Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2003, 11:41
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Ik wist het niet dat er een tweede uitkwam tot ik daarjuist op imdb deze link zag.
Wat denken jullie dat er zal van worden?

(de site is wel mooi gemaakt. )
Oud 20-08-2003, 12:36
SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Heb de trailer tijdje geleden al gezien maar vond er niet zoveel aan. Lijkt me een "bagger-film" worden...
Oud 20-08-2003, 12:56
legatus
legatus is offline
Zie mijn recensie op HORRORCYPHER.NL
Oud 20-08-2003, 13:18
FireCracker
FireCracker is offline
ik heb me rot gelachen om de trailer... ik wil 'm wel zien, puur om de vermakelijkheid erom... ik wacht wel tot ie te huur is...
Oud 20-08-2003, 13:37
Dinalfos
Dinalfos is offline
Oud nieuws.
Oud 20-08-2003, 16:43
Verwijderd
ik wist al een tijdje dat ie dr aan zat te komen.
ik ga m wel kijken, maar meestal is t vervolg wat minder als t 1ste deel dus kweet niet of t wat word.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 17:42
Pla
Pla is offline
Ahh nee, bespaar me dit alsjeblieft.. Ik vond deel 1 zoooo verschrikkelijk stom.. Dus 2 lijkt me al hélemaaaaal nix..
Oud 20-08-2003, 19:00
Verwijderd
deel 1 moet toch wel de slechtste horror-film ooit zijn geweest, dus deel 2 hoef ik echt niet te zien
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 19:04
Verwijderd
Als deel 2 deel 1 een beetje gaat verklaren mag ie van mij best uitkomen
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 20:43
Anonymous John
Anonymous John is offline
Eerste 8 minuten zijn bij ifilm.com te zien. Die zien er niet zo speciaal uit en ik verwacht een waardeloze film.

Laatst gewijzigd op 20-08-2003 om 20:49.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 21:23
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
Anonymous John schreef op 20-08-2003 @ 21:43:
Eerste 8 minuten zijn bij ifilm.com te zien. Die zien er niet zo speciaal uit en ik verwacht een waardeloze film.
een stuk uit een film te zien?
dit heb ik nog nooit gezien.
Oud 21-08-2003, 00:06
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 20-08-2003 @ 16:23:
dit heb ik nog nooit gezien.
Dat werdt ook gedaan bij Darkness Falls en 28 Days Later
Oud 21-08-2003, 09:24
Verwijderd
Deel 1 was niet echt hoogstaand, en deel 2 tja. Ik wist dat hij eraan zat te komen maar het boeit me echt geen flikker.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 09:29
legatus
legatus is offline
Citaat:
Absoluut niet, de logica die er was van de "creeper" wordt nu ook overboord gegooid. Volgens mij was de "creeper" ook nooit meer dan een moderne boeman met een voorkeur voor kinderen (en volwassenen) die een bepaalde geur hadden.

Citaat:
deel 1 moet toch wel de slechtste horror-film ooit zijn geweest, dus deel 2 hoef ik echt niet te zien
Hij was slecht, maar er zijn véél slechtere.
Oud 21-08-2003, 14:14
ABrules
ABrules is offline
WHAT???!!! dat meen je niet wat een ramp...
Oud 21-08-2003, 16:01
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik vond hem eerst ook zeer slecht, maar na repeated viewings moet ik zeggen dat de film beter in elkaar steekt dan ik dacht. Het eerste half uur is sowieso knap geregisseerd, met voldoende suspense en een mooie sfeertekening. Daarna wordt het minder, maar de laatste 10 minuten maken dat weer goed, O.a door het daverende einde zelf.

Echt waar, gun de film nog een kans. Hij is echt niet zo slecht.
Oud 21-08-2003, 16:27
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 21-08-2003 @ 17:01:
Ik vond hem eerst ook zeer slecht, maar na repeated viewings moet ik zeggen dat de film beter in elkaar steekt dan ik dacht. Het eerste half uur is sowieso knap geregisseerd, met voldoende suspense en een mooie sfeertekening. Daarna wordt het minder, maar de laatste 10 minuten maken dat weer goed, O.a door het daverende einde zelf.

Echt waar, gun de film nog een kans. Hij is echt niet zo slecht.
OMFG ..

Kan echt niet geloven wat je daar zegt..
Als je nog zegt het is een poging tot goede regie..

