Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nou snap ik er nix meer van!
ik zou vandaag (EIN-DE-LIJK) een afspraak hebben bij het GGZ, en dan belt dat vrouwke dat ze nog niet genoeg info hebben. dus ik hoef vandaag niet te komen! nou leuk, zou zij echt niet in de gaten hebben hoe ik hier in de stress zit? ik word hier f*cking gek man! sorry ik zit ook alleen maar te zeiken, maar ik voel me nou wel zo vreselijk klote en dan zal ik dalijk die klote stemmen wel weer horen, dan word ik nog gekker en dan ga ik me snijden. en dat wil ik niet! dan word me vriend boos, want ik heb belooft dat ik probeer om niet meer te snijden en ik wil niet snijden want ik heb al zo veel littekens, maar dan kan ik niet anders. sorry ik moet niet zo zeiken sorry ik zal jullie hier niet meer mee lastig vallen hoop ik. willen jullie aub advies ofzo geven? bvd |
![]() |
|
![]() |
okeej één ding: je valt hier NIEMAND lastig en je zeikt niet!!
Dit is voor jou een manier om je verhaal kwijt te kunnen, je angsten en gevoelens te uiten want dat kan hier ijndlijk eens en dat kan in je dagelijks leven niet altijd even makkelijk. Het is duidelijk dat jij je niet goed voelt en dat daar iets aan gedaan moet worden! Maar het is balen als juist op zo een moment iemand je in de steek laat praat er eens over met iemand die je vertrouwt, huil het er flink uit, schrijf op wat je dwars zit, ga naar buiten, blijf bezig ga zingen, schreeuwen of schoppen en slaan op je bed ofzow. En ga vooral niet te lang zitten piekeren over wat je dwars zit, na een flinke huilbui of een uiting van agressie ofsow moet je jezelf bij elkaar kunnen rapen om verder te gaan. Het is in ieder geval wel duidelijk dat er iets in je zit wat eruit moet!!!!(angst, woede, frustratie enz...) Maar et is zow moeilijk, van snijden krijg je meer voldoening, je concentreert je ergens op en het zorgt ervoor dat je je iets beter voelt (omdat je jezelf gestraft hebt?) (ten minste dat hep ik maar ik denk dat dat vaker zo is......) HEEEEEEEEEEEEL VEEL SUCCES!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
maarja , kan het niet helpen. |
![]() |
|
![]() |
Misschien ken je erover spreken met mensen uit je omgeving zoals vrienden. Misschien zou je ook de vertrouwenspersoon op school kunnen raadplegen. Ga niet in jezelf snijden, want daarmee los je je problemen niet op. Blijf gewoon net zolang bellen naar de GGZ tot ze je helpen. JE HEBT GEWOON RECHT OP HULP!! Sterkte!!
||
Citaat:
Dat ken ik.. maar geloof me, je valt je vrienden er niet mee lastig.. echt niet.. ik dacht dat eerst..ofja, denk t eigenlijk nog steeds.. ook, maar ik bel toch.. en dan zijn ze er voor me.. echt.. dat zal bij jou ook zo zijn.. Je redt t wel hoor meid!
|
Verwijderd
|
ik hoop het.
gister ging het namelijk fout. ik weet niet wat er gebeurde maar ineens voelde ik me nog erger klote en ik had mezelf niet meer in de hand. ik ging naar boven en voor ik het wist had ik de schaar tegen me pols gezet. ik wist niet wat ik deed en ik kon me eigen niet tegen houden en toen was er die stem die zei dat ik me moest snijden. en ik heb het zo lang volgehouden, maar het lukte niet meer en ik heb me eigen gesneden. het bloedde best erg, maar toen het eindelijk was op gehouden zag ik dat het gelukkig niet zo diep was. maar toen ik snee wou ik toch wel ff dat ik me slagader zou raken. gelukkig niet geraakt. ik weet niet meer wat ik moet doen, ik wil me eigen helemaal niet snijden... |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik weet niet meer wat ik nou eigelijk moet doen...die klote stemmen willen niet weg, en ik voel zo kut...altijd weer... ik wil het helemaal niet...en ik zit iedereen lastig te vallen met mijn gezeik terwijl ik dat ook niet wil, maar ik moet het kwijt...ik wil mijn vrienden enz niet kwijt...soms denk ik dat niemand mij aardig vind en dan ga ik me nog kutter voelen...
en als ik dan bij iemand ben die blij is en ook zo doet dan erger ik me eigen er kapot aan..."hoe kan hij/zij nou zo blij zijn?" ik ben het kwijt... die klote GGZ die helpt ook voor geen meter, dat duurt ook nog wel ff voor dat ik daar weer een afspraak heb... en die drang om te snijden is ook zo erg! eerst viel het wel mee ,alleen het wordt steeds erger...en toen heb ik me vorige week gesneden, maar dat wil ik helemaal niet! ik weet niet meer wat ik wil... van de ene kant wil ik dood puur omdat ik er niet meer tegen kan, maar van de andere kant wil ik weer normaal kunnen leven, plezier hebben, me niet meer zo voelen, en ik wil mijn vriend ook niet achterlaten, want hij betekent zo veel voor mij en dat wil ik ook niet weggooien... ik ben het echt kwijt nou... net eerste schooldag sinds de vakantie en ik voel me al weer fucking klote, als ik denk aan die stomme uren en al dat huiswerk...dan word ik helemaal gek! sorry, maar ik weet het echt niet meer... weet iemand aub wat ik kan doen ofzo? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik wist het niet meer... Biertank 52 | 6 | 11-11-2007 16:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] (was: **lees ff!!!**) Jenneke.* | 158 | 13-05-2004 13:00 | |
Psychologie |
Wie wil/kan mij dit even voor me uitleggen, dan kan ik er misschien aan gaan werken Eend | 22 | 21-03-2003 19:53 | |
Verhalen & Gedichten |
(Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.' Rhinus | 5 | 01-08-2002 11:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Daar wil ik zijn ~Black~Angel~ | 4 | 02-10-2001 06:58 |