natuurlijk ook heel leuk! |
![]() |
|
![]() |
zonder twijfel:--> trendsetter!
Ik vin het gewoon leuk om als eerste iets te hebben. En ik zie het als een enorm compliment als ik twee weken later iemand die ik ken in hetzelfde zie lopen. (als ze het van mij hebben of course hehe.. dus niet dat we toevallig het zelfde hebben gekocht ofzo) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik volg eigenlijk geen trends. Heel soms haak ik ergens op in, maar meestal niet als early adaptor, maar meer als slaafse volgeling. Zo heb ik een rode broek gekocht toen half studerend Nederland er al één had.
Voor het overige koop ik vooral kleding die netjes is en lekker zit en let ik niet echt op wat er op dat moment 'in' is. |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik wil altijd origineel zijn, alleen aapt iedereen me daarna weer na.
ja ik ben een echte trendsetter ![]() Neegoed, origineel zijn is opzich best belangrijk voor me, ik zal zeker nooit iets kopen waar ik de halve wereld al mee gezien heb. Mode ![]() |
![]() |
|
Tja ik vind het niet tof, als iederen heeft, wat ik heb. Maar ik doe ook niet super m'n best om altijd 'anders' te zijn.
Ik volg de mode wel, maar niet op de voet. Leuke dingen pik ik eruit, en dat mix ik dan een beetje casual. ![]()
|
![]() |
Ik probeer zoveel mogelijk kleding te dragen die niet iedereen draagt. Verder combineer ik vaak van alles met van alles. Mensen kijken me dan wel raar aan, maar een half jaartje later zie ik ze er zelf mee lopen.
En waarom ik het doe, ik vind het leuk om anders te zijn, op te vallen... Vaak komen mensen van b.v. de kunstacademie naar me toe om te vragen of ze een foto mogen maken. Als ik dan zie dat mijn vriendinnen b.v. mijn kleding 'trekjes' over gaan nemen heb ik ook de behoefte om het niet meer aan te trekken. Maar ik heb ook vaak buien dat ik denk van, nu ff simpel. Broek en t-shirtje klaar (: En verder, breng ik van alles op mijn kleren aan, knoopjes, kant, van Alles (: |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik draag wat ik fijn en lekker vind zitten en naar situatie. Het maakt mij niet uit of ik samen met drie meisjes in de klas het zelfde high-school shirtje van de h&m aan heb tegelijk.. Ik voel me er lekker bij. Als ik een feestje heb ofzo ben ik wel orgineel maar dat zijn veel mensen dus ik ben niet zo uitzonderlijk..
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor mezelf is originaliteit wel belangrijk (in mn hoofd), of het over komt op anderen niet echt.
Ik wil voor mezelf wel origineel overkomen want zo voel ik me niet. En mode is soms handig ja. ![]() Ik ben niet anti-mode of zo. (vaag bericht) |
![]() |
|
![]() |
ik vind mezelf wel origineel met mijn kleding enz. Ik wil niet graag de zoveelste zijn met G-SUS truitjes aan enz.. Ik heb liever dingen die mooi staan en een beetje anders zijn enz dan al dat spul wat iedereen al aanheeft. Ik heb een collectie poolse kledingstukken (geen klederdracht) en dat is bijvoorbeeld in NL niet te krijgen, dus op dat punt ben ik al enigszins origineel.
![]() ![]() |
![]() |
|
Trends achternalopen is niet koel, maar iets leuks hebben en later ontdekken dat veel mensen je na gaan doen is ook niet koel.
Mja, ik denk dat originaliteit voor mij wel belangrijk is. Dat hoeft niet perse te betekenen gek gekker gekst maar soms ook iets wat op dat moment niemand draagt (bijvoorbeeld een soort van net pak of schoolmeisjesoutfit -ben ik nu naar op zoek-) verder heb ik fases qua kleding (kleurenfases en bijvoorbeeld ineens een rokjestic oid) die vaak helemaal niet gelijk lopen met de modewereld, ligt vaak aan mijn stemming (ik kleed me ook naar stemming)
||
Citaat:
|
tjah, ik volg niet echt de mode.. ik ben ook niet in een hokje te plaatsen. ik draag gewoon dingen die ik mooi vind, en waar ik me goed bij voel... en sommige dingen die dan toevallig in de mode zijn, horen daar dan soms bij. kheb wel een eigen smaak. zeg maar.
ik vind mezelf niet orgineel, in de zin van opvallend.. doe m'n best er ook niet voor. maar misschien ben ik toch stiekem wel een klein beetje orgineel omdat ik niet in een hokje te plaatsen ben ![]() ![]()
|
Ik wil er graag orgineel bijlopen, maar dat gaat niet, want wat ik leuk vind hangt vaak in meervoud in de winkels, en zie ik er meerdere mensen mee.
![]() Weeeeh k mis me vriendje xxx mij
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Jouw stijl van schrijven Vogelvrij | 43 | 14-01-2010 20:38 | |
Lifestyle |
Kleding Enquete Sandra1988 | 69 | 16-03-2004 22:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |