Advertentie | |
|
![]() |
|
Duiven! Mijn buurman heeft ze.. Tering beesten zijn het! En het is vooral zo leuk als hij ze rond etenstijd laat vliegen en dat jij net buiten zit te eten vanwege het lekkere weer; veren en vogelstront all over!
En ze zitten op je dak (=herrie)! We hebben zelfs muizen omdat die gast zieke duiven en duivenvoer op zolder houdt!! *argh* Iemand een bazooka over?
|
Ratten met vleugels zijn het!
Maar eerlijk, veel last heb ik niet van die beestjes. Ik zie ze hier nooit in grote troepen (dan zou ik al wat terughoudender zijn ten opzichte van die beestjes en ik heb nog nooit ééntje weten zijn behoefte doen op mijn hoofd). Ik prijs mijzelf bijgevolg heel gelukkig.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Iemand ooit in londen geweest daar was een plaats waar het vol zat met duiven en je kon ze voederen dan, ze kwamen op je armen zitten en aten dan uit je hand.(niet alleen op je armen maar op je hoofd, schouders enzo.
Was wel fun. ![]()
||
Citaat:
![]() Blaffende/keffende honden, gillen, keiharde muziek (dat van mij kan altijd harder).. *zucht*
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar volges mij vond hij ze zelf toch ook niet leuk (hij heeft nu een voliere met piepende vogels in zn achtertuin :-s maar die maken alleen herrie gelukkig) |
![]() |
|
onze achterburen hebben duiven, een jongetje van een straat verderop etc, bijna iedereen heeft hier wel een paar duiven.... Geen last van. vliegen 3 keer per dag paar rondjes en that's it...
Lekker laten vliegen. Heb zelf 2 wilde duiven. Zijn half tam zeg maar... Eten uit m'n hand en zijn verder vrij om te gaan en staat waar ze willen, komen toch altijd terug. Is paartje. Schattig joh!
|
Ik heb er een als huisdier gehad, was wel een leuk beest. Hij vloog steeds achter mij of m'n broertjes aan.
Maar zo'n hele groep duiven op de Dam,... ik stoor me er eigenlijk niet aan. Meeuwen vind ik veel hindelijker als ze over je heen vliegen
|
|