Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2003, 14:14
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
stel het gaat uit met degene waar je nu mee hebt
of stel je voor dat je op dit moment met iemand wat had en dat ging uit

zou je dan vrienden willen blijven en denken dat je nog echt wat had aan die vriendschap

of denk je ik wil diegene of als girl/boyfriend of helemaal niks?

waarom wil je vrienden blijven/waarom niet
en waarom denk je dat dat goed/slecht is?

denk je ook dat vrienden blijven zou kunnen in jullie geval?
Oud 12-08-2003, 14:18
Lovely007
Lovely007 is offline
Ik heb ooit wat met mijn beste vriend gehad...
Maar na een maandje kwamen we erachter dat onze gevoelens toch alleen vriendschappelijk waren.

Nu, 2 jaar later, zijn we nog steeds beste vrienden!

Maar dat was dus ook begonnen als vriendschap, en we waren het er beide over eens dat een relatie tussen ons niks was.

Het ligt er bij mij dus aan waarom je uitelkaar gaat. Als ik een vriend zou hebben en hij zou het uitmaken terwijl ik nog veel voor hem voel, zou ik eerst geen goede vrienden willen zijn. Omdat het te pijnlijk zou zijn om hem vaak te zien, denk ik dan..

Het ligt dus helemaal aan de situatie.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 14:30
Luna
Luna is offline
Een ex van mij is nog steeds een goede vriend, met andere vriendjes die ik had (nie echt serieus) ben ik niet bevriend.
Met mijn huidige vriend heb ik geen idee, ik heb zoiezo niet t idee dat t uitgaat dus heb nooit nagedacht over hoe t zou zijn als t al uit is mja, ik denk dat als het ooit uitgaat we geen vrienden zullen blijven, is denk ik te moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 14:34
Soezen
Soezen is offline
Ik zou in het begin, afstand nemen. Misschien zou ik na langere tijd wel vrienden kunnen worden, maar zeker niet het begin. Dan zou ik te vaak de verleiding hebben, om teoch even dat ene kusje te geven, of om toch de andere te knuffelen...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 14:39
Verwijderd
ik blijf t liefste met mijn exen vrienden,maar soms loopt t niet zo,bij de een lukt t wel, de andere niet.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 14:43
miro
miro is offline
Het ligt er maar net aan waardoor het uit gaat lijkt mij, en hoe je met elkaar omging in de periode dat je met elkaar ging.

Ben een tijd vrienden gebleven met mijn ex (die tevens mijn beste vriend was) maar dat bleek toch niet zo goed te werken. In het begin had hij het er moeilijk mee, daarna heeft ie mij naar mijn gevoel heel erg verraden.

Maar als het nu uit zou gaan (en dat gebeurt hopelijk niet) om een fatsoenlijke reden dan zou ik wel vrienden willen blijven ja. Je hebt toch een lange tijd samen alles gedeeld, dat wil je niet zomaar in een keer kwijtraken.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 15:03
Verwijderd
Het ligt er naar mijn mening vooral aan hoe het uit maken gaat en hoe hij mij de laatste dagen/weken behandelt heeft en of ik het een redelijke situatie vind.

Ik heb een tijdje een vriend gehad - die ik nu een ongelooflijke lul vind *iedereen maakt fouten * - die dit zei op MSN: "het is dat je zo ver weg woont anders had ik het allang uitgemaakt" om de volgende dag - ondankt dat we afgesproken hadden het face-to-face uit te maken mocht het uit gaan dit te zeggen: "ik heb geen behoefte je ooit nog te zien dus ik maak het uit"

Wat er ook gebeurd is - hoe fout je ook zit ik vind dat je zoiets niet kan maken. Maar zou het op een nette manier uit raken zou ik zeker in het begin afstand willen maar daarna weer prima met hem op kunnen trekken
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 16:39
AtHell
AtHell is offline
Om te denken dat jullie vriendschap ooit zo zal zijn als voorheen is naïef.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 22:09
never mind
never mind is offline
ja ik zou vrienden willen blijfen al zal dat in het begin niet zo makkelijk gaan (ik ga uit van de veronderstelling dat hij het uitmaakt) we zitten voor vrienden-in-een-moeilijke-situatie dan ook te veel op elkaars lip (in dezelfte klas, zelfte vriendenkring) maar misschien werkt dat goed... Hij was hiervoor tenslotte ook een goede vriend
Oud 12-08-2003, 22:12
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik denk dat ik niet zonder hem kan. Als persoon. (Dus niet noodzakelijk als mijn geliefde.)

Zielig eigenlijk hé .
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 22:17
Verwijderd
topic nummer 981251234 over dit onderwerp.... zucht

Ja, mijn ex is mijn beste vriend (bij wijze van spreken dus ).. Ze is in de korte tijd dat we elkaar kende/met elkaar hadden uitgegroeid tot een betere vriend dan haar mannelijke tegenpool....

Gister nog langs geweest, samen lopen knuffelen, kusjes geven, zeggen dat we van elkaar houden, en in elkaars armen in slaap gevallen, aan elkaar bekend dat we echt beste vriendjes zijn.....

Leuke van een vrouwelijke vriendin, is dat je er 'kleffer' mee kan doen, velen verdenken ons er ook van dat we wat hebben, maar dat is helemaal niet zo.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 22:18
sunflouwer
sunflouwer is offline
ben met geen een ex vrienden gebleven, maar als het met mijn vriend uit zou gaan, zou ik toch graag vrienden blijven, en niet alleen omdat je dat "hoort" te zeggen als het uitgaat, maar omdat ik zoveel met hem gedeeld heb, en me bij hem erg thuisvoel.
Oud 13-08-2003, 00:11
cha0s
cha0s is offline
ben tot nu met geen enkele ex vrienden gebleven, maar zou met m'n huidige vriendin (mocht 't uit gaan) wel vrienden willen blijven. (hoewel ik dat wel moeilijk zal vinden.)
Oud 13-08-2003, 01:36
Roeleke
Roeleke is offline
Ik heb nog nooit 'n vriendin gehad, maar wel redelijk wat meisjes door wie ik ben afgewezen
En met elk van hen ben ik uiteindelijk nog altijd goed tot heel goed bevriend
Reageren

Regels voor berichten