![]() |
|
Verwijderd
|
Oke, een polletje
![]() Poll: Wat is je geslacht en waarvan kom je klaar?[*]Meisje, nergens van[*]Jongen, nergens van[*]Meisje, alleen van oraal[*]Jongen, alleen van oraal[*]Meisje, alleen van vaginaal[*]Jongen, alleen van vaginaal[*]Meisje, alleen van manuaal[*]Jongen, alleen van manuaal[*]Meisje, van oraal en vaginaal[*]Jongen, van oraal en vaginaal[*]Meisje, van vaginaal en manuaal[*]Jongen, van vaginaal en manuaal[*]Meisje, van manuaal en oraal[*]Jongen, van manuaal en oraal[*]Meisje, van manuaal, oraal en vaginaal[*]Jongen, van manuaal, oraal en vaginaal[*]Anders, namelijk... Ook een poll maken? Klik hier |
![]() |
|
![]() |
Momenteel is er mij noch een vagina noch een mond voor handen (lees: voor penis) om de mogelijke possibiliteit (vergeve mij voor het pleonasme) van de vaginale en orale optie met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vast te stellen. Ook manueel gezien heb ik hem nog nooit in het vuistje van een ander mogen stoppen.
|
![]() |
|
![]() |
Jongen, enkel manueel. De rest nog nooit uitgeprobeerd wegens gebrek aan de vrouwelijke kant (lees: afwezigheid).
Vraagje: wrom staat anaal er niet bij? ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 13-08-2003 om 17:08. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 13-08-2003 om 17:13. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daar dacht ik ook al aan. ![]() Maarja, ik... heb alleen ervaring met mezelf. ![]() Dus tja, manueel in ieder geval wel... En de rest, geen flauw idee. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Wie zegt dat ik het wilde proberen met als enig doel onze lieve Qimm over de toppen van de regenboog te laten rijden?? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en zoals ik al zei heb ik verder nog niks gedaan als manueel duz tjah... ow enne ik drink ook bier achter me pc, tjah wat wil je echt neit normaal heet hier en net ehhh *DENK reken DENK tel* iets meer als 7 uur gewerkt (met pauze van ongeveer uur dus 6 uur zeg maar) dus ff wat relaxen voordat ik weer naar bed ga (of bank, daar slaap ik ook vaak nu er niemand thuis is, kwee nie waarom maar is ook wel fijn) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |