Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet niet of het legen van je temp files daadwerkelijk altijd het probleem oplost, maar om dat elke keer te doen is ook niet zo leuk. En dan nog het probleem dat MSIE het toelaat dat een website functionaliteit als view source uitschakelt.
Het alternatief is een andere browser, dan heb je namelijk geen last van deze bugs, en nog vele andere. Als niemand mij ooit gewezen had dat ik beter een andere browser had kunnen gebruiken, zat ik nu nog steeds met buggy insecure MSIE. Door het wijzen op de alternatieven verbreed je je horizon en kun naar gelang je persoonlijke voorkeur je computer zo inrichten dat hij best aansluit bij je wensen. ![]()
||
Citaat:
![]() En ik weet ook wel dat er veel betere browsers zijn dan IE, maar of die nou echt een alternatief vormen voor, zeg maar, de gemiddelde gebruiker? Firebird is hartstikke goed natuurlijk, maar volgens mij niet echt iets voor de gemiddelde n00b. Opera dan misschien weer wel, die is er ook in het Nederlands en komt zelfs met een installatieprogramma ( ![]() ![]() Dus ik ben bang dat de gemiddelde gebruiker sowieso nog wel een tijdje vastzit aan IE...
|
Dat klopt, Opera is opzich geschikt voor de beginnende computergebruiker (jij noemt het n00b, ik vind dat een wat onaardige term, maar dat terzijde
![]() Maar het blijven wel alternatieven, en met enige moeite is Mozilla Firebird ook relatief makkelijk te installeren voor minder ervaren gebruikers. ZIP-file extracten naar C:\Program Files en dubbelklikken op MozillaFirebird.exe en dan Yes klikken op de vraag of het de default browser moet worden. In XP staat hij dan automatisch bovenaan in het startmenu. Een installer is nog makkelijker inderdaad. Semi offtopic. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het grote ctrl+v topic #67 TopDrop | 500 | 31-08-2007 16:08 | |
Muziek |
Trance lucienvdmooren | 23 | 29-01-2005 15:48 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je ctrl+veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? Briseïs | 500 | 09-11-2004 16:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Evolutietheorie is bull-shit! Hydrogen | 322 | 20-05-2004 09:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Bijbel is veranderd. Joël | 182 | 13-06-2002 13:02 |