Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2003, 21:54
Dreamwave
Dreamwave is offline
Is er een verschil tussen buiten en binnengym kleding en wat voor schoenen ed. hebben jullie aan? (binnen en buiten?)
Oud 23-08-2003, 22:07
Verwijderd
Meestal draag ik gymkleren, maar af en toe doe ik eens lekker gek en trek ik een badjas aan.
Oud 23-08-2003, 22:10
Faery
Faery is offline
Ik heb geen gym meer, ik heb geen gym meer .
Oud 23-08-2003, 22:11
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik moet zo´n glanzend strak blauw broekje aan.
hoe-noem-je-dat-ook-weer? owja, een fietsbroekje. ofzo.

en een shirt met t logo van mn school.
met een tegen zinloos geweld lieveheersbeestje.

Oud 23-08-2003, 22:11
Faery
Faery is offline
Citaat:
wallflower schreef op 23-08-2003 @ 23:11:

Bwahahahaha
Oud 23-08-2003, 22:15
hellion
hellion is offline
Citaat:
wallflower schreef op 23-08-2003 @ 23:11:

volgens mij zijn er een hoop mensen die dat als minder prettig zouden ervaren, maarja, kheb geen gym meer dus waar zou ik me druk over maken
Oud 23-08-2003, 22:16
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
en ik heb ook een paar mensen met volop overgewicht in de klas. geen prettig gezicht, al die cellulitis in zo´n strak broekje gepropt.
Oud 23-08-2003, 22:23
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
wallflower schreef op 23-08-2003 @ 23:16:
en ik heb ook een paar mensen met volop overgewicht in de klas. geen prettig gezicht, al die cellulitis in zo´n strak broekje gepropt.
de tering op wat voor school zít jij

ik heb een zwart h&m shirtje aan, een zwarte wijde broek met strepen en mn zaalvoetbalnikies

buiten hetzelfde maar dan een trui alst koud is en niet die nikes maar eh, ouwe skateschoenen ofzo
Oud 23-08-2003, 22:24
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
weezzz schreef op 23-08-2003 @ 23:23:
de tering op wat voor school zít jij

ik heb een zwart h&m shirtje aan, een zwarte wijde broek met strepen en mn zaalvoetbalnikies

buiten hetzelfde maar dan een trui alst koud is en niet die nikes maar eh, ouwe skateschoenen ofzo
bwuh. breek me de bek niet open.
ik wilde niet eens naar die school, maar ze wilden me nergens anders hebben omdat ik op mn eerste school nogal veel spijbelde en bijna elke middagpauze zo stoned als een garnaal werd.
Oud 23-08-2003, 22:32
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ah gymles...gelukkig nu mijlenver achter mij..

gymles...trauma...korte donkerblauwe sponzen broekjes, waar menig bil onder vandaan kwabde. Of je nu dik of dun was, die broekjes toverden cellulitis op elk soort bil.

En dan daarbovenop een wijde t-shirt, type zandzak, met in het knalgeel en oranje het zeventiger jaren-logo van de school op. Net niet lang genoeg om dat perverse broekje te bedekken, en net niet kort genoeg om comfortabel te zijn.
Hopelijk hebben ze intussen een nieuwe huisontwerper .

Schoenen mocht je zelf kiezen! Dan werd iedereen wild natuurlijk, en liepen we met de onnozelste schoenen. Liefst fluo met stickers op.

Jaja. Gym.
Oud 23-08-2003, 22:33
femkeb
femkeb is offline
Lange zwarte broek (vroeger wel kort, maar nu echt niet meer) en een t-shirt/topje en sportschoenen. Ongeveer alles mag bij ons zolang je maar niet schoenen met een zwarte/grijze zool aantrekt binnen.
Oud 23-08-2003, 22:33
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
haha grappig verhaal

maar ik wist helemaal niet dat er scholen waren waar je niet je eigen gymkleding mag kiezen, pfoe wat erg zeg!:/
Oud 23-08-2003, 22:35
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
weezzz schreef op 23-08-2003 @ 23:33:
haha grappig verhaal

maar ik wist helemaal niet dat er scholen waren waar je niet je eigen gymkleding mag kiezen, pfoe wat erg zeg!:/
die katholieken hé
Oud 23-08-2003, 22:36
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 23-08-2003 @ 23:32:

gymles...trauma...korte donkerblauwe sponzen broekjes, waar menig bil onder vandaan kwabde. Of je nu dik of dun was, die broekjes toverden cellulitis op elk soort bil.

En dan daarbovenop een wijde t-shirt, type zandzak, met in het knalgeel en oranje het zeventiger jaren-logo van de school op. Net niet lang genoeg om dat perverse broekje te bedekken, en net niet kort genoeg om comfortabel te zijn.
Hopelijk hebben ze intussen een nieuwe huisontwerper .

Schoenen mocht je zelf kiezen! Dan werd iedereen wild natuurlijk, en liepen we met de onnozelste schoenen. Liefst fluo met stickers op.

Jaja. Gym.

ik voel me ineens gezegend.
Oud 23-08-2003, 22:40
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Het was wel grappig op een of andere manier. Iederéén zag er uit als een volslagen trol, dus dat was niet echt het probleem.
Alleen als we moesten gaan joggen in de stad, hoorde je bijna iedereen knarsetanden van "laat mij nu alsjeblief alsjebliehiehief geen bekende tegenkomen!!".
Oud 23-08-2003, 22:41
Faery
Faery is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 23-08-2003 @ 23:40:
gaan joggen in de stad
Omfg
Oud 23-08-2003, 22:43
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
jeeetje.
Oud 23-08-2003, 22:45
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Roelwegwezenditverhaalkenjijal!

ik moet langs een openbare weg waar regelmatig bekenden langskomen als ik op t sportveld les heb.
Oud 23-08-2003, 23:16
Vice
Vice is offline
Ik heb gelukkig geen gym meer.

Maar op m'n vorige school moest je in de 1e en 2e en t-shirt met het schoollogo erop dragen en daaronder dan een zwarte sportbroek. Zowel voor binnen als buiten.
Oud 24-08-2003, 00:11
Verwijderd
Ik droeg altijd gewoon witte Nikes, een wijde korte broek van Oxbow of Zembla en een poloshirtje.
Oud 24-08-2003, 00:15
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Gym? Ik doe al 3 jaar niet meer mee

Maar meestal had ik gewoon een wijd broekje, een wit shirt en oude gympen
Oud 24-08-2003, 00:30
DeGexxte
DeGexxte is offline
Italie-uit shirt / Real Madrid
donker blauwe sportbroek
adidas zaalvoetbalschoenen
Oud 24-08-2003, 00:33
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
uhmzz we moeste altijd een zwart of witte broek aan met een fel blauw t-shirt van school erbovu beetje jammer dak ut nie zo vaak aangehad heb.......
Oud 24-08-2003, 00:44
Verwijderd
Wij moesten eigenlijk ook een polo van de school aan, maar dat deed bijna niemand. Zelf gymde ik bijna nooit mee... Maar die keren dat ik meedeed had ik een trainingsbroek aan met een topje/shirtje en buiten een lekkere capuchontrui eroverheen.

En als schoenen oude gympen, sportschoenen, of palladiums (maar dat mocht buiten weer niet, want dat was slecht voor het gravel ofzo)
Oud 24-08-2003, 00:49
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
onze gymkleren... ook wel apenpakjes genoemd..

