Advertentie | |
|
![]() |
|
Ze gaan er 2 mensen opzetten.. moet je voorstellen dat er ZEKER 1 miljoen kazaa gebruikers zijn in Nederland. Dan zijn ze nog wel effe bezig aangezien ze het IP eerst moeten zoeken via kazaa en dan nog naar de provider moeten gaan en eer die de informatie losgeven zijn er al weer een paar dagen overheen.
Dat wordt een langdurig klusje! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() downloaden maaaar!
|
ik blijf gewoon doordelen
maar is het niet gewoon bedoeld om er voor te zorgen dat nederlandse gebruikers gewoon allemaal stoppen met delen en dat er dan dus minder kan worden gedownload? gewoon een complot ![]()
|
Verwijderd
|
een hele tijd geleden
nu imesh (A) of tenminste, mijn broertje. maar lichtelijk offtopic: ik blijf erbij dat stichting brein een achterlijke nazistische organisatie is die qua werkmethoden nog fanmail zouden krijgen van de ex-stasi directeur. het "verraad je kennissen voor een belonging" gedoe, daar doel ik op. |
![]() |
||
Citaat:
Tada. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en kan ik niet gewoon die hele map shared folder deleten? en waar vind ik mijn muziek dan weer terug? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo van: als ik er ![]() nou ja, dat is dan mijn nederige mening no offense |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ken zat mensen die via het share-en van dingen virussen hebben gekregen en gehackt zijn.. |
![]() |
||
Citaat:
En ik ken alleen maar mensen die zo lomp waren vage bestanden te downloaden van Kazaa (Yay! Office XP.exe! Downloaduuhhh!), en daardoor allerlei ellende met hun computer kregen. ![]()
Laatst gewijzigd op 14-08-2003 om 22:30. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
help KAZAA christina14 | 14 | 12-06-2002 17:10 |