Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2003, 09:59
miss x
miss x is offline
Hallo,
ik heb even een vraagje over wat jij vind van jou vriend(in) in omgang met een vriend(in) van het andere geslacht.

Ik was gisteravond namelijk nogal pissig toen ik er achter kwam dat mijn vriend savonds om half 11 nog bij een goede vriendin van hem langsgaat om daar vervolgens tot 1 uur snachts te zitten.
Ik ben van mening dat jongens/mannen niet na 10 uur/half 11 op bezoek gaan bij een meisje/vrouw. Tenzij er natuurlijk meerdere mensen zijn bijvoorbeeld om met een groep te gaan stappen ofzo. Of als het je vaste relatie is of van plan bent om het bed er mee te delen..

Ik ben dus heel benieuwd hoe jullie daar nu over denken. Ik vind het dus ongepast maar hoe denken jullie daar over?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2003, 10:05
Envy
Envy is offline
Nee, daar ben ik het niet mee eens. Als jij je vriend vertrouwt, en hij jou, dan moet je dit dus toe kunnen laten, omdat je hem vertrouwt. Lijkt mij dan. Maja, wie ben ik.
Oud 21-08-2003, 10:19
martijn1985
martijn1985 is offline
wat heeft de tijd er in godsnaam mee te maken? Waarom zouden ze overdag wel samen kunnen zijn en 's avonds niet?

wat een onzin....
Oud 21-08-2003, 10:22
marlies
marlies is offline
Hij zou ook overdag vreemd kunnen gaan hoor

Maak je niet druk. Maar ik moet zeggen dat het wel apart is als hij vaak zo laat nog bij haar langsgaat, maar hij hoeft niet gelijk vreemd te gaan.
En doet ie dat vaker? Of was het maar één keertje?
Als het maar één keertje was, dan hadden ze waarschijnlijk gewoon tijd zo laat. Ik ben ook wel eens alleen heel laat nog bij een vriend van mij, zonder dat ik iets met hem heb, of iets met hem wil hebben
Oud 21-08-2003, 10:29
miss x
miss x is offline
oke misschien heb ik wat heftig gereageerd, hij doet t inderdaad wel vaker zo laat nog met andere meiden afspreken en ik vind het ook niet erg dat hij er savonds mee afspreekt maar na elfen staat mij wat tegen.Misschien is het ook wel een excuus van mij om mijn jaloerse gedrag te camoufleren. dat kiomt misschien een beetje omdat zij net een relatie heeft beindigd en steeds smsjes naar mn vriend stuurt wat voor kanjer het is enzo..
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 10:57
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Kan me wel voorstellen dat je het niet zo leuk vindt, maar ja...je moet elkaar wel een beetje vrij laten. Als hij na 11 uur niet meer bij een ander meisje mag zijn, dan lijkt het net alsof je een avondklok instelt voor hem En wat nou als hij bi zou zijn? Mag hij dan helemaal niet meer na 11 uur 's avonds met iemand afspreken?

Denk toch dat je er op moet vertrouwen dat hij van jou houdt. Hij heeft tenslotte niets voor jou gekozen. Probeer er anders gewoon met hem over te praten waarom jij het niet zo leuk vindt, wie weet kan hij je dan heel erg gerust stellen!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 11:36
Hawahaai
Hawahaai is offline
Waarom zou je vriend meteen met ieder meisje vreemd gaan als hij daar 's avonds op bezoek gaat? Hij gaat toch ook 's avonds bij vrienden op bezoek? Ik zie daar geen verschil tussen...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 12:16
Slettelina *
Slettelina * is offline
Ben zelf best jaloers maar vind dat als hij al best wel lang een goede vriendin heeft dat dat moet kunnen.. Ik zou het niet leuk vinden als hij mij zou gaan verbieden om naar mijn beste vriend te gaan.. Mjah
Oud 21-08-2003, 12:43
AtHell
AtHell is offline
En van 9 tot 11 'sochtends mag je natuurlijk niemand van het andere geslacht gedag zeggen anders is het mentale masturbatie ?

Fuck off met dat tijdschema van je.
Oud 21-08-2003, 13:44
Verwijderd
Als een man na 11 uur 's avonds bij iemand van het andere geslacht langs gaat gaat ie uiteraard seks hebben, tenzij hij homo is.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 23:30
Verwijderd
moet kunnen vind ik. ik vind dat je elkaar moet kunnen vertrouwen en niet kinderachtig moet gaan zeggen dat hij/zij na een bepaald tijdstip niet meer bij een vriend/vriendin langs mag
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 08:11
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
misschien een beetje lullig gezegd maar dit is toch echt JOUW probleem en dit geeft je absoluut niet het recht om pissig te worden op die arme jongen (tenzij hij natuurlijk echt dingen uitvreet die niet horen).
JIJ bent jaloers en JIJ vertrouwt blijkbaar je vriend niet helemaal. Als jouw vriend na 11 uur met jongens afspreekt, mag dat dan wel? Wat is in godsnaam het verschil tussen met meisjes of met jongens afspreken na 11 uur als hij van JOU houdt en dus niet van die andere meisjes maar deze gewoon vriendinnen van hem zijn?

Ik ben zelf de eerste die toe zal geven dat als mijn vriend een hele mooie goede vriendin zou hebben ik best een beetje jaloers zou kunnen zijn, maar mijn jaloersheid is dan het probleem en niet dat meisje, want als het goed is, is mijn vriend totaal niet geïnteresseerd in haar. Voor mij part blijft ie bij d'r slapen (op een logeerbed, niet als in; een heftige vrijpartij vooraf).

Ok, dat meisje stuurt hem smsjes die je misschien niet leuk vind, maar ik heb ook mannelijke vrienden die ik af en toe schat noem of weet ik het wat, zonder daar iets seksueels/flirterigs mee te bedoelen. En ook al zou zij het wel op die manier bedoelen; het wordt pas een probleem als jouw vriend daar al te veel op reageert en vreemd met haar zou gaan.

Wat jij eens moet doen is relaxen, je vriend wat meer vertrouwen en eens wat zekerder moeten worden van jezelf en het feit dat jij de moeite waard bent en het feit dat jij zijn vriendinnetje bent wat dus in een goede relatie) betekent dat hij jou de leukste vind.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 08:19
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
AtHell schreef op 21-08-2003 @ 13:43:
En van 9 tot 11 'sochtends mag je natuurlijk niemand van het andere geslacht gedag zeggen anders is het mentale masturbatie ?

Fuck off met dat tijdschema van je.
ghehe.

Ja ik snap de topicstarter ook niet echt. Wees niet zo bezitterig, je kan er alleen maar mensen mee verliezen.

Mijn vriend zit vaak 's avonds bij z'n beste vriendin en blijft er soms slapen, als hij niet meer naar huis wil stappen.
Zeker nu ik examens heb en ik 's avonds niet zoveel bij hem kan zitten, gaat hij meer naar haar toe.
Big deal.
Ik blijf ook zo vaak bij vrienden op 's nachts.
Een beetje vertrouwen is wel op zijn plaats, of spreek jij nu ook opeens tegen geen enkele jongen meer behalve je vriend?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 09:27
Verwijderd
Mijn beste vriend is de lover van mijn beste vriendin. Als we s' avonds naar huis gaan, brengt hij mij ook wel s naar huis en dan staan we buiten soms nog wel een half uur tot een uur te praten. en dat is 's avonds! en waarom zou dat niet kunnen? ik bedoel, er gebeurt helemaal niets, we hebben gewoon een goed gesprek! en mjn beste vriendin vertrouwt ons en dat zou ik andersom ook doen.
mijn punt is dus, als hij er gelukkig van wordt en hij kan goed met haar praten, waarom zou je er dan boos om worden. op den duur kan het alleen maar beter zijn voor jullie relatie samen!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 09:41
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Wat ben jij een waardeloze vriendin!!

moet hij tog lekker zelluf weten wat hij doet

als hij haar wil neuken kan dat ook om 11 uur sochtends
Oud 22-08-2003, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Mrs. Butterfly schreef op 22-08-2003 @ 10:27:
op den duur kan het alleen maar beter zijn voor jullie relatie samen!
kan, maar hoeft niet

Ik snap wel wat je (= topicstartster) bedoeld...maar ik zou proberen je vriend toch een beetje te vertrouwen (vertrouwen is toch de basis van een goede relatie). Ik ben het wel met de rest eens dat vreemdgaan niet niet tijdsafhankelijk is, zo iets kan ook overdag gebeuren.

Heb je er al wel met hem overgepraat? Dat lijkt me iig nogal handig om te doen.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 14:41
Cinamon
Cinamon is offline
Waarom zou iemand niet na tien uur bij elkaar langs kunnen gaan? Gebeurt zo vaak, je zou toch ook niet zeuren als het gewoon twee vriendinnen waren toch? Ik bedoel als jij je vriend vertrouwt, zou dit topic er eigenlijk niet eens hoeven zijn.
Maar goed, ik maak geen verwijten ik ben het niet met je eens, that's all..
Oud 23-08-2003, 07:41
Verwijderd
Citaat:
miss x schreef op 21-08-2003 @ 11:29:
dat kiomt misschien een beetje omdat zij net een relatie heeft beindigd en steeds smsjes naar mn vriend stuurt wat voor kanjer het is enzo..
En hoe reageert hij daar op?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 09:44
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
miss x schreef op 21-08-2003 @ 10:59:
Ik ben van mening dat jongens/mannen niet na 10 uur/half 11 op bezoek gaan bij een meisje/vrouw.
Wat een onzin. Als je een relatie heb, betekent dat nog niet dat je je vriend(in) compleet mag claimen. Wanneer ik weer een relatie krijg, zal m'n vriendin er maar mee moeten leren leven dat ik ook vrouwelijke vrienden heb, die dan ook wel langskomen, en ook een keer blijven logeren.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 09:46
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
miss x schreef op 21-08-2003 @ 11:29:
oke misschien heb ik wat heftig gereageerd, hij doet t inderdaad wel vaker zo laat nog met andere meiden afspreken en ik vind het ook niet erg dat hij er savonds mee afspreekt maar na elfen staat mij wat tegen.Misschien is het ook wel een excuus van mij om mijn jaloerse gedrag te camoufleren. dat kiomt misschien een beetje omdat zij net een relatie heeft beindigd en steeds smsjes naar mn vriend stuurt wat voor kanjer het is enzo..
Ach, als hij vreemd wil gaan hou je hem echt niet tegen hoor, en dergelijke beperkingen opleggen werken averechts. Als je vriendin zegt dat ze je vertrouwt, wil je dat vertrouwen niet beschamen snap je?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 10:47
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Mrs. Butterfly schreef op 22-08-2003 @ 10:27:
Mijn beste vriend is de lover van mijn beste vriendin. Als we s' avonds naar huis gaan, brengt hij mij ook wel s naar huis en dan staan we buiten soms nog wel een half uur tot een uur te praten. en dat is 's avonds! en waarom zou dat niet kunnen? ik bedoel, er gebeurt helemaal niets, we hebben gewoon een goed gesprek! en mjn beste vriendin vertrouwt ons en dat zou ik andersom ook doen.
mijn punt is dus, als hij er gelukkig van wordt en hij kan goed met haar praten, waarom zou je er dan boos om worden. op den duur kan het alleen maar beter zijn voor jullie relatie samen!

Effe off topic:

Wat lijkt me dat irritant zeg, als je beste vriend de lover van je beste vriendin is.
Mis je nou niet onglooflijk de gesprekken met hem/haar over alle diepe gevoelens enzow.
Ik zou er in ieder geval echt niet tegen kunnen als ik dan aan mijn beste vriendin zou vragen hoe het met de sex zit bijvoorbeeld. En dan begind zij te praten over dat ie zo slecht in bed is. Ja hallo.....ze heeft het dan wel over je beste vriend.
Het zelfde geld natuurlijk als het andersom is.

Ik vraag me echt af hoe jij daar tegen over staat
Oud 25-08-2003, 11:29
Tox
Tox is offline
Ik ga ook weleens na een goede vriendin van mij en blijf daar tot best wel laat (3 a 4 uur) en ben er ook weleens blijven slapen. Hoeft verder toch niks te betekenen. En ik vind dat je vriendje het dan een stuk gematigerder doet, ik zou um niks verwijten als ik jou was.
Oud 25-08-2003, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Hallo,
ik heb even een vraagje over wat jij vind van jou vriend(in) in omgang met een vriend(in) van het andere geslacht.

Ik was gisteravond namelijk nogal pissig toen ik er achter kwam dat mijn vriend savonds om half 11 nog bij een goede vriendin van hem langsgaat om daar vervolgens tot 1 uur snachts te zitten.
Ik ben van mening dat jongens/mannen niet na 10 uur/half 11 op bezoek gaan bij een meisje/vrouw. Tenzij er natuurlijk meerdere mensen zijn bijvoorbeeld om met een groep te gaan stappen ofzo. Of als het je vaste relatie is of van plan bent om het bed er mee te delen..

Ik ben dus heel benieuwd hoe jullie daar nu over denken. Ik vind het dus ongepast maar hoe denken jullie daar over?
Pfff

Dat iemand nou toevallig een kut heeft en een lul daarin past betekent toch niet dat er tijden moeten zitten aan de uren waarop bezoeken gepast is, wat een onzin.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 12:07
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
hiermee geef je je vriend dus een vrijbriefje om vreemd te gaan, lief van je
Oud 25-08-2003, 12:41
Sithan
Sithan is offline
Ik word zo ongelooflijk moe van al dat bezitterige gedoe van sommige persoontjes op dit forum, ga je tijd ns nuttig besteden dan je jaloerse achterdocht toe te passen op een onschuldige lieve minnaar...
Reageren

Regels voor berichten