Advertentie | |
|
![]() |
|
ik gebruik altijd een krultang om mijn haar stijl te maken
![]() maar even uit ervaring: voor één keertje is het niet erg, maar veelvuldig gebruik zal je haar afbreken. De beste manier is nog altijd met de krultang en dan moet je er de tijd voor nemen. tip: - behandel je haar voor met wat mousse of haarspray - maak dunne strengen - lang laten zitten ( tel tot 15 ) - spuit er daarna weer haarlak overheen evoila
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
mijn haar is zown tussenvorm ik kan het stijlfohnen en ik kan er wat mousse in doen en dan op de kop fohnen, wij hebben daar zown ding voor, voor op de fohn, met een platte bovenkant zodat de lucht erg verspreid word en puntjes erin.. en dan heb ik een bos met krullen..
||
Citaat:
je kan btr van die pailotjes ofzo erin doen als je haar nat is dan krijg je echt vét veel krullen. vind je dit ook te veel werk en wil je 's morgens toch krullen. doe dan een staart in en dan met een elstiekje er nog helemaal indraaien dat je een warig effect krijgt. dan doe je er haarlak over heen en laat het ff opdrogen. je maakt je staart los en je hebt slag in je haar. altijd leuk ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Of misschien moet je wat dunnere plukjes maken ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
krultang Verwijderd | 11 | 06-09-2010 16:42 | |
Lifestyle |
Het harige topic Verwijderd | 500 | 27-08-2006 16:16 | |
Lifestyle |
krultang inge89 | 18 | 30-12-2004 20:44 | |
Lichaam & Gezondheid |