Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2002, 20:19
anonymous girl
anonymous girl is offline
ja het is weer eens zo ver, ik moet een presentatie voor nederlands houden, bah! Ben ik nou de enige die hier zo'n hekel aan heeft? Zelfs het onderwerp zoeken is moeilijk, heeft iemand hier nog suggesties?

Zucht....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2002, 20:22
Boogie
Boogie is offline
de Nederlandse spoorwegen
Oud 15-04-2002, 20:34
Kat
Kat is offline
Ja, ik heb vandaag nog een of andere presentatie gehouden... ging zwaaaaaar slecht, maar ik hoef er ook alleen maar een vinkje voor te hebben, dan ben ik al blij.
Oud 15-04-2002, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Kat schreef:
Ja, ik heb vandaag nog een of andere presentatie gehouden... ging zwaaaaaar slecht, maar ik hoef er ook alleen maar een vinkje voor te hebben, dan ben ik al blij.
Presentatie ANW.
Ging best goed hoor!!!!!!!!!! Beetje rommelig alleen met de sheets, maar verder ging t goed. Van mij heb je een 8. Annelies trouwens ook
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 20:41
mar87
mar87 is offline
'k moet ook gauw 2 presentaties houden, voor Duits en Ak. vreselijk vnidik dat, verschríkkelijk zenuwachtig, enzo, gelukkig is't dit keer met z'n 2en. dan is't niet zo eng maar ik haaaaaaaaaaaat die dingen gewoon
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 20:45
Kat
Kat is offline
Citaat:
vleermuissie schreef:

Presentatie ANW.
Ging best goed hoor!!!!!!!!!! Beetje rommelig alleen met de sheets, maar verder ging t goed. Van mij heb je een 8. Annelies trouwens ook
dankje... ikkreeg bijna het idee dat de meeste mensen niet meer luisterden toen ik al die vliegtuigjes door de klas zag zweven... maar dat valt dan toch weer mee...
Nouwja, das dan (2 X 8) + (20 X 4) = uhhh... laatmaar...
Oud 15-04-2002, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Kat schreef:

ikkreeg bijna het idee dat de meeste mensen niet meer luisterden toen ik al die vliegtuigjes door de klas zag zweven...
huh ik snap t niet... vliegtuigjes?????????
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 20:50
Kat
Kat is offline
Citaat:
vleermuissie schreef:

huh ik snap t niet... vliegtuigjes?????????
Je weetwel, vliegtuigjes vouwen van papier????
die kan je zo leuk door een klas heen gooien...
Oud 15-04-2002, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Kat schreef:

Je weetwel, vliegtuigjes vouwen van papier????
die kan je zo leuk door een klas heen gooien...
Dat snap ik, maar werden die door de klas gegooit dan????
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 20:54
Kat
Kat is offline
Citaat:
vleermuissie schreef:

Dat snap ik, maar werden die door de klas gegooit dan????
Jij zat wel erg actief te luisteren, als je dat helmaal niet gemerkt heb.... bedankt voor die aandacht...
Oud 15-04-2002, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Kat schreef:

Jij zat wel erg actief te luisteren, als je dat helmaal niet gemerkt heb.... bedankt voor die aandacht...
maar het ow tweelingen is toch ook heel interressant????
anders had je er geen hele presentatie over gehouden
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 05:59
miep
miep is offline
Ik HAAT het ook.
Vroeger nooit, maar omdat ik het hier altijd in het Engels moet doen.. Ja ok, in NL moet je misschien ook een spreekbeurt in het Engels doen, maar ik woon in Amerika dus je begrijpt wel dat 't anders is... echt KuT
Oud 21-04-2002, 11:57
spiritueelkieke
spiritueelkieke is offline
ik vind dat eigelijk best leuk.. je zoekt gewoon iets origineels en dan maak je er iets heel erg leuks van.
bij engels bv, hebben we dit jaar eerst een soap nagebootst, dat was fantastisch.. tleek op baywatch, maar het noemde neighbours. weljach, het was echt wel heerlijk om te doen en voor de bereiden.
en dat je het nie leuk vindt in het engels.. snap ik niet. maar ik ben mss wel een van de uitzonderingetjes. ik vind engels prachtig. sinds een paar maandjes frans ook.. maar toch. ik denk int engels.. heel vaak toch. dat is wel ongemakkelijk als je frans of duits aan het leren bent dan verwar je dat allemaal..
Oud 21-04-2002, 16:31
miep
miep is offline
Citaat:
spiritueelkieke schreef:
ik vind dat eigelijk best leuk.. je zoekt gewoon iets origineels en dan maak je er iets heel erg leuks van.
bij engels bv, hebben we dit jaar eerst een soap nagebootst, dat was fantastisch.. tleek op baywatch, maar het noemde neighbours. weljach, het was echt wel heerlijk om te doen en voor de bereiden.
en dat je het nie leuk vindt in het engels.. snap ik niet. maar ik ben mss wel een van de uitzonderingetjes. ik vind engels prachtig. sinds een paar maandjes frans ook.. maar toch. ik denk int engels.. heel vaak toch. dat is wel ongemakkelijk als je frans of duits aan het leren bent dan verwar je dat allemaal..
je denkt in 't engels?
nou ik ben blij voor je dat je het zo leuk vindt. ik vond het in nederland ook leuk, wel in 't nederlands dan, maar je moet weten dat wij als nederlands een heel sterk accent hebben en als je een poosje in amerika (of waar dan ook) woont dan hoor je dat accent zelf ook heel erg, maar je kunt het niet zo makkelijk veranderen, en als je daar nou een hekel aan hebt dan is dat errrugg vervelend....
nouja ik zal wel vreemd zijn dat ik dat zo heb
Oud 21-04-2002, 17:18
Klaine Je
Klaine Je is offline
ik vind het erg leuk om te doen