Maar anywayz deel 1 was belachelijk slecht, ik snap ook niet wat er zo bijzonder aan was..
Het einde was ander behoorlijk voorspelbaar in mijn ogen..
(mss voor amerikanen niet, want de film lopopt slecht af en dat mag niet )..

Ik heb me echt rot zitten lachen bij deel 1, dus mss kan ik dat bij 2 ook doen..
Oud 21-08-2003, 17:20
telluriet
telluriet is offline
Deel 1 was het grootste deel van de tijd allesbehalve eng en daarnaast ook nog eens zeer slecht. Na een veelbelovend begin gaat het over tot zo'n film waarbij je 3 kwartier voor het einde al gaat kijken hoe lang het nog duurt voordat hij afgelopen is
Oud 21-08-2003, 19:01
Stevill
Stevill is offline
deel 1 vond ik geweldig dus naar deel 2 zit ik ook uit te kijken hopelijk is het weer een uber bad end.
Oud 21-08-2003, 19:08
Uice
Uice is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 20-08-2003 @ 20:04:
Die mysterieusheid was juist wat de Creeper in het begin nog enigzins eng maakte. Alle tijd die was gestoken in die vreselijke helderziende had beter besteed kunnen worden aan wat meer dom geweld. Als je toch om de domme fun tour gaat.
Oud 23-08-2003, 13:18
legatus
legatus is offline
Citaat:
Alle tijd die was gestoken in die vreselijke helderziende had beter besteed kunnen worden aan wat meer dom geweld.
Deel twee bevat een plots helderziende tiener. Nog véél erger...
Oud 23-08-2003, 13:20
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
legatus schreef op 23-08-2003 @ 14:18:
Deel twee bevat een plots helderziende tiener. Nog véél erger...
nu wil ik 'm helemaal zien
Oud 23-08-2003, 13:38
legatus
legatus is offline
Citaat:
nu wil ik 'm helemaal zien
...die irritante flashbacks krijgt van een bekend karakter...
Oud 23-08-2003, 13:42
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
legatus schreef op 23-08-2003 @ 14:38:
...die irritante flashbacks krijgt van een bekend karakter...
it just keeps getting better wat een vreselijk komische film gaat dit worden zeg...
Oud 23-08-2003, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Absoluut niet, de logica die er was van de "creeper" wordt nu ook overboord gegooid. Volgens mij was de "creeper" ook nooit meer dan een moderne boeman met een voorkeur voor kinderen (en volwassenen) die een bepaalde geur hadden.
Maar waarom luisterde hij dan naar een hele oude lp met een liedje dat over mooie ogen ging, en waarom nam hij die ogen van die gast op het laatst?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 14:34
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 23-08-2003 @ 15:28:
Maar waarom luisterde hij dan naar een hele oude lp met een liedje dat over mooie ogen ging, en waarom nam hij die ogen van die gast op het laatst?
dat liedje snapte ik niet... en die ogen.. hij moest toch gewoon een orgaan hebben ofzo?
Oud 23-08-2003, 23:44
Verwijderd
Citaat:
dat liedje snapte ik niet... en die ogen.. hij moest toch gewoon een orgaan hebben ofzo?
Het draaide toch echt om de ogen. Wat heeft die boeman met ogen, waarom pakt hij ogen van andere mensen, wat heeft hij met die LP. Dat mogen ze in die 2e film best eens beantwoorden.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 09:25
Uice
Uice is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 24-08-2003 @ 00:44:
Het draaide toch echt om de ogen. Wat heeft die boeman met ogen, waarom pakt hij ogen van andere mensen, wat heeft hij met die LP. Dat mogen ze in die 2e film best eens beantwoorden.
Liever niet...
Oud 24-08-2003, 09:43
Overjoyed
Overjoyed is offline
Ik vond 1 nog best leuk...
Oud 24-08-2003, 12:20
legatus
legatus is offline
Citaat:
Het draaide toch echt om de ogen.
Ogen, hoofden, etc. Het is niet specifiek ogen.

Citaat:
Wat heeft die boeman met ogen, waarom pakt hij ogen van andere mensen, wat heeft hij met die LP. Dat mogen ze in die 2e film best eens beantwoorden.
Het hele thema-nummer is verdwenen (volgens mij was dat gewoon "catchy" en "hip" van Salva). Daarnaast wordt wel ongeveer uitgelegd waarom hij organen nodig heeft, alhoewel er geen hol van klopt.

Ik dacht namelijk in het origineel dat hij ze verzamelde voor tijdens zijn 23-jarige winterslaap. Maar waarom kieskeurig zijn? En dat winterslaap idee wordt ook onderuit gehaald in het vervolg...

