Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nouwja, das dan (2 X 8) + (20 X 4) = uhhh... laatmaar...
|
Ik HAAT het ook.
Vroeger nooit, maar omdat ik het hier altijd in het Engels moet doen.. Ja ok, in NL moet je misschien ook een spreekbeurt in het Engels doen, maar ik woon in Amerika dus je begrijpt wel dat 't anders is... echt KuT
|
![]() |
ik vind dat eigelijk best leuk.. je zoekt gewoon iets origineels en dan maak je er iets heel erg leuks van.
bij engels bv, hebben we dit jaar eerst een soap nagebootst, dat was fantastisch.. tleek op baywatch, maar het noemde neighbours. weljach, het was echt wel heerlijk om te doen en voor de bereiden. en dat je het nie leuk vindt in het engels.. snap ik niet. maar ik ben mss wel een van de uitzonderingetjes. ik vind engels prachtig. sinds een paar maandjes frans ook.. maar toch. ik denk int engels.. heel vaak toch. dat is wel ongemakkelijk als je frans of duits aan het leren bent dan verwar je dat allemaal..
||
Citaat:
nou ik ben blij voor je dat je het zo leuk vindt. ik vond het in nederland ook leuk, wel in 't nederlands dan, maar je moet weten dat wij als nederlands een heel sterk accent hebben en als je een poosje in amerika (of waar dan ook) woont dan hoor je dat accent zelf ook heel erg, maar je kunt het niet zo makkelijk veranderen, en als je daar nou een hekel aan hebt dan is dat errrugg vervelend.... nouja ik zal wel vreemd zijn dat ik dat zo heb ![]()
|
![]() |
ik vind het erg leuk om te doen
ik haal voor zulke dingen vaak goeie cijfers, ik klap nooit dicht ofzo tis een gave ![]() nee, maar tis wel kut voor mensen die zulke dingen gewoon niet goed kunnen watvoor presentatie moet het zijn? spreekbeurt? betoog?
|
Ik heb dat gelukkig al een paar weken terug gehad. Je mag de tekst wel hebben. Het gaat over emancipatie in de popmuziek. Omdat muziek een comminucatiemiddel is mochten wij het voor nederlands gebruiken. Mail even als je het wilt.
|
![]() |
Hahaha ik ben een keer flauwgevallen voor de klas tijdens een presentatie!!!! Dat was echt erg!! Het is echt de hele school doorgegaan en die leraar (dat was vorig jaar trouwens) zit het nu elke keer weer tegen de klas te vertellen als ze weer met die presentaties beginnen!! Kwam trouwens niet door de zenuwen, had een te lage bloeddruk ofzoiets.. kweet niet meer precies.. maar normaal ben ik helemaal nie zenuwachtig, vind het zelfs leuk om voor de klas te staan.. maar dan moet je wel goed weten waar je het over hebt! Dan is er echt nix ergs aan vinnik!
|
Ik kreeg een keer een angstaanval vlak na mijn presentatie Engels, doordat ik van de voren zo enorm zenuwachtig was. Begon echt helemaal te flippen
![]() ![]() Maar op zich kijk ik nooit echt tegen een presentatie op, hoewel ik vaak weer moet horen dat ik veel te zacht en te snel praat... Maar ja, als je ooit iets in een grote zaal moet presenteren is er echt wel een microfoon ofzo... Soms ben ik vooraf echt heel zenuwachtig, soms ook helemaal niet, kan het me niet zoveel schelen. Als ik mag praten over iets wat ik zelf echt leuk vind, gaat het wel vanzelf. Discussies zijn natuurlijk een makkie, beetje zeggen en onderbouwen wat je vindt (had dan ook een 9,5 voor mijn discussie, joehoe!!). Wat erg kan helpen, is toneelles ![]() ![]()
|
Ik haat presentaties ook.
Nog leuker bij mij op school is dat we nu zelf les moeten geven. Moet je dus helemaal voorbereiden vet goed de stof door hebben genomen. Je moet us gewoon les geven zoals een leraar. En met nederlands moesten we vergaderen en moest ik als voorzitterspelen 2 lessen lang ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|