Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2003, 22:42
Kill me Ce soir
Kill me Ce soir is offline
Als ik opsta heb ik meestal een enorm platte buik , zo echt een modellebuikje ... waar ik ook enorm trots op ben
maar ik moet maar beetje eten en drinken en die buik begint uit te puilen en zo gaat het de rest van de dag door
smiddags wat meer
en als ik 's avonds mijn buik niet intrek heb ik net een buik waarin een baby ligt te wachten om geboren te worden, echt ENORM
nu intrekken helpt dan ook niet meer helemaal, maar verbergt toch al wat
HELP !!
heeft er nog iemand dit "probleem" ?
ik weet dat er veel ergere dingen zijn trek het me ook niet heel erg aan hoor, maar toch, heeft er iem raad ?
Oud 22-08-2003, 22:58
Lovely007
Lovely007 is offline
Ik heb dat ook altijd

's Ochtends heb ik egt een geweldige buik (al zeg ik het zelf), maar tegen de middag is mijn buik weer een stuk dikker!

Klinkt misschien vaag, maar als ik naar de wc ben geweest is mijn buik ook altijd een stukje platter
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 23:00
Harry1984
Harry1984 is offline
Dat komt omdat er eten in komt te zitten. En dattie platter is nadat je naar de wc bent geweest komt omdat er dan eten uit is. Maar maak je geen zorgen, jij bent de enige die het verschil ziet, echt waar.
Oud 22-08-2003, 23:26
Kill me Ce soir
WC gaan helpt niet , ik blijf "zwanger"

en nee hoor het is er OVERDUIDELIJK
ik overdrijf niet als ik zou zeggen dat ik in mijn 5e maand lijk te zitten
Oud 23-08-2003, 09:38
Quiana
Quiana is offline
Dat heb ik ook, zelfs met een heel klein beetje
drinken zwelt de boel al op.

Maar goed, het hoort, het is logisch dat je buik
platter is als er niks in zit, eten en drinken nemen
ruimte in beslag, dus zwelt je buik op..
Oud 23-08-2003, 10:50
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ok, nu heb ik ook een soort gelijke vraag

ik heb dus net zoiets. maar dat niet alleen:
af en toe heb ik echt heel erg last van mn darmen (tenminste, ik denk dat dat het is). ik heb dan net gegeten, maar het blijft dan echt daar hangen zeg maar. dus dan is mn buik niet dik waar mn maag zit, maar daar boven. dr zit dan echt zo'n rare bolvorming. alleen het doet ook ongelofelijke pijn alsof het niet wil verteren zeg maar, of alsof er iets in de weg zit. ik weet het niet, maar wel heel naar. vaak gaat het pas weg als ik een nachtje geslapen heb, dus waarschijnlijk als ik een tijd niks gegeten heb. maar het zit wel enorm in de weg.

heeft iemand hiervoor tips en/of verklaringen??
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 12:51
Verwijderd
Ieder mens krijg een dikkere buik als ie gegeten heeft, en dat blijft ook d ehele dag zo omdat je overdag in regelamtige afstanden voedsel tot je neemt.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:11
Kill me Ce soir
ja maar hoe verklaar je dan dat 's ochtends, als al het eten dat je daags voordien gegeten hebt in je buik klaarzit om er uit te gaan , dat je buik dus net DAN wel plat is
want ik weet niet hoe het bij jullie zit maar mijn grote boodschap doet zich meestal niet net voor het slapengaan voor

beetje onduidelijk uitgelegd mss, maar ik bedoel maar, je buik zit toch ook vol eten 's nachts

en voor de persoon met de pijnlijke zwelling aan de maag ofzo => dokter lijkt me vreemd, ik raad je aan je te laten onderzoeken
Oud 23-08-2003, 14:20
Verwijderd
Als je 9 uur geslapen hebt en niets gegeten in die tijd is het goed verteerd. Overdag neem je toch na elke 4 uur wel iets tot je ongeveer, waardoor je buik weer word opgevuld.

Ik heb het probleem trouwens ook, ik lijk s avonds echt een dikkertje
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:12
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Hahaha en ik maar denken dat ik de enige was,...
kvoel me 's avonds meestal echt hoogzwanger,...vind ik
echt verschrikkelijk,..en indd intrekken helpt dan ook niet echt meer
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:46
Verwijderd
Uitgemagerde vrouwen zijn toch niet knap
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 22:27
Nessa
Nessa is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 23-08-2003 @ 11:50:

af en toe heb ik echt heel erg last van mn darmen (tenminste, ik denk dat dat het is). ik heb dan net gegeten, maar het blijft dan echt daar hangen zeg maar. dus dan is mn buik niet dik waar mn maag zit, maar daar boven. dr zit dan echt zo'n rare bolvorming. alleen het doet ook ongelofelijke pijn alsof het niet wil verteren zeg maar, of alsof er iets in de weg zit. ik weet het niet, maar wel heel naar. vaak gaat het pas weg als ik een nachtje geslapen heb, dus waarschijnlijk als ik een tijd niks gegeten heb. maar het zit wel enorm in de weg.

Dat heb ik nou ook, maar alleen alsk na het eten ga werken (ik werk op donderdagavond). Dan krijg ik hele erge buikpijn, maar als ik krom ga zitten of staan, wordt t minder en soms gaat t dan weg, maar alsk dan weer normaal ga staan, heppik r weer last van.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 10:37
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
niet eten= probleem opgelost he
Oud 25-08-2003, 10:40
Verwijderd
Ik heb zoiets altijd wanneer ik ongesteld moet worden of ongesteld ben, dan zet m'n onderbuik op. Soms zo erg dat ik zwanger lijk... Misschien kan het daar aan liggen?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 10:42
Verwijderd
Citaat:
*RainBow* schreef op 23-08-2003 @ 11:50:

Oeh, dat is niet zo goed.. Ik had er een tijdje geleden ook heel veel last van, niet alleen van dat 'hang-gevoel' maar daarna ook, als dat over was. Was echt niet leuk.
Ik moest leren rustig te eten en heel goed te kauwen, echt alles fijn malen. Daarnaast genoeg drinken. Dat hielp wel... maar ik ontdekte zelf ook dat ik na een maaltijd even rustig moet zitten en ook tijdens het eten. Dus ga niet rondspringen tijdens of na het eten, laat het even zakken.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 11:17
squat
squat is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 25-08-2003 @ 11:37:
niet eten= probleem opgelost he
Kotsen!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 14:10
toto
toto is offline
ik heb het ook,... niet dak me er zorgen om maak maar mijn buik voelt ook echt vol en opgeblazen... wat helpt is buik spier oefeningen geloof ik... en dan niet sit ups want dat zijn geen goede je moet maar bij een trainer gaan vragen wat de goede zijn want dat kan ik nie uit leggen...

bovendiendien zijn ronde vormen vrouwelijk en zie je er natuurlijker uit met iets van een baby buikje dan met zo'n ingevallen anorexia buik

ik heb het zelf ook en erug ook want een oude klasgenoot van me d8 dat ik zwanger was... nou dat is wel heel erg dus je kan er verder nisk aan doen... boeie niemand is perfect
Oud 26-08-2003, 19:02
Nessa
Nessa is offline
Citaat:
toto schreef op 25-08-2003 @ 15:10:
ik heb het ook,... niet dak me er zorgen om maak maar mijn buik voelt ook echt vol en opgeblazen... wat helpt is buik spier oefeningen geloof ik...
Ik hepper ook erg last van, maar buikspieren helpen egt niet. Ik doe er 100 per dag (ivm sport) maar het wordt r egt niet minder op.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten