Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2003, 16:34
kimmel
kimmel is offline
hoi mensen
ik heb al 2jaar met me vriend gehad enken um nu 3jaar totaal het is een paar x uit geweest enzow..mjaah nu heb ik al weer een tijd je met um en ik heb er niet echt zo veel zin meer in..hij blowt veel is werkloos zit elke dag in de coffieshop enzo...
en ik ben best besig voor later ben al aan t sparen voor een huis enzo en hij zegt bv mhah ik zie wel wat er gebeurt in me leven duz ik kan geen toekomst met um hebben mjah ik ken ook niet zeggen dat ie minder moet blowen want ik wist al dat ie veel blowde enzow en hij had t al tegen me gezegt duz ik ken nu niet gaan zeggen je blowt teveel mjah ik ben ook bang om alleen tezijn wat moet ik nu doen???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2003, 16:37
ne onozele zot
ne onozele zot is offline
probeer eens een meisje
Oud 27-08-2003, 16:37
Pequeña
Pequeña is offline
Wat je moet doen? Eerst en vooral leestekens en hoofdletters gebruiken! En een beetje normaal spreken
En dan kunnen we advies geven
Mijn advies: maak het uit, zeg dat je aan de toekomst wil denken en dat die er met hem niet zo rooskleurig uitziet, of dat je je niet goedvoelt bij de toekomst die hij in gedachten heeft ofzo? Voor jou is het duidelijk over, dan moet je het sowieso uitmaken.

En angst om alleen achterblijven is zeker een foute reden om samen te blijven
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 16:51
Soezen
Soezen is offline
Vertel hem inderdaad dat je aan de toekomst denkt, en moet denken. Dat het niet langer zo kan. Als hij echt om je geeft en even een nuchter moment heeft, zal hij proberen er iets aan te doen, toch?

En als hij zegt dat het hem allemaal niets kan schelen, weet je wel wat je moet doen, denk ik..
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 17:28
DEChengst
DEChengst is offline
Als het al een paar keer uitgeweest is, je geen toekomst met hem ziet en het is zo'n nietsnut dan moet je hem gewoon keihard dumpen.
Oud 27-08-2003, 17:53
Dotcom
Dotcom is offline
Desecrator is cool.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 18:00
Overjoyed
Overjoyed is offline
De keren dat het uit was, hoe voelde jij je toen? angst om alleen te blijven is er meestal alleen op het moment dat je nog samen bent en uitmaken overweegt, zodra het uit is krijg je meestal veel steun van je vrienden, meer dan je in eerste instantie verwachtte!
Hoe oud ben je overigens?
Oud 27-08-2003, 18:05
Verwijderd
Volgens mij is hij net zo chaotisch als jouw tekst. Interpunctie, ken je dat woord?? Ff ontopic. Geen toekomst. Beknopter kan ik het niet houden.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 19:02
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik zie in jullie 'relatie' net zo weinig toekomst als in jouw schrijfstijl...
Oud 27-08-2003, 19:52
barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 27-08-2003 @ 20:02:
Ik zie in jullie 'relatie' net zo weinig toekomst als in jouw schrijfstijl...
Reageren

Regels voor berichten