De logica? Geen, hij moet gewoon een moderne boeman zijn met rare onlogische trekjes...
Oud 24-08-2003, 12:27
Verwijderd
Doe mij maar een verklarend 2e deel
Voor mij zijn er teveel vragen open waarop ik zelf geen bevredigend antwoord kan vinden.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 09:27
Stevill
Stevill is offline
iemand em al gezien?
Oud 04-11-2003, 15:06
Uice
Uice is offline
Lijkt me het soort slechte film dat me ook niet echt kan vermaken. Ik ben niet van plan hem te gaan zien.
Oud 04-11-2003, 21:00
Severus
Severus is offline
Het is een echte kutfilm. Ik heb deel 1 al gezien, en deel 2 is echt 2x zo slecht! Verspil je geld er a.u.b. niet aan!
Oud 04-11-2003, 21:11
miro
miro is offline
Grr de slechtste film ooit, serieus. Twas dat ik m in de sneak zag, ik zou dr sowieso nooit uit mezelf zijn heengegaan (ben ook niet naar een geweest) maar ik heb me de hele film zitten ergeren. Verschrikkelijk.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 22:58
Verwijderd
Ik heb deel 1 nog niet eens gezien, maar ik heb al gehoord dat deel 2 ook helemaal niks is en gewoon lachwekkend is. Hoef ik dus niet heen, misschien huur ik 'm wel een keer als ik lol wil hebben
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 10:05
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
miro schreef op 04-11-2003 @ 22:11:
[B]Grr de slechtste film ooit, serieus.
Overdrijven is ook een vak. Hij was slecht, maar als je dit de slechtste ooit noemt, dan heb je hoogstens maar 1 of 2 andere films gezien in je leven.
Oud 05-11-2003, 11:29
miro
miro is offline
Ik heb er iig al meer gezien dan jij (of ga jij ook minstens een keer per week naar de film?Dan heb ik t nog niet over andere films.....)

Als dat mijn mening is, laat gewoon.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 16:47
super_kuikentje
super_kuikentje is offline
Vond hem juist ontzettend lol! vooral als je bedenkt dat er 2 bange meiden achter je zitten die bij elk schrik moment ook echt schrikken X"D ik lag in een deuk~!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 18:24
Uice
Uice is offline
Citaat:
miro schreef op 05-11-2003 @ 12:29:
Ik heb er iig al meer gezien dan jij (of ga jij ook minstens een keer per week naar de film?Dan heb ik t nog niet over andere films.....)

Als dat mijn mening is, laat gewoon.
Vinden dat er één film is die slechter/beter is dan alle anderen getuigd sowieso al niet van veel filmervaring.
Oud 06-11-2003, 00:00
Verwijderd
ik heb hem gezien en hij is sleeeecht
maar wel amusant... ik hou altijd wel van hele slechte horrorfilms.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 08:02
miro
miro is offline
Citaat:
Juice schreef op 05-11-2003 @ 19:24:
Vinden dat er één film is die slechter/beter is dan alle anderen getuigd sowieso al niet van veel filmervaring.
Hoezo dat nou weer. Lijkt mij dat als je regelmatig films ziet dat je toch heus wel een eigen mening kunt vormen over een bepaalde film. dat die mening dan niet overeen komt met jouw gedachtes....das niet mijn probleem. Wat heeft een eigen mening met filmervaring te maken? Een kleuter kan nog zien dat deze film vreselijk slecht was.

btw: door een resencie in te vullen voor deze film (waar ik m een één gaf) heb ik wel een prijs gewonnen.

Wat ik al eerder zei. Over meningen valt niet te twisten. T zegt helemaal niks over filmervaring of wat dan ook. Dat jij dat dan wel vindt getuigt alleen maar van weinig kennis van jouw kant.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 13:54
Verwijderd
Al dat gezeik over filmervaring op al die topics hier, ik vind het maar kinderachtig. Je kunt toch gewoon je mening hier neerzetten, goeie motivering erbij... Oké dat er duizenden anderen zijn die het niet met je eens zijn, so be it, als jij er redenen voor hebt om hem niet goed of juist wel goed te vinden, so be it. En dat de meerderheid van de mensen op IMDB of hier of waar dan ook het niet met je eens is of dat je weinig of veel filmervaring hebt doet er dan toch niet meer toe... Laat iedereen gewoon in zn waarde.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 16:57
Uice
Uice is offline
Citaat:
miro schreef op 06-11-2003 @ 09:02:
Hoezo dat nou weer. Lijkt mij dat als je regelmatig films ziet dat je toch heus wel een eigen mening kunt vormen over een bepaalde film. dat die mening dan niet overeen komt met jouw gedachtes....das niet mijn probleem. Wat heeft een eigen mening met filmervaring te maken? Een kleuter kan nog zien dat deze film vreselijk slecht was.

btw: door een resencie in te vullen voor deze film (waar ik m een één gaf) heb ik wel een prijs gewonnen.

