Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2002, 16:54
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Hoi piepeltjes....

Ik merkte gisteren dat er achter mn rug om een paar vrienden van me geprobeerd hebben me te "koppelen" aan een jongen. (tis wel een vriend van me btw..)
Nouwuhh ik von da niet zow leuk toen k daarachter kwam, dus heb ik die jongen maar gemaild.. In t mailtje had ik zoiets gezet van dat het vrijgezel zijn me wel bevalt en dat als jongens interesse hebben ik dat wel vanzelf hoor.
Nou, k kreeg dus een mailtje trug, waar o.a in stond : "Ik denk dat we zowieso beter vrienden kunnen zijn dan een paartje, want uiteindelijk gaat de vriendschap er toch aan? Of niet?"
Vervolgens vroeggie op msn of ik het daar mee eens ben.. en nouwuhh eigenlijk niet....
Ik heb zo t vage vermoeden dattie gwoon heel onzeker en bang is enzow..
Ik weet ook dat zijn exvriendin hem echt bot en hard heeft laten vallen toen ze het uitmaakte.. (Ze vertelde hem toen het uitging ff dat ze eigenlijk al een maand nix meer voor hem voelde en vervolgens ging ze hem een paar weken de grond in stampen.. )..

Ennuh, nu ik gister na aan t denken was, viel me eigenlijk op aan mezelf dat ik hem inderdaad best wel (heel erg) aardig en leuk vind.. Maar ik heb geen idee hoe ik t in deze situatie moet aanpakken... Ik heb zelf zoiets van.. we zouden t toch op zn minst kunnen proberen, en ik zal nooit zelf degene zijn die als het mis zou gaan ook de vriendschap de verdoemenis in zal helpen.. En zomaar laten stikken zou k niet eens durven.....

Maar hoe maak ik hem dat in godsnaam duidelijk??

*dikke knuf*

Moi...

Laatst gewijzigd op 16-04-2002 om 16:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2002, 17:20
Janet
Janet is offline
heyz,ja het is idd een moeilijke situatie!!

zelf heb ik dit niet/nooit mee gemaakt,maar ik zal je proberen een tip ofzo ite geven,oke???

als ik het goed begrijpen durven jullie allebei geen stap te nemen,hij weet niet dat jij hem leuk vind (toch?) hij weet wel dat ie zoiezo vriendschap wilt houden dat is al een goed teken....
ik denk dat je de zaak moet aan kijken en misschien zelf wat moet onder nemen ( met hem praten erover...)
ik weet niet hoe goed jullie vriendschap is,maar als hij een x alleen (zonder vrienden enz...)komt bij je,ga dan praten,niet te opvallend,maar wel dat jij ongeveer weet hoe en wat hij wil en voelt...
(nogmaals ik weet niet of ik het goed begrepen heb...)

nouja,ik hoop dat je er iets aan hebt en suc6!!!!! dan maar!

kusssssssss
Oud 16-04-2002, 17:45
sas_andrea
sas_andrea is offline
Ja, ik zou m wel mailen en idd zeggen dat je het wel een kansje geeft en dat je ook zult proberen dat de vriendschap er niet onder zal leiden.
(btw had jij niet met ene tim dries?)

Maar oke, sterkte iig!

~silke~
Oud 16-04-2002, 19:03
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
Ja, ik zou m wel mailen en idd zeggen dat je het wel een kansje geeft en dat je ook zult proberen dat de vriendschap er niet onder zal leiden.
(btw had jij niet met ene tim dries?)

Maar oke, sterkte iig!

~silke~

Ja had ja.... hoezo?
Oud 16-04-2002, 20:34
Verwijderd
Heet die jongen Maarten?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 20:50
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat: