Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
ik weet het niet...., vrouwen kunnen zich zo gedragen zonder werkelijk bedoelingen te hebben die uiteindelijk resulteren in sex (om maar even van de gedachtengang van mannen uit te gaan), dit is een heel dubieuze kwestie
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja dat is wel zo... maar ze kon zich ook vervelen. Ik had twee uur daarvoor haar vriendin al een massage gegeven. Dat ging aleen niet zo serieus (ik zei allemaal foute dingen als 'oeh, you're so tense' en we moesten heel hard lachen).
Waarom wou die vriendin eigenlijk een massage bedenk ik me opeens...Hmm OMG, dit is toch niet een set-up voor een trio geweest van hun die ik niet doorhad?!?!? ![]()
Laatst gewijzigd op 24-08-2003 om 19:57. |
![]() |
|
![]() |
massage en zoenen......... neej, dat zou een slechte woordspeling zijn. enkel als ze meer als zoenen zou willen, is massage van toepassing, en daar ga ik ook van uit eigenlijk. volgende keer vragen of ze even mee naar buiten gaat. "het is hier idd ook erg warm HINT HINT" en als ze dus niet zit te wacxhten op die massage maar meer op jou dan gaat ze zeker mee, of giechelt ze lief. zo niet wil ze erst dr cola opdrinken of zo..............
maar goed...... massage is niet slecht voor eerste ontmoeting..... lijkt me dat ze de volgende keer wel meer verdient.. ![]() ![]()
|
![]() |
|
B
Jongens kunnen nogal ongevoelig zijn voor hints, dus ze zei er maar even duidelijk bij dat dit een hint was zodat jij em niet zou missen en zij kreeg wat ze wilde, een masage. Als het A was geweest had ze dat denk ik op een andere manier wel duidelijk gemaakt. Dat had ik iig gedaan. Als ik zo bij een jongen zat en ik zou hem willen zoenen zou ik eerder mijn hand op zijn been leggen ofzo dan dat ik zou zeggen: 'ik wil een masage, hint, hint.' |
![]() |
|
![]() |
Sorry, maar ik ga me nu even in haar plaats inleven...
En dan kan ik nu maar één ding zeggen: 'Het was antwoord A!!' Komaan, als ik dat zou zeggen en m'n haar los zou doen... dan mag je allemaal gerust zijn dat ik antwoord A bedoel!!! Greets Lieve,xxx
|
![]() |
zoals iemand anders als zei,jongens begrijpen geen hints,als je zegt 'ik heb best wel zin in een massage' dan zeggen ze soms 'whaa dat zou ik nu ook wel kunnen gebruiken' of simpelweg 'ik ook' dus daarom zegt ze dan maar 'ik heb zin in een massage HINT HINT' omdat ze wist dat je geen nee ging zeggen dan (hahah zou maar beetje een afgang zijn als je dan nee zei),zeker als je al eerder dr vriendin een massage had gegeven,wou ze dat vast gewoon ook.nou ja,zo zou het bij mij toch zijn,kan natuurlijk zijn dat ze wel meer wou,moet jij niet over piekeren,zij had maar moeten zeggen 'ik heb zin om te kussen HINT HINT',je kan het er nooit te dik opleggen wat je wilt,subtiel zijn werkt niet*spreekt uit ervaring*
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Toch nog best een interessant topic aan het worden dit! Ik lees het allemaal aandachtig.
Er is overigens een nieuwe ontwikkeling opgetreden vanavond... ![]() ![]() ![]() Ik kwam die vriendin van haar (de vriendin van het meisje waar dit topic over gaat, die ik dus al eerder had gemasseerd in dit verhaal) tegen in de stad ongeveer 4 uur geleden, en die vriendin vroeg of ik zin had om mee te gaan naar een feestje met haar. Ik zeg ja. Waar komen we terecht? Malle Babbe's foute 80's disco-feest! Nou ja, ik trotseer dat dus, maar ik heb al een duister voorgevoel. Op een gegeven moment begonnen we te praten over eergisteren (massage-dag) en we werden weer redelijk intiem. This is where it gets funky. Zij vertelt me dus dat ik zo lief ben. Ik kan daarmee alleen instemmen. Dan vraagt ze me of ik homoseksueel ben misschien!!! Omdat ik zo aardig ben en omdat ze me heel graag als vriend wil. Vriendschappelijke vriend. OMG ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nou ok, ik had de eerste dag misschien niet mijn Britney Spears Oops I did it again imitatie moeten doen, maar hey that's me. Ik vraag dus aan haar of het soms de bedoeling was geweest dat ik haar vriendin (die waar dit topic eigenlijk over gaat) op de bek had gepakt zaterdag. Ze zegt nee, want dan had ze me een ongelofelijke klootzak gevonden. Nou we praten dus verder (ik bij vlagen nog verontwaardigd) en ze begint er weer over dat ik zo'n lieve jongen ben en blabla. Maar ok... Zuur heel zuur. Wat dit precies met de rest van het topic te maken heeft weet ik niet, maar ik denk dit willen jullie graag horen. Overigens denk ik niet dat het meisje waar dit topic mee begint ook dacht dat ik misschien niet op haar viel. De twee meisjes zijn tussen dat ze me leerden kennen die zaterdagmiddag en de massage niet een moment uit mijn buurt geweest. Ik weet zeker dat er niet gepraat is over een en ander. En ga nou niet zeggen dat ik stiekem homo ben en zelf de enige ben die het nog niet weet, ik ben niet helemaal dom. De balans... zure avond. OMG, het is 3 uur en ik zit achter een computer (was maar zo snel mogelijk naar huis gegaan). Ik voel me behoorlijk gekrenkt Dat wordt morgen niet eens rukken... Wat is er mis met vrouwen? Een lieve jongen is toch juist goed?!?! Het is heus niet zo dat lief hetzelfde als saai is.
|
hmzz ik denk dat als ik dat zou zeggen, dat ik zou bedoelen 'Geef me die massage'
Maarja, eigenlijk denk ik niet dat ik dat zou zeggen.. Ik denk ook niet dat ik zo bij iemand zou liggen een hele avond als ik een vriend zou hebben.. Zeker niet als ik die jongen nog maar net ken.. dus misschien bedoelde ze wel dat je dr moest zoenen.. Geen idee.. ![]() Moeilijk.. Wij vrouwen toch.. ![]()
|
![]() |
Misschien (en nu komt het...) was het gewoon een opmerking met een grappige ondertoon.
Ik zeg ook weleens "tyfus, ik heb trek in pizza", dan gaat de vriend die al 4 uur naast me zit ook niet gelijk een pizza voor me halen (jammer genoeg...). Tenzij ik de essentie van dit alles mis, lijkt het me dat je spoken gezien hebt. Mocht dat niet zo blijken, uiteindelijk, alhoewel dat na je tweede post al wat de grond in geboord is, dan moet je van de gelegenheid gebruik maken en doen alsof je niks weet van die vriend in Toulouse. |
![]() |
|
Er is idd niets mis met een lieve jongen, volgens mij juist het tegendeel maar goed..
Als dat meisje ook het idee had dat je homo was en je zag als toekomstige gewone vriend dan kan het dat ze er helemaal niets mee bedoelde toen ze om een massage vroeg. Maar mocht je haar nog zien, vertel haar dan gewoon tussen neus en lippen door dat je geen homo bent "hint hint".. En ach die vriend in Toulouse? Hoe serieus is dat (of beter gezegd hoe serieus kan dat zijn? op die afstand?)? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|