Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2003, 11:30
Lilything
Lilything is offline
sorry voor de vage titel

kan het niet beter verwoorden....
okej hier gaan we....

ik heb al me hele leven last van mijn polsen en ga er ook regelmatig 'doorheen' net zoals je door een enkel gaat zeg maar. Of als ik heel erg heb moeten duwen op iets ofzow, heb ik daar onwijze spierpijn van....

verder heb ik ook als ik een film gekeken heb in de bios als ik opsta echt het gevoel dat mijn benen weer helemaal op gang moeten komen en ik heb ook het idee dat ik dan heel raar loop.....en ik heb de laatste tijd echt heel vaak 'zware' benen.....

Verder heb ik s ochtends als ik opsta dat ik de eerste 15 minuten maar even niets vast moet pakken anders laat ik het negen van de tien keer uit mijn handen vallen....ook kan ik dan niet typen met mijn vingers.....

ik vraag me af of dit normaal is? want misschien heeft iedereen er wel n btje last van! maar hebben jullie enig idee? en wat je eraan kunt doen?

liefs lil
Oud 28-08-2003, 12:22
Janet
Janet is offline
hey Lil,

jou probleem is me niet bekent in zoverre dat ik er nix vanaf weet...

het lijkt me een goeie zaak als je hier mee naar de dokter gaat....als het erger word zekers!!!

w8 hier niet mee anders heb je misschien een probleem voor de rest van je leven....

sorry dat ik zolaat reageer...liefs je Janet!!!
Oud 29-08-2003, 06:14
Verwijderd
't is niet normaal, maar ik heb het ook. Bij mij ligt het aan fibromyalgie, dit is een vorm van reuma ('weke-delen-reuma').

Ben je al eens ervoor naar de dokter geweest (of is dat een domme vraag? )?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 16:13
*lieve_steph*
*lieve_steph* is offline
Hellow!!!!
Ik ben gister ook naar de dokter gegaan om bijna dezelfde klachten als deze... Alleen ik heb t pas een paar weken... En laat nog niet echt spullen vallen... Alleen t stuur van mn fiets vasthouden en schrijven gaat nogal moeilijk... Ook "zak" ik ook vaak door m'n heup en enkels...
Ik heb bloed laten prikken, want waarschijnlijk heb ik ergens een onsteking in mijn gewrichten...
Maar omdat jij t al je hele leven hebt, en je klachten me bekend voorkomen... Kan t zijn dat je wel reuma ofzow hebt... (wat ik niet heb... geen rode gewrichten ofzow) Dus ik zou als ik jou was toch ff langs te dokter gaan....
Suc6 in ieder geval!!!
kuzzz Steph
Oud 29-08-2003, 16:22
Verwijderd
Citaat:
*lieve_steph* schreef op 29-08-2003 @ 17:13:
(wat ik niet heb... geen rode gewrichten ofzow)
Er zijn ook andere vormen van reuma.

Mijn (vorige) huisarts heeft ook altijd gezegd dat ik geen reuma kon hebben, omdat mijn vingerkootjes niet opgezet/dik waren. Er niet aandenkend dat er dus ook andere vormen van reuma zijn waarbij je daar geen last van hoeft te hebben (hoeft sowieso niet, maar goed).
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten