Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2003, 15:14
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
(mr dat zullen zij ook wel over ons zeggen)
Nou ik had al 3 feesten (de enige feesten waar we heen zijn geweest dit jaar) met een jongen gezoend. Daarna veel gemaild, gesmsd en gewoon een x een kadootje kopen voor mijn zusje.
Ik ga op vakantie kom terug hij gaat weg.
Na 3,5 week zien we elkaar weer en ff gezellig praten aan het einde van de avond zoenen we weer (dit x zonder alchol), volgende avond zie ik hem weer, heel gezellig naar de kermis met zn alle, en ja hoor aan het einde van de avond staan we WEER te zoenen, vrijdag zie ik hem ff in via een afstand met elkaar 'praten', savonds voordat we weer naar en feest gaan (ieder apart) krijg ik een sms dat ie van me houd en zin had in vanavond, dus mn vriendin en ik van uuuuuuuuuh owkej .
Savonds zegt ie ja je bent van mij dus ik wrom dan? hij ja ik houd van je. Vriendin vragen of we nou wat hadden zeg ie glooft wel. Nou dus die avond weer gezoend.
Volgende avond aan het begin wou mijn vriendin hoe het nou egt zat dus hij nou ik vraag het wel ff, mr ik zei ja ik weet het niet dat kan ik niet alleen beslissen toch? Toen daarna zei die tegen mjn vriendin dat ie neit toe was aan een relatie.
Veel gezeik door dingen die die tegen mij had gezegt en dus als het ware mij 'hoop' hadden gegeven.
Zijn redenen waren:
* wou vrij zijn (alle feesten dit jaar was ie met mij dus ik ben zoieoz 1 van de zeeeeeeeeeeeeeeeeeer weinig dan wel niet de enige dit jaar)
* vond me heel leuk maar had neit het gevoel 'ik kan niet leven zonder haar' (wat logisch is door wat we deden op de keren dat we elkaar zagen dan was het namelijk gewoon zoenen)

Toen vertelde die dat ie ooit het ID had gehad dat ik de enige voor hem zou zijn en blijven maar dat heeft hij dus nooit gezegt.
Wat ik me nu afvraag:
zou het ooit nog eens kunnen gebeuren dat we wel ECHT wat krijgen (dus niet alleen zon zoen relatie)?
We hebben namelijk afgesproken dat we gewoon liev gaan doen en kijken wat de toekomst brengt, in plaats van nu elkaar de schuld geven wie zn schuld het is.

(srry ik moet mijn hart luchten)
Oud 13-08-2003, 15:24
Verwijderd
hmz

mja, gewoon hopen dat alles in orde komt hé meissie! * duimt *

xxx
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 15:24
Verwijderd
en jongens zijn idd ingewikkeld... * geeft 100% gelijk *
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 15:28
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 13-08-2003 @ 16:24:
en jongens zijn idd ingewikkeld... * geeft 100% gelijk *
Meiden niet zeker
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 15:33
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Chimera schreef op 13-08-2003 @ 16:28:
Meiden niet zeker
Wij zijn anders het toppunt van helder, logisch, voorspelbaar en consequent gedrag, al zeg ik het zelf..
Oud 13-08-2003, 16:15
Verwijderd
Ik snap over het algemeen jongens beter dan meiden, hoor.

Maargoed, kaarinetjuh, die jongen waar jij het over hebt doet inderdaad zeer krom. Ik denk dat het wel mogelijk is dat jullie ooit wat krijgen; hij is nu gewoon nog niet toe aan een verkering/relatie, maar daar groeit hij waarschijnlijk vanzelf overheen he.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 16:20
Lilything
Lilything is offline
ja
euh
vaag

kzou persoonlijk nix willen weten van zo'n karakterloos kletsend type die ook n vriendin wil
Oud 13-08-2003, 16:22
Verwijderd
Jezus, hoe lang moet het duren voordat jullie het eindelijk snappen? Jongens willen eigenlijk alleen neuken. NEUKEN.

Een relatie, verliefdheid, houden van, zeggen dat je de enige bent, dat zijn allemaal bijkomende omstandigheden die uiteindelijk moeten leiden tot het primaire doel.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 16:35
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 13-08-2003 @ 17:22:
Jezus, hoe lang moet het duren voordat jullie het eindelijk snappen? Jongens willen eigenlijk alleen neuken. NEUKEN.

Een relatie, verliefdheid, houden van, zeggen dat je de enige bent, dat zijn allemaal bijkomende omstandigheden die uiteindelijk moeten leiden tot het primaire doel.
*voelt zich aangesproken*
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 17:42
Another Way
Another Way is offline
Citaat:

deze man spreekt de waarheid
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 19:15
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:

* knoopt in oortjes*
Oud 13-08-2003, 19:55
Signy
Signy is offline
Citaat:

de bastards..
Oud 13-08-2003, 19:57
Noisecrew
Noisecrew is offline
Citaat:

Nare man heeft gesproken
Oud 13-08-2003, 20:04
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:

*voelt zich niet aangesproken*
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 21:09
Verwijderd
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 21:13
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 13-08-2003 @ 21:04:
*voelt zich niet aangesproken*
Ik geloof er helemaal niks van dat je geen MCP bent.
Oud 13-08-2003, 21:26
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
kleef erg met je mee...bijna precies t zelfde meegemaakt...bij ons ist dus nix geworden en zal t denk ik ook niet worden (weet ook niet of ik dat nog zou willen....)
veeeel succes...en xal voor je duimen!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 21:27
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
best ingewikkeld..
maar okee, ik vind dat die jongen wel erg vaag is!! ij moet niet smsen dat hij vanje houdt als hij niets met je wil! Dat is pas egt valse hoop geven enzo. Ik snap best dat hij vrij wil zijn en misschien denkt dat hij niet verliefd op je is, maar volgens mij is hij gewoon bang een relatie met je aan te gaan!
Oud 13-08-2003, 21:58
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
ene moment dnek ik wat is ie liev
andere moment denk ik HIJ HEEFT ME GVD GEBRUIKT!

kus
Oud 13-08-2003, 21:59
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
kaarinetjuh schreef op 13-08-2003 @ 22:58:
ene moment dnek ik wat is ie liev
andere moment denk ik HIJ HEEFT ME GVD GEBRUIKT!

kus
goed kans dat het zo doorgaat als je niets doet!! Ik zou tog maar met hem erover praten, het moet gewoon alles of niets zijn en niet dat jij zo lang op hem gaat wachten.
Oud 13-08-2003, 22:02
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
we hebben er over gepraat naja gemaild ik vond dat ie maar ff langs moest komen want via mail komen dingen tog anders over dan zoals je het meent, mr hij wou liever niet langskomen want we wisten allebij wel waar we aan toe waren
Oud 13-08-2003, 22:04
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
kaarinetjuh schreef op 13-08-2003 @ 23:02:
we hebben er over gepraat naja gemaild ik vond dat ie maar ff langs moest komen want via mail komen dingen tog anders over dan zoals je het meent, mr hij wou liever niet langskomen want we wisten allebij wel waar we aan toe waren
als hij niet eens moeite voor je wil doen..
Oud 13-08-2003, 22:05
VG
VG is offline
Ow, de rillingen schieten hier dus werkelijkwaar over me rug!
Wat een moeilijkdoenerij zeg!

Owkee, hij komt niet heel snugger over, maar dat kan je gooien op de borrelende hormonen... Toen hij zei dat jij van hem was (beetje vreemde bewoording idd) bedoelde hij dus dat hij wat met je wou.... En dan....

DAN GA JIJ MOEILIJKE VRAGEN STELLEN! Wrom dan? Is dat van belang? Zijn hormonen in bedwang houdend klapt er nog best een logisch antwoord uit (om het , en ik quote, "primaire doel" te bereiken). En vervolgens moet de vriendin nog een keer bevestiging gaan halen of het allemaal wel is zoals het lijkt!

Das duidelijk toch... Hij vraagt, jij zoent hem en.... doel bereikt!!!!

Maar dan.... Onzekerheid!!! Toch maar ff een scout het slagveld opgooien (die vriendin) en gaan vragen naar de bekende weg...

Conclusie: Niks is ergerlijker dan een vriendin die (wel of niet in opdracht) zich ermee gaat bemoeien !
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 22:07
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
Citaat:
VG schreef op 13-08-2003 @ 23:05:
Maar dan.... Onzekerheid!!! Toch maar ff een scout het slagveld opgooien (die vriendin) en gaan vragen naar de bekende weg...

Conclusie: Niks is ergerlijker dan een vriendin die (wel of niet in opdracht) zich ermee gaat bemoeien !
Ik heb NOOOOOIT maar dan ook NOOOOOOOOOOIT aan iemand gevraagd om het ff te gaan checken of het wat was of niet, zij werd gewoon gek van ons door elk feest klef te doen en niets te nemen, onze vrienden zate er haast nog meer mee dan wij
Oud 13-08-2003, 22:09
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
maar zal mn vrienden voortaan wel vast binden
Oud 13-08-2003, 22:14
VG
VG is offline
Citaat:
kaarinetjuh schreef op 13-08-2003 @ 23:09:
maar zal mn vrienden voortaan wel vast binden
Conclusie was meer mijn persoonlijke mening... Maar ik denk dat meerdere jongens/mannen er zo over denken...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 22:16
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
VG schreef op 13-08-2003 @ 23:14:
Conclusie was meer mijn persoonlijke mening... Maar ik denk dat meerdere jongens/mannen er zo over denken...
maar als hij haar egt leuk vind knapt hij door zo'n aktie egt niet helemaal af!!
Oud 13-08-2003, 22:39
VG
VG is offline
Citaat:
missNMGN schreef op 13-08-2003 @ 23:16:
maar als hij haar egt leuk vind knapt hij door zo'n aktie egt niet helemaal af!!
Joah, dat ben ik met je eens, soms moet je concessies doen om je primaire doel te bereiken...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 08:33
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Spreek voor jezelf a.u.b.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 15:22
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-08-2003 @ 09:33:
Spreek voor jezelf a.u.b.
gelukkig dr zijn ook nog normale
Oud 14-08-2003, 15:25
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 13-08-2003 @ 22:13:
Ik geloof er helemaal niks van dat je geen MCP bent.
nou wil je natuurlijk horen "wat betekent MCP", maar ik vraag het niet. interesseert me ook niet,w ant het is toch onzin. Zoals chimera zei: spreek voor jezelf.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 17:00
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
Ergens heeft ie wel een punt......
Oud 14-08-2003, 19:47
^Rambo^
^Rambo^ is offline
jongens zijn niet ingewikkeld, jouw verhaal is ingewikkeld
Oud 14-08-2003, 19:48
^Rambo^
^Rambo^ is offline
Citaat:
Niet allemaal he

ik bedoel ik heb een vriendin al heel lang, en ik kreeg niet met haar om het idee van ik wil neuken

tuurlijk is het leuk, maar ik vind haar belangrijker
Oud 14-08-2003, 20:01
enzof60
enzof60 is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 13-08-2003 @ 16:33:
Wij zijn anders het toppunt van helder, logisch, voorspelbaar en consequent gedrag, al zeg ik het zelf..
Dan wil ik jou graag een keer ontmoeten !!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 20:01
enzof60
enzof60 is offline
Citaat:
^Rambo^ schreef op 14-08-2003 @ 20:47:
jongens zijn niet ingewikkeld, jouw verhaal is ingewikkeld

180 !!!!!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 20:02
^Rambo^
^Rambo^ is offline
Citaat:
180 !!!!!
???? wat bedoel je daarmee ????
Oud 14-08-2003, 20:18
enzof60
enzof60 is offline
Citaat:
^Rambo^ schreef op 14-08-2003 @ 21:02:
???? wat bedoel je daarmee ????

Ik dacht dat Rambo net zoals Barney goed met speren en pijlen kon omgaan ?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 20:22
^Rambo^
^Rambo^ is offline
Citaat:
Ik dacht dat Rambo net zoals Barney goed met speren en pijlen kon omgaan ?
hahaha

ja srry maar daar d8 ik niet aan

Oud 14-08-2003, 23:18
enzof60
enzof60 is offline
Citaat:
^Rambo^ schreef op 14-08-2003 @ 21:22:
hahaha

ja srry maar daar d8 ik niet aan

No Problemo Rambo !!

Jij hoeft met dat lichaam van jou geen sorry tegen mij te zeggen !
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 23:25
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 13-08-2003 @ 22:09:
Spoiler
Ja, dat wou ik dus ook zeggen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 23:32
Sinqi
Sinqi is offline
Een woord: interpunctie.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 00:47
GRRR
GRRR is offline
hehe. de gasten die beweren van niet zijn gewoon niet eerlijk tegenover zichzelf.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 00:54
avantasia
avantasia is offline
Ik wil ook alleen neuken, het liefst een glad kutje Ik ben nu flink bezopen en neem me dus ook niet kwalijk dat er misschien typefouten inzitten.

Grote tieten 4 evah!!
Oud 15-08-2003, 15:46
Raging Retard
Raging Retard is offline
----------
sarahbressers schreef op 13-08-2003 @ 22:09:
Spoiler (selecteer om te lezen):
stiekum geldt dat ook voor vrouwen, maar dat houden we angstvallig geheim, dus dat mag niemand weten!
------------

Mannen weten best dat vrouwen alleen maar geinterreseerd zijn in
1. Het geld van de man
2. De Auto van de man
3. Het lichaam van de man
4. De pik van de man (wat weer samenhangt met de huidskleur van de man. je dacht toch niet dat meisjes negers aantrekkelijk vonden om hun volle lippen)
5. De naieviteit van de man.

Daarintegen betalen de mannen vrouwen minder dan een man in dezelfde functie, slaan we vrouwen in huiselijke kring, Maken we ze zwanger zodat geen andere man ze meer wil, en we ze eigenlijk verdoemen tot huisvrouw zijn.

Dus, ik kan er niet zo mee zitten *He-He-He*
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 15:58
ajaxgirliej
ajaxgirliej is offline
Citaat:

Mannen weten best dat vrouwen alleen maar geinterreseerd zijn in
1. Het geld van de man
2. De Auto van de man
3. Het lichaam van de man
4. De pik van de man (wat weer samenhangt met de huidskleur van de man. je dacht toch niet dat meisjes negers aantrekkelijk vonden om hun volle lippen)
5. De naieviteit van de man.

Daarintegen betalen de mannen vrouwen minder dan een man in dezelfde functie, slaan we vrouwen in huiselijke kring, Maken we ze zwanger zodat geen andere man ze meer wil, en we ze eigenlijk verdoemen tot huisvrouw zijn.

Dus, ik kan er niet zo mee zitten *He-He-He*
daar gaat het mij niet om hoor
het gaat om het karakter
snapt niemand dat dan
Oud 15-08-2003, 16:00
Raging Retard
Raging Retard is offline
Citaat:
ajaxgirliej schreef op 15-08-2003 @ 16:58:
daar gaat het mij niet om hoor
het gaat om het karakter
snapt niemand dat dan
Ze zeggen wel eens, verstand komt met de jaren. over 2 jaar denk jij er net zo over
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 23:54
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
kaarinetjuh schreef op 14-08-2003 @ 16:22:
gelukkig dr zijn ook nog normale
Don't worry. De meeste jongens willen net zo goed aandacht, knuffelen en lief gevonden worden. Maar dat is veel minder stoer dan willen neuken natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 23:56
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Raging Retard schreef op 15-08-2003 @ 16:46:

Beetje offtopic, maar in recent onderzoek is gebleken dat europeanen in verhouding de grootste hebben. Dat negers zulke mega lullen hebben is gewoon een urban legend.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 10:20
Raging Retard
Raging Retard is offline
Citaat:
Chimera schreef op 16-08-2003 @ 00:56:
Beetje offtopic, maar in recent onderzoek is gebleken dat europeanen in verhouding de grootste hebben. Dat negers zulke mega lullen hebben is gewoon een urban legend.
Ik dacht al, groter als die van mij, hoe krijgen ze het voor elkaar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten