Zeer vervelend, gisteren gebeurde het ook al.. De 1e keer werd er telkens "hoi met mij" gezegd ongeacht wat ik terugzei. De 2e keer werd er niets gezegd en dat bleef ook zo.. Volgens mij heb ik een spammer ofzo

Wie is dat wel eens meer overkomen?
Ik plaats dit even onder hardware omdat er misschien een oplossing voor mogelijk is, kan ik door het netwerk het onbekende nummer laten achterhalen? (ik zie in beeld " Privé" en ik kan geen details weergeven hiervan of het nummer terugbellen.)
Is het niet mogelijk om te blocken via het netwerk? Jammergenoeg kan ik met mn telefoon wel mensen uit mijn telefoonboek blocken of omleiden maar niet iemand die privé (dus geheim nr.) belt.
Is hier geen oplossing voor, bijvoorbeeld omleiden naar 112 of 0906-XXX of het nummer achterhalen via Vodafone? Ik heb een SonyEricsson T68i met Vodafone Izi prepaid.
P.s: Ik kan het wel onder psychologie ofzo zetten of de kantine maar ik weet niet of mensen daar een handige oplossing hebben, misschien vind de persoon aan de andere kant v.d. lijn het juist leuk om verrot gescholden te worden dus mss is een technische oplossing beter?