Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ik heb een zwart h&m shirtje aan, een zwarte wijde broek met strepen en mn zaalvoetbalnikies buiten hetzelfde maar dan een trui alst koud is en niet die nikes maar eh, ouwe skateschoenen ofzo
||
![]() |
Citaat:
ik wilde niet eens naar die school, maar ze wilden me nergens anders hebben omdat ik op mn eerste school nogal veel spijbelde en bijna elke middagpauze zo stoned als een garnaal werd. ![]() |
![]() |
|
Ah gymles...gelukkig nu mijlenver achter mij..
gymles...trauma...korte donkerblauwe sponzen broekjes, waar menig bil onder vandaan kwabde. Of je nu dik of dun was, die broekjes toverden cellulitis op elk soort bil. En dan daarbovenop een wijde t-shirt, type zandzak, met in het knalgeel en oranje het zeventiger jaren-logo van de school op. Net niet lang genoeg om dat perverse broekje te bedekken, en net niet kort genoeg om comfortabel te zijn. Hopelijk hebben ze intussen een nieuwe huisontwerper ![]() Schoenen mocht je zelf kiezen! Dan werd iedereen wild natuurlijk, en liepen we met de onnozelste schoenen. Liefst fluo met stickers op. Jaja. Gym. |
![]() |
|
Lange zwarte broek (vroeger wel kort, maar nu echt niet meer) en een t-shirt/topje en sportschoenen. Ongeveer alles mag bij ons zolang je maar niet schoenen met een zwarte/grijze zool aantrekt binnen.
||
![]() |
Citaat:
ik voel me ineens gezegend. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij moesten eigenlijk ook een polo van de school aan, maar dat deed bijna niemand. Zelf gymde ik bijna nooit mee... Maar die keren dat ik meedeed had ik een trainingsbroek aan met een topje/shirtje en buiten een lekkere capuchontrui eroverheen.
![]() En als schoenen oude gympen, sportschoenen, of palladiums (maar dat mocht buiten weer niet, want dat was slecht voor het gravel ofzo) ![]() |
![]() |
|
![]() |
onze gymkleren... ook wel apenpakjes genoemd..
![]() blauwe korte broek van masita die altijd tussen je reet kruipt of je nu jonge, meisje, dik, dun, lang, klein of erges daartussenin bent altijd dat klote broekje dat omhoog kruipt ![]() daar een wit shirt op met opdruk van het logo van onze school ![]() ![]() je mag je eigen gymschoenen kiezen ![]() ik heb/had asics en nike's.. tis onderhand wel tijd voor een nieuw paar. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
zwart shirt, meestal oude bandshirtjes die ik toch niet meer droeg en daarbij een zwarte dunne trainingsbroek en zwarte gympjes. dat was in de 5e en 6e, daarvoor werd je verplicht gesteld om het t-shirt van school te dragen, meestal ofwel knalrood ofwel knalgeel en doorschijnend wat in de eerste en tweede door de meeste meisjes als ramp gezien werd.
|
![]() |
|
Hmmz, ik heb hier nog een grijs t-shirt liggen met het schoollogo erop (verplicht) en een zwart fietsbroekje (ook verplicht, hoewel je in de bovenbouw een andere korte broek aan mocht)..
Binnenschoenen met lichte zolen. Buitenschoenen waren Nikes.. En als het buiten koud was deed ik een gigantisch grote oranje trui aan ![]() Gelukkig heb ik al 1,5 jaar geen gym meer! Woehaa!
|
![]() |
Wij moeten een zwarte of donkerblauwe korte broek aan. Die mag niet tot over je knieeën komen.
Daarop moeten we een lichtblauw of lichtgroen t-shirt met het schoolteken erop aan. Ook in de winter als het ijskoud is, en we naar buiten gaan mogen we nog geen lange broek of een trui ofzo erover aantrekken. Brrrr.... dat was koud!
|
Een zit t-shirt met een soort graffeti opdruk (van één of ander merk, ben de naam kwijt).
En een gewoon stretch zwart gymbroekje. Ik heb Asics (merk schoenen, weet nie hoe je het schrijft). En als we buiten gymmen en het is koud doe ik m'n lange broek aan, die is zwart met witte lange strepen. Soort jogging ding.
|
![]() |
Maar bij ons niet zoveel uit, zolang je maar een wit shirt draagt, met of zonder afdruk doet er dat weer niet toe.
En binnen moeten wij korte broek aan, strak of wijd maakt ook niks uit, en buiten mogen we zelf weten of we lange of korte broek aanwillen. En schoenen maakt niet uit, zolang ze als we binnen gymen maar geen donkere onderkant hebben en niet vies zijn. Zo te zien valt mijn school nog wel mee... |
![]() |
|
![]() |
Bah. Lichamelijke opvoeding,zoals dat heet bij ons.
![]() Wij moeten een zwart glanzend fietsbroekje aan,waar er zo heel fijn heel snel gaten in komen te zittenop plaatsen waar het niet echt handig is. en je het altijd vergeet mee te nemen naar huis jongens een wijd geval,met een wit t-shirt erop en in zwarte letters de naam van de school op je borst. Sportschoenen mag je zelf kiezen.Oh fijn. Sportschoenen. Mzz.Als wij moeten gaan joggen,doen we dat altijd in de andere campus van de school,waar andere mensjes les hebben (meestal buiten ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |