Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
* knoopt in oortjes*
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() maar okee, ik vind dat die jongen wel erg vaag is!! ij moet niet smsen dat hij vanje houdt als hij niets met je wil! Dat is pas egt valse hoop geven enzo. Ik snap best dat hij vrij wil zijn en misschien denkt dat hij niet verliefd op je is, maar volgens mij is hij gewoon bang een relatie met je aan te gaan!
||
Citaat:
|
we hebben er over gepraat naja gemaild
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ow, de rillingen schieten hier dus werkelijkwaar over me rug!
![]() Wat een moeilijkdoenerij zeg! Owkee, hij komt niet heel snugger over, maar dat kan je gooien op de borrelende hormonen... Toen hij zei dat jij van hem was (beetje vreemde bewoording idd) bedoelde hij dus dat hij wat met je wou.... En dan.... DAN GA JIJ MOEILIJKE VRAGEN STELLEN! Wrom dan? Is dat van belang? Zijn hormonen in bedwang houdend klapt er nog best een logisch antwoord uit (om het , en ik quote, "primaire doel" te bereiken). En vervolgens moet de vriendin nog een keer bevestiging gaan halen of het allemaal wel is zoals het lijkt! Das duidelijk toch... Hij vraagt, jij zoent hem en.... doel bereikt!!!! Maar dan.... Onzekerheid!!! Toch maar ff een scout het slagveld opgooien (die vriendin) en gaan vragen naar de bekende weg... Conclusie: Niks is ergerlijker dan een vriendin die (wel of niet in opdracht) zich ermee gaat bemoeien ! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik bedoel ik heb een vriendin al heel lang, en ik kreeg niet met haar om het idee van ik wil neuken tuurlijk is het leuk, maar ik vind haar belangrijker
|
----------
sarahbressers schreef op 13-08-2003 @ 22:09: Spoiler (selecteer om te lezen): stiekum geldt dat ook voor vrouwen, maar dat houden we angstvallig geheim, dus dat mag niemand weten! ------------ Mannen weten best dat vrouwen alleen maar geinterreseerd zijn in 1. Het geld van de man 2. De Auto van de man 3. Het lichaam van de man 4. De pik van de man (wat weer samenhangt met de huidskleur van de man. je dacht toch niet dat meisjes negers aantrekkelijk vonden om hun volle lippen) 5. De naieviteit van de man. Daarintegen betalen de mannen vrouwen minder dan een man in dezelfde functie, slaan we vrouwen in huiselijke kring, Maken we ze zwanger zodat geen andere man ze meer wil, en we ze eigenlijk verdoemen tot huisvrouw zijn. Dus, ik kan er niet zo mee zitten *He-He-He* |
![]() |
||
Citaat:
het gaat om het karakter snapt niemand dat dan
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied, #52 Verwijderd | 500 | 07-01-2007 20:24 | |
Liefde & Relatie |
Jouw ergernis aan het andere geslacht? Pyr0nity | 114 | 23-12-2004 10:08 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (Deel V) Verwijderd | 496 | 13-12-2004 16:30 | |
Liefde & Relatie |
'vakantieliefde(s)' ik kan hem (ze) niet loslaten... Verwijderd | 54 | 12-07-2004 19:25 | |
ARTistiek |
Ik kots ook namens jou Prutsklut | 22 | 23-12-2001 12:14 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |