![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Als je ze niet te pakken krijgt, dan zijn ze dus zo klein dat ze niet erg zijn, lijkt mij
![]() Pak eens een rolletje leukoplast, breng het op iets gevoeligs aan en haal het met een ruk weer weg. Geen probleem? Dan kun je ook wel waxen. Als je vergaat van de pijn als je dat doet, of als je huid er rood van wordt, dan kun je beter niet waxen want dan ben je daar te gevoelig voor. Ik gebruik vaak ontharingscreme, je bent wel eventjes bezig (halfuur, zoiets) maar géén rode bultjes, géén gevaarlijk mesje, en als je het vaker doet duurt t steeds langer voor er stoppels komen (nouja... na een tijdje komen ze dan na 4 dagen ipv na 1). Eerst erop smeren, laten intrekken, er af halen, douche op een lauwe straal zetten, goed afspoelen, eventueel resterend schaamhaar wassen met shampoo (anders wordt 't lelijk door restjes creme), droogdeppen (of zacht wrijven) met handdoek, tissue of keukenrol, bodylotion erop, klaar. Het jeukt ook minder, als ik me daar scheer verga ik van de jeuk. |
![]() |
||
Citaat:
Wat ik normaal gesproken altijd doe is eerst (zwitsal) talkpoeder erop doen. Vervolgens met scheerapparaat scheren. En dan weer talkpoeder erop doen. Bij mij irriteerd het dan lang niet zo (met een scheermesje gaat namelijk ook niet). |
![]() |
|
Verwijderd
|
nou ik had een keer mijn bikinilijn geharst, deed pijn, maar werkte wel. m'n hele vel zag rood daar, maar bij die hars troep zat verzachtende lotion ofzo en toen ik dat eropdeed zag je er de volgende morgen niets meer van..
maar scheren is vervelend. alles krijgt rode bultjes, dat komt doordat ik eraan krauw want het jeukt, en tegen de jeuk doe ik er babylotion op.. nouja dat helpt dan wel een beetje |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Bij welk ontharingsmiddel zweren jullie? Rivka | 19 | 22-08-2009 22:44 | |
Seksualiteit |
Afknappers Kaps | 130 | 02-11-2006 14:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Bultjes van het scheren it's me monkey | 20 | 10-05-2004 19:58 | |