Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2003, 19:31
Jeannette
Jeannette is offline
Heyhey

Kan iemand me helpen ik zoek een goede airbrusher in de omgeving van zuid limburg om mijn scooter te spuiten.

Weet je iemand of ben je die iemand laat het ff weten

Grtz schnet
Oud 25-08-2003, 19:43
marieke_temp
marieke_temp is offline
1. wat is een airbrusher
2. jij mag helemaal geen scooter want je bent 15
Oud 25-08-2003, 19:50
Verwijderd
Citaat:
meriekuh schreef op 25-08-2003 @ 20:43:
2. jij mag helemaal geen scooter want je bent 15
Offtopic: Je mag best een scooter hebben als je 15 bent, je mag er alleen niet op rijden.
Oud 25-08-2003, 19:54
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
haha misschien issie over een weekje ofzo 16 kan toch dat ie alvast een scooter heeft aangeschaft...
of misschien ook niet dan vind de politie hem wel in de berm straks
Oud 25-08-2003, 22:27
Genesis
Genesis is offline
Zoek ff op internet.. www.google.com

Heb zelf ook eens gezocht destijds, en heb toen ook mijn adresje gevonden.. Daar heb ik mijn kappen toen heen gebracht, en na een week weer opgehaald.. Resultaat was erg goed, Prijs was minder... Maar ver verwijderd van zuid limburg helaas

Genesis
Oud 27-08-2003, 12:07
Jeannette
Jeannette is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-08-2003 @ 20:50:
Offtopic: Je mag best een scooter hebben als je 15 bent, je mag er alleen niet op rijden.
Ik rijd er inderdaad nog niet op! Maar ik heb er wel 1!
Oud 27-08-2003, 12:09
Jeannette
Jeannette is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 25-08-2003 @ 20:54:
haha misschien issie over een weekje ofzo 16 kan toch dat ie alvast een scooter heeft aangeschaft...
of misschien ook niet dan vind de politie hem wel in de berm straks
Ik heb hem dus alvast aangeschaft ja en wil er nog wat dingen aan doen zoals het airbrushen!
En nee hoor je zult me niet in de berm vinden (voorlopig)
Oud 27-08-2003, 12:10
Jeannette
Jeannette is offline
Citaat:
Genesis schreef op 25-08-2003 @ 23:27:
Zoek ff op internet.. www.google.com

Heb zelf ook eens gezocht destijds, en heb toen ook mijn adresje gevonden.. Daar heb ik mijn kappen toen heen gebracht, en na een week weer opgehaald.. Resultaat was erg goed, Prijs was minder... Maar ver verwijderd van zuid limburg helaas

Genesis
Ja dat bedoel ik ik vind geen in limburg! Mag ik vragen wat je hebt laten spuiten en hoeveel je kwijt was?
Oud 27-08-2003, 14:35
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Jeannette schreef op 27-08-2003 @ 13:10:
Ja dat bedoel ik ik vind geen in limburg! Mag ik vragen wat je hebt laten spuiten en hoeveel je kwijt was?
ik heb destijds een wolf laten spuiten op de voorkant, met wat spooky maanlicht op de achtergrond enzo, en op de beide zijkanten diezelfde wolf, maar dan vanaf de beide zijkanten gezien.. Verder nog wat kleine dingetjes gespoten op de rest van de scoot. Kostte destijds F2000,- dus nu zo'n 900-1000 euro schat ik..

succes..

Genesis
Oud 27-08-2003, 21:24
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Holy mozes! 2000 gulden?! Volgens mij gaat die reactie tegenvallen bij Jeanette .
Oud 28-08-2003, 09:16
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Barbapappa schreef op 27-08-2003 @ 22:24:
Holy mozes! 2000 gulden?! Volgens mij gaat die reactie tegenvallen bij Jeanette .
Er zijn wel mensen die het goedkoper doen hoor, maar ik wilde een NETTE airbrush En deze man kon me allemaal voorbeelden laten zien van wat ie allemaal gemaakt had, en naar aanleiding van die voorbeelden hebben we een eigen ontwerp gemaakt. Ik kon dus vooraf zien wat hij alemaal kon, en daarom voor hem gekozen..

Dit was zijn internetpagina:

http://www.airbrushlijnden.com

Genesis
Oud 28-08-2003, 19:24
Lil' Stef
Lil' Stef is offline
die is goed jah en heel dichtbij (voor mij )
Oud 29-08-2003, 18:11
Jeannette
Jeannette is offline
Citaat:
Barbapappa schreef op 27-08-2003 @ 22:24:

Hahah nou ja ik laat alleen maar de 'Neus' spuiten! Ik heb er 1 gevonden die dat doet voor 180euro das ook genoeg maja!
Ik heb nog ff tijd om verder te zoeken.
Maar 2000 gulden......eh nee laat maar!
Oud 29-08-2003, 18:13
Jeannette
Jeannette is offline
Citaat:
Lil' Stef schreef op 28-08-2003 @ 20:24:
die is goed jah en heel dichtbij (voor mij )
Ma voor mij niet maar die site van hem is inderdaad sjiek ja!
Oud 30-08-2003, 10:22
very drunk driver
very drunk driver is offline
geen scooter kopen. sparen voor je rijbewijs en eventueel een auto
Oud 30-08-2003, 15:38
Jeannette
Jeannette is offline
Citaat:
very drunk driver schreef op 30-08-2003 @ 11:22:
geen scooter kopen. sparen voor je rijbewijs en eventueel een auto
Das jouw mening
(vind ik ook helemaal oke) maar ik ga als ik slaag dan ga ik volgend jaar naar een school in sittard en er is een heel erg klote busverbinding (ik sta er of 1 uur te vroeg of ik kom een kwartier te laat) en ik heb mn oma ver weg wonen (te ver om te lopen ofzo) dus voor mij heeft het zn voordelen maja jouw mening is ook oke! Als jij dat vind

Regels voor berichten