Wat ik al eerder zei. Over meningen valt niet te twisten. T zegt helemaal niks over filmervaring of wat dan ook. Dat jij dat dan wel vindt getuigt alleen maar van weinig kennis van jouw kant.
Ik zeg niet dat ik het niet eens ben met je over dat Jeepers Creepers 2 een slechte film is, want dat ben ik absoluut. De film is een ramp.

Maar een film de benaming 'slechtse/beste film ooit' geven vind ik altijd wat dommig staan. Er zijn zo veel films gemaakt, die allemaal op een andere manier goed of slecht zijn, en daarbij kun je ze nooit allemaal gezien hebben.

Ik leverde helemaal geen commentaar op jouw mening over JP2 en hoe je die in prijswinnende rensencies kunt verwoorden.
Oud 06-11-2003, 19:22
Thompie
Thompie is offline
Nou volgens mij ben ik een van de weinige die een hele andere mening heeft als velen hier, maja.

Deel 1 zat goed in elkaar en vooral omdat hij alleen op het laatste moment goed in beeld kwam bleef de film 'spannend', deel 2 vond ik een redelijk goede aansluiting op deel 1. Alleen vraag ik me dus nog steeds een ding af, in deel 1 nam hij op hetlaatst een jongen mee toen de Creeper ontsnapte, maar daar heb je de hele JC2 niets over gehoord/gezien.

Alleen bij vond ik in totaal gezien deel 1 wel beter als deel 2, want ik vond het wel raar (sorry voor de mensen die hem nog niet gezien hebben)
Spoiler

En ik weet het niet zeker hoor, maar ik denk dat er zelfs (kleine kans) maybe nog wel een deel 3 komt, want deel 2 was weer met zon open eind gemaakt.

Edit: nou niet gaan zeggen dat ik weinig film ervaring heb ofzow als je het er niet mee eens bent, ik ga vaak 1 keer per week naar de bios(niet dat dat iets zegt, maar laten we het erop houden dat ik genoeg films zie/gezien heb)

Edit by Ieke: misschien een idee om de spoilertag te gebruiken.

Laatst gewijzigd op 06-11-2003 om 20:22.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 21:18
miro
miro is offline
Citaat:
Juice schreef op 06-11-2003 @ 17:57:
Ik zeg niet dat ik het niet eens ben met je over dat Jeepers Creepers 2 een slechte film is, want dat ben ik absoluut. De film is een ramp.

Maar een film de benaming 'slechtse/beste film ooit' geven vind ik altijd wat dommig staan. Er zijn zo veel films gemaakt, die allemaal op een andere manier goed of slecht zijn, en daarbij kun je ze nooit allemaal gezien hebben.

Ik leverde helemaal geen commentaar op jouw mening over JP2 en hoe je die in prijswinnende rensencies kunt verwoorden.
Dus als ik had gezegd "slechtste film die ik ooit gezien heb" was t wel goed geweest.

godsamme wat een discussie zeg.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 10:27
Uice
Uice is offline
Citaat:
miro schreef op 06-11-2003 @ 22:18:
Dus als ik had gezegd "slechtste film die ik ooit gezien heb" was t wel goed geweest.
Dat ligt eraan welke films je gezien hebt.

Citaat:
godsamme wat een discussie zeg.
Zo onzinnig vind ik hem niet. Ik ben gewoon tegen 'beste ooit' verkiezingen.
Oud 07-11-2003, 11:45
miro
miro is offline
Zal ik de discussie dan maar beeidingen met "jij bent een mierenneuker?"
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 18:02
Uice
Uice is offline
Citaat:
miro schreef op 07-11-2003 @ 12:45:
Zal ik de discussie dan maar beeidingen met "jij bent een mierenneuker?"
Nee. Commentaar leveren op mensen die films het etiket 'beste/slechtse ooit' geven is allesbehalve mierenneukerig.

Dáármee beëindigen we het.
Reageren

Regels voor berichten