Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Dat was dinsdag.. 'k Ben even in werktijd m'n rooster wezen halen en met 10 minuten mocht ik weer terug.. Gisteren heb ik m'n eerste lesdag gehad, 4 uurtjes, was in feite gewoon zoals het al jaren gaat, zegmaar
|
raar nieuwe school etc...
Dinsdag me rooster opgehaalt... Raar rooster... donderdag van 14:45 tot 17:00 Ik volg een 4 jarige opleiding in 1 jaar. De mensen die daar de volledige opleiding volgen en n udus in de 4e zitten hadden ze gemengt met degene die hem in 1 jaar doen. Was dus al fout en de klassen moesten omgegooit worden. Ben de jongste en zit bij 29 jongens in de klas. Tis een technische school en ben tot de conclusie gekomen dat ze niet eens een dames toilet hebben ![]() School bestaat welliswaar uit 99% mannen maar dan nog. Gelukkig verhuizen we over 2 maande. Tis zwaar nu al... Elk vak heb je 4 lesuur achter elkaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dit gaat over de eerste schