![]() |
|
Ik wist het niet dat er een tweede uitkwam tot ik daarjuist op imdb deze link zag.
Wat denken jullie dat er zal van worden? (de site is wel mooi gemaakt. ![]()
|
![]() |
|
Eerste 8 minuten zijn bij ifilm.com te zien. Die zien er niet zo speciaal uit en ik verwacht een waardeloze film.
Laatst gewijzigd op 20-08-2003 om 20:49. |
![]() |
||
Citaat:
dit heb ik nog nooit gezien. ![]()
|
Ik vond hem eerst ook zeer slecht, maar na repeated viewings moet ik zeggen dat de film beter in elkaar steekt dan ik dacht. Het eerste half uur is sowieso knap geregisseerd, met voldoende suspense en een mooie sfeertekening. Daarna wordt het minder, maar de laatste 10 minuten maken dat weer goed, O.a door het daverende einde zelf.
Echt waar, gun de film nog een kans. Hij is echt niet zo slecht.
||
Citaat:
![]() Kan echt niet geloven wat je daar zegt.. Als je nog zegt het is een poging tot goede regie.. Maar anywayz deel 1 was belachelijk slecht, ik snap ook niet wat er zo bijzonder aan was.. Het einde was ander behoorlijk voorspelbaar in mijn ogen.. (mss voor amerikanen niet, want de film lopopt slecht af en dat mag niet ).. Ik heb me echt rot zitten lachen bij deel 1, dus mss kan ik dat bij 2 ook doen..
|
Deel 1 was het grootste deel van de tijd allesbehalve eng en daarnaast ook nog eens zeer slecht. Na een veelbelovend begin gaat het over tot zo'n film waarbij je 3 kwartier voor het einde al gaat kijken hoe lang het nog duurt voordat hij afgelopen is
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Ik dacht namelijk in het origineel dat hij ze verzamelde voor tijdens zijn 23-jarige winterslaap. Maar waarom kieskeurig zijn? En dat winterslaap idee wordt ook onderuit gehaald in het vervolg... De logica? Geen, hij moet gewoon een moderne boeman zijn met rare onlogische trekjes...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
btw: door een resencie in te vullen voor deze film (waar ik m een één gaf) heb ik wel een prijs gewonnen. Wat ik al eerder zei. Over meningen valt niet te twisten. T zegt helemaal niks over filmervaring of wat dan ook. Dat jij dat dan wel vindt getuigt alleen maar van weinig kennis van jouw kant. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Al dat gezeik over filmervaring op al die topics hier, ik vind het maar kinderachtig. Je kunt toch gewoon je mening hier neerzetten, goeie motivering erbij... Oké dat er duizenden anderen zijn die het niet met je eens zijn, so be it, als jij er redenen voor hebt om hem niet goed of juist wel goed te vinden, so be it. En dat de meerderheid van de mensen op IMDB of hier of waar dan ook het niet met je eens is of dat je weinig of veel filmervaring hebt doet er dan toch niet meer toe... Laat iedereen gewoon in zn waarde.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar een film de benaming 'slechtse/beste film ooit' geven vind ik altijd wat dommig staan. Er zijn zo veel films gemaakt, die allemaal op een andere manier goed of slecht zijn, en daarbij kun je ze nooit allemaal gezien hebben. Ik leverde helemaal geen commentaar op jouw mening over JP2 en hoe je die in prijswinnende rensencies kunt verwoorden.
|
Nou volgens mij ben ik een van de weinige die een hele andere mening heeft als velen hier, maja.
Deel 1 zat goed in elkaar en vooral omdat hij alleen op het laatste moment goed in beeld kwam bleef de film 'spannend', deel 2 vond ik een redelijk goede aansluiting op deel 1. Alleen vraag ik me dus nog steeds een ding af, in deel 1 nam hij op hetlaatst een jongen mee toen de Creeper ontsnapte, maar daar heb je de hele JC2 niets over gehoord/gezien. ![]() Alleen bij vond ik in totaal gezien deel 1 wel beter als deel 2, want ik vond het wel raar (sorry voor de mensen die hem nog niet gezien hebben)
Spoiler
En ik weet het niet zeker hoor, maar ik denk dat er zelfs (kleine kans) maybe nog wel een deel 3 komt, want deel 2 was weer met zon open eind gemaakt. Edit: nou niet gaan zeggen dat ik weinig film ervaring heb ofzow als je het er niet mee eens bent, ik ga vaak 1 keer per week naar de bios(niet dat dat iets zegt, maar laten we het erop houden dat ik genoeg films zie/gezien heb) Edit by Ieke: misschien een idee om de spoilertag te gebruiken. Laatst gewijzigd op 06-11-2003 om 20:22. |
![]() |
||
Citaat:
godsamme wat een discussie zeg. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Dáármee beëindigen we het. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Laatste DVD die je gekocht hebt? Freshh~ | 500 | 07-05-2005 18:45 | |
Films, TV & Radio |
Je DVD-collectie Freshh~ | 234 | 08-03-2005 15:33 | |
Films, TV & Radio |
Beste/slechtste films van 2003 Anonymous John | 68 | 01-01-2004 13:46 | |
Films, TV & Radio |
Jaar der sequels, comic verfilmingen en slechte verhalen Daangerous | 13 | 04-08-2003 16:32 | |
Films, TV & Radio |
Jeepers Creepers. Melissa83 | 29 | 31-07-2003 12:03 | |
Films, TV & Radio |
JEEPERS CREEPERS deel 2???!!! ZHAzha | 9 | 05-06-2002 08:38 |