ik haal voor zulke dingen vaak goeie cijfers, ik klap nooit dicht ofzo
tis een gave

nee, maar tis wel kut voor mensen die zulke dingen gewoon niet goed kunnen

watvoor presentatie moet het zijn? spreekbeurt? betoog?
Oud 21-04-2002, 18:21
Ieke
Ieke is offline
Ik heb dat gelukkig al een paar weken terug gehad. Je mag de tekst wel hebben. Het gaat over emancipatie in de popmuziek. Omdat muziek een comminucatiemiddel is mochten wij het voor nederlands gebruiken. Mail even als je het wilt.
Oud 26-04-2002, 20:49
femme
femme is offline
Hahaha ik ben een keer flauwgevallen voor de klas tijdens een presentatie!!!! Dat was echt erg!! Het is echt de hele school doorgegaan en die leraar (dat was vorig jaar trouwens) zit het nu elke keer weer tegen de klas te vertellen als ze weer met die presentaties beginnen!! Kwam trouwens niet door de zenuwen, had een te lage bloeddruk ofzoiets.. kweet niet meer precies.. maar normaal ben ik helemaal nie zenuwachtig, vind het zelfs leuk om voor de klas te staan.. maar dan moet je wel goed weten waar je het over hebt! Dan is er echt nix ergs aan vinnik!
Oud 26-04-2002, 21:05
Sciza
Sciza is offline
Ik kreeg een keer een angstaanval vlak na mijn presentatie Engels, doordat ik van de voren zo enorm zenuwachtig was. Begon echt helemaal te flippen (Is nu wel grappig )

Maar op zich kijk ik nooit echt tegen een presentatie op, hoewel ik vaak weer moet horen dat ik veel te zacht en te snel praat... Maar ja, als je ooit iets in een grote zaal moet presenteren is er echt wel een microfoon ofzo...

Soms ben ik vooraf echt heel zenuwachtig, soms ook helemaal niet, kan het me niet zoveel schelen.

Als ik mag praten over iets wat ik zelf echt leuk vind, gaat het wel vanzelf.
Discussies zijn natuurlijk een makkie, beetje zeggen en onderbouwen wat je vindt (had dan ook een 9,5 voor mijn discussie, joehoe!!).

Wat erg kan helpen, is toneelles Heb ik ook gehad, leer je beter met zenuwen om te gaan, en je een soort van af te sluiten voor het publiek. Werkt echt
Oud 26-04-2002, 21:20
Verwijderd
Stel je nie aan, ik moest in het Frans een presentatie houden
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 07:46
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik haat presentaties ook.
Nog leuker bij mij op school is dat we nu zelf les moeten geven.
Moet je dus helemaal voorbereiden vet goed de stof door hebben genomen.
Je moet us gewoon les geven zoals een leraar.
En met nederlands moesten we vergaderen en moest ik als voorzitterspelen 2 lessen lang
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 17:43
femme
femme is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Stel je nie aan, ik moest in het Frans een presentatie houden
Hehe ik ook.. en nog wel over 'joggen'... dat onderwerp had mn frans-leraar uitgezocht, omdat hij daar zelf aan deed... leuk... kun je ook zoveel over vertellen..
Reageren

Regels voor berichten