Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
heb ook oit iets in die trant geschreven.. of dat kan na twee gesprekjes, ja maar let wel op het kan altijd anders uit pakken internet is groot samen met de oplichters die er kunnen zitten.
|
goed bedacht, mooi omschreven.
ik vind dat je bij iemand op internet wel vaak verder het innerlijk in kan duiken en makkelijker dingen kan zeggen. aan de andere kant ken je de 'eerste reacties' van diegene aan de andere kant van de 'lijn' weer niet, omdat ie altijd over z'n reacties kan nadenken. maar goed, dat is niet echt over het gedicht. leuk gedicht omdat ik het een beetje herken. Internet, zo onwerkelijk, Ontastbaar, geen beeld, Onbereikbare mensen, Gevoelens die ik me verbeeld? hierin klopt de rijm niet zo (beeld en beeld klinkt niet zo lekker als rijmend). verder loopt ie wel goed.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Totaal geen internet meer op laptop PGWR | 2 | 30-04-2009 18:22 | |
Software & Hardware |
Internet van welke provider? Daantje_0705 | 9 | 18-03-2009 19:51 | |
Software & Hardware |
[WLAN] Internet valt uit Verwijderd | 14 | 04-10-2005 09:46 | |
Psychologie |
Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.') Lucky Duck | 125 | 13-06-2004 08:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Een indrukwekkende correspondentie tussen Ayaan Hirsi Ali en Job Cohen Gatara | 174 | 27-03-2004 21:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
MP-Ibuprofen 600 Doc | 7 | 08-11-2001 13:31 |