blauwe korte broek van masita die altijd tussen je reet kruipt of je nu jonge, meisje, dik, dun, lang, klein of erges daartussenin bent altijd dat klote broekje dat omhoog kruipt
daar een wit shirt op met opdruk van het logo van onze school (college weert-budel staat d'r owk nog bij )
je mag je eigen gymschoenen kiezen
ik heb/had asics en nike's.. tis onderhand wel tijd voor een nieuw paar.
Advertentie
Oud 24-08-2003, 04:36
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 23-08-2003 @ 23:32:
wij mochten wel zelf kiezen maar een wit shirt was wel verplicht omdat je zown hip lintje om moest om duidelijk te maken bij welk team je hoorde en je dat anders minder goed kon zien ofzo.... eerste jaren had ik van die stomme fietsbroekjes toen ik mn benen daar te lelijk voor vond ben ik overgestapt op wijdere en iets langere broekjes, lange broeken waren trouwens ook verboden behalve als het echt echt koud was... en ik had nikes hoe hip.
Oud 24-08-2003, 07:51
Verwijderd
wit t-shirt (verplicht)
joggingbroek
sportschoenen.
Oud 24-08-2003, 08:13
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
zwart shirt, meestal oude bandshirtjes die ik toch niet meer droeg en daarbij een zwarte dunne trainingsbroek en zwarte gympjes. dat was in de 5e en 6e, daarvoor werd je verplicht gesteld om het t-shirt van school te dragen, meestal ofwel knalrood ofwel knalgeel en doorschijnend wat in de eerste en tweede door de meeste meisjes als ramp gezien werd.
Oud 24-08-2003, 09:01
Qamra
Qamra is offline
Hmmz, ik heb hier nog een grijs t-shirt liggen met het schoollogo erop (verplicht) en een zwart fietsbroekje (ook verplicht, hoewel je in de bovenbouw een andere korte broek aan mocht)..

Binnenschoenen met lichte zolen. Buitenschoenen waren Nikes..
En als het buiten koud was deed ik een gigantisch grote oranje trui aan

Gelukkig heb ik al 1,5 jaar geen gym meer! Woehaa!
Oud 24-08-2003, 09:27
Verwijderd
De eerste korte broek die ik in m'n kast kon vinden.
Het eerste wat oudere shirt dat ik in m'n kast kon vinden.
M'n 'oude' schoenen.

Nuttige info natuurlijk.
Oud 24-08-2003, 09:42
rosayet
rosayet is offline
Wij moeten een zwarte of donkerblauwe korte broek aan. Die mag niet tot over je knieeën komen.
Daarop moeten we een lichtblauw of lichtgroen t-shirt met het schoolteken erop aan.

Ook in de winter als het ijskoud is, en we naar buiten gaan mogen we nog geen lange broek of een trui ofzo erover aantrekken.

Brrrr.... dat was koud!
Oud 24-08-2003, 09:52
Miracle
Miracle is offline
Een zit t-shirt met een soort graffeti opdruk (van één of ander merk, ben de naam kwijt).
En een gewoon stretch zwart gymbroekje.
Ik heb Asics (merk schoenen, weet nie hoe je het schrijft).

En als we buiten gymmen en het is koud doe ik m'n lange broek aan, die is zwart met witte lange strepen. Soort jogging ding.
Oud 24-08-2003, 09:58
on the moon
on the moon is offline
wow ik heb er nog nooit van gehoord dat je een 'schoolgympak' aan zou moeten! dat lijkt me echt heel kut...
ik heb meestal gewoon een sportbroek aan met een T-shirt en geen raar schoollogo ofzo....ik heb medelijden met jullie
Oud 24-08-2003, 10:03
just.a.girl
just.a.girl is offline
bij ons moeten de iedereen dat nu voort als je in de 1e en 2e zit,gelukkig zat ik al in de 3e ik draag meestal gewoon en donkerblauwe lange sportbroek en t-shirt
Oud 24-08-2003, 10:14
Verwijderd
Ik heb gelukkig geen gym meer, week in week uit volleyballen en een paar nutteloze turnoefeningen... Maar ik had altijd een Ajax-shirtje aan met een zwart broekje en zwarte gymschoenen.
Oud 24-08-2003, 10:17
Overjoyed
Overjoyed is offline
Trainingsbroek, voetbalshirt, globes.
Binnen of buiten maakt me geen moer uit, altijd voetballen
Oud 24-08-2003, 10:17
ssjpan
ssjpan is offline
zo'n lange broek van kappa, en vaak een dbz t-shirt
Oud 24-08-2003, 10:20
Lovely007
Lovely007 is offline
Maar bij ons niet zoveel uit, zolang je maar een wit shirt draagt, met of zonder afdruk doet er dat weer niet toe.

En binnen moeten wij korte broek aan, strak of wijd maakt ook niks uit, en buiten mogen we zelf weten of we lange of korte broek aanwillen.

En schoenen maakt niet uit, zolang ze als we binnen gymen maar geen donkere onderkant hebben en niet vies zijn.

Zo te zien valt mijn school nog wel mee...
Oud 24-08-2003, 10:25
Laïs
Laïs is offline
Bah. Lichamelijke opvoeding,zoals dat heet bij ons.

Wij moeten een zwart glanzend fietsbroekje aan,waar er zo heel fijn heel snel gaten in komen te zittenop plaatsen waar het niet echt handig is. en je het altijd vergeet mee te nemen naar huis jongens een wijd geval,met een wit t-shirt erop en in zwarte letters de naam van de school op je borst.

Sportschoenen mag je zelf kiezen.Oh fijn. Sportschoenen.

Mzz.Als wij moeten gaan joggen,doen we dat altijd in de andere campus van de school,waar andere mensjes les hebben (meestal buiten ) en wij daar dus mooi voor piet snot lopen.
Oud 24-08-2003, 10:45
Elektro M.J.
Elektro M.J. is offline
Een joggingbroek, voetbalshirt en schoenen; die gebruik ik binnen én buiten. Ik geef er niet zoveel om eigenlijk.
Oud 24-08-2003, 10:51
vixen
vixen is offline
Een trainingbroek en n t-shirt en like..gymschoene, weet nie eens meer wat voor. Gymmen, damn, ik heb een werkstuk moeten maken omdat ik daarbij te vaak spijbelde.
Oud 24-08-2003, 11:03
the tourist
the tourist is offline
Donkerblauw fietsbroekje
Zwart t-shirt van de vakantie
Gewone gymschoenen

Als we buiten gymen moeten we hetzelfde aan...

Nog maar een paar maanden en ik ben er vanaf
Oud 24-08-2003, 11:04
nps
nps is offline
ik heb geen gym.
Oud 24-08-2003, 11:14
feline
feline is offline
Meestal een grijze, dunne joggingbroek van de Hennes, met een simpel shirtje en gympjes. Als we buiten gymen van die vreselijke noppenschoenen die mn zus in de brugklas gekocht heeft (ze is nu 22, jaja) en een fruit of the loom trui als het koud is.
Oud 24-08-2003, 11:28
Synonym
Synonym is offline
Bij ons mocht iedereen zelf weten wat hij aandeed

Ik had altijd een wijd t-shirt aan met zo'n wielrennersbroekje en sportschoenen
Oud 24-08-2003, 11:29
Verwijderd
Een zwart fietsbroekje (hoe fout) en een bordeauxrood shirt (met schoollogo). Daaronder heb ik meestal Nikes aan ofzo. Hoe hip zeg....
Oud 24-08-2003, 11:30
El Kim
El Kim is offline
Ik heb lekker geen gym meer

Maar op de middelbare droeg ik altijd een simpel t-shirt, een korte zwarte broek en sportschoenen...
Oud 24-08-2003, 11:31
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
Ik gym in zoon hummelbroekje weetjwel... zwart dus. en het school t-shirt.. dit jaar nieuwe zijn leuk hoor.. btje fel baluw polotje met heel klein boven je borst de naam vd school
Oud 24-08-2003, 11:34
Miss Helena
Miss Helena is offline
een verplicht, spuuglelijk gymshirt, die ik vaak 'vergeet,' mn trainingsbroek en mn nike's
Oud 24-08-2003, 11:42
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Thank God dat ik geen massale schoolgymlessen meer heb.

Maar ik droek meestal een zwart kort wijd broekje (fijn ding was dat) en een strakker shirtje van vaag sportmateriaal.

Regels voor berichten