Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn beste vriend is de lover van mijn beste vriendin. Als we s' avonds naar huis gaan, brengt hij mij ook wel s naar huis en dan staan we buiten soms nog wel een half uur tot een uur te praten. en dat is 's avonds! en waarom zou dat niet kunnen? ik bedoel, er gebeurt helemaal niets, we hebben gewoon een goed gesprek! en mjn beste vriendin vertrouwt ons en dat zou ik andersom ook doen.
mijn punt is dus, als hij er gelukkig van wordt en hij kan goed met haar praten, waarom zou je er dan boos om worden. op den duur kan het alleen maar beter zijn voor jullie relatie samen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap wel wat je (= topicstartster) bedoeld...maar ik zou proberen je vriend toch een beetje te vertrouwen (vertrouwen is toch de basis van een goede relatie). Ik ben het wel met de rest eens dat vreemdgaan niet niet tijdsafhankelijk is, zo iets kan ook overdag gebeuren. Heb je er al wel met hem overgepraat? Dat lijkt me iig nogal handig om te doen. |
![]() |
|
Waarom zou iemand niet na tien uur bij elkaar langs kunnen gaan? Gebeurt zo vaak, je zou toch ook niet zeuren als het gewoon twee vriendinnen waren toch? Ik bedoel als jij je vriend vertrouwt, zou dit topic er eigenlijk niet eens hoeven zijn.
Maar goed, ik maak geen verwijten ik ben het niet met je eens, that's all..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Effe off topic: Wat lijkt me dat irritant zeg, als je beste vriend de lover van je beste vriendin is. Mis je nou niet onglooflijk de gesprekken met hem/haar over alle diepe gevoelens enzow. Ik zou er in ieder geval echt niet tegen kunnen als ik dan aan mijn beste vriendin zou vragen hoe het met de sex zit bijvoorbeeld. En dan begind zij te praten over dat ie zo slecht in bed is. Ja hallo.....ze heeft het dan wel over je beste vriend. Het zelfde geld natuurlijk als het andersom is. Ik vraag me echt af hoe jij daar tegen over staat ![]()
|
Ik ga ook weleens na een goede vriendin van mij en blijf daar tot best wel laat (3 a 4 uur) en ben er ook weleens blijven slapen. Hoeft verder toch niks te betekenen. En ik vind dat je vriendje het dan een stuk gematigerder doet, ik zou um niks verwijten als ik jou was.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat iemand nou toevallig een kut heeft en een lul daarin past betekent toch niet dat er tijden moeten zitten aan de uren waarop bezoeken gepast is, wat een onzin. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik word zo ongelooflijk moe van al dat bezitterige gedoe van sommige persoontjes op dit forum, ga je tijd ns nuttig besteden dan je jaloerse achterdocht toe te passen op een onschuldige lieve minnaar...
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
VWO |
Filosofie Upior | 79 | 06-06-2005 09:35 |