Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En ik had m wel zo gedraaid alsof ie normaal moest enzo ![]() Het was idd gewoon dom ![]()
||
Citaat:
|
een joint moet perfect zijn, zeker als ik hem in mijn eentje rook (en ik val nog mee als ik anderen hoor praten, die een joint niet eens willen roken als ie niet perfect is
![]() vloeitje moet recht ingerold zijn (geen stukjes vloei overelkaar dus) de joint moet overal even strak zijn de tip moet rond en bovenal perfect zijn (goed teugen) niet gerold met te brede en dus teveel vloei de wiet moet perfect verkruimeld en goed verdeeld zijn meer wiet dan shag anders is het geen joint niet te hard aangestampt, niet alleen shag bij opsteken etc etc |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik kan me nog wel herinneren hoe die jointjes van R waren een jaar trug. 3cm hoog en 4 cm breed. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Een joint is slecht gedraaid als:
- De draaier de wiet/hasj (bijna) niet heeft verkruimeld. - De wiet/hasj niet goed met de tabak is gemixed. - Je plakband nodig hebt om 'm dicht te maken. - Hij onder het smoken in 2 delen valt. (is me een keer gebeurt met een L) - Hij echt los is bij de tip (zodat hij naar onder hangt) - Hij gevult is met wiet/hasj tot aan de tip (dat is gewoon zonde want je rookt 'm toch bijna nooit echt tot de tip op)
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Kben er wel een kwartier mee bezig... In het kader van de bezigheids therapie, is het wel een (goede) invulling van mijn dag ![]() Joyce
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
voorgedraaide joints Secretly | 38 | 29-09-2002 21:54 |