Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik had toevallig afgelopen vrijdag een trouwerij
![]() Ik droeg een beige linnen broek, rozig truitje en witte puntschoentjes. Met een parelketting, slavenarmband en dikke creolen en lekkere glans make-up is het best feestelijk. Mijn haar had ik losjes omhoog met een roze klem. Achteraf gezien had ik wel wat meer mijn best willen doen op de kleding (dit is vrij dagelijkse kleding voor mij). Je kan bijvoorbeeld informeren naar de kleur van de jurk van de bruid. |
![]() |
|
Ik zou of een rokje met een leuk truitje aan doen,
of een nette broek met een leuk truitje, hangt van de mensen (en meer) van mijn stemming af. Ongeveer waar ik normaal mee loop dus, maar dan wat netter, lijkt me wel zo gepast. (zou iig geen vale spijkerbroek oid aan doen)
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Of andersom, je doet meer je best, als de rest ook heel feestelijk uitgedost is ![]()
|
Verwijderd
|
Dat hangt van de trouwerij af. Als op de uitnodiging specifiek een dresscode is vermeld, dan hou ik me daar natuurlijk aan. Is het bijvoorbeeld een trouwerij van vrienden of anderszins een niet-zo-heel-officiëel-en-zwaarwichtig feest, dan trek ik gewoon een jasje aan met een bandplooibroek, broques en een overhemd. Geen das, daar hou ik niet zo van en een combinatie kun je ook wel zonder das dragen.
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Een witte jurk op een bruiloft terwijl je geen bruid bent is not done dame.
|
![]() |
Ik was afgelopen zaterdag op een bruiloft.
Bij de kerkelijke inzegening droeg ik een bordeaux rode pantalon, bloesje in een 'matchende' kleur (toon op toon), bruine laarsjes, bruin tasje, zilveren armband en zilveren oorknopjes. Ik geloof dat ik mijn haar in een knotje had. Bij het gala (dresscode black tie/white tie) droeg ik een lange bordeaux rode jurk, strapless en een beetje a-symmetrisch. Daarbij: bordeauxrode schoentjes, zilveren armbandje, zilveren kettinkje, en witgouden oorknopjes met diamantjes (van mams) en een piepklein zwart tasje met bloemen (a la tuttie) en opgestoken haar, natuurlijk. ![]() Iets van inspiratie ? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb afgelopen zaterdag een bruinkleurig Ribmantelpakje gekocht, niet van die kleine ribjes maar van die grove ribjes. Een heel mooi rokje wat net op mijn knieen valt met wat plooien, en een blazer die erg mooi getaieerd is. Daaronder heb ik een dun beige katoenen truitje met boothals en pofmauwtjes gekocht.... daarbij doe ik een beige dikke wollen sjaal, die ik dus om mijn hals wikkel en doe ik er van die bruine suede punt laarzen onder. Verder qua sieraden doe ik er zilveren oorringetjes in (van die halve die net onder je oorlelletje door komen ) en zilver armbandje, zilver schakel kettinkje en zilver horloge... ver der doe ik er een lederen schouder tasje bij, met de kleuren, donker rood, beetje oud oranje en wat bruinigs. Kortom erg modern en klassiek tegelijk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hoe tijd verloopt Vogelvrij | 57 | 26-01-2005 14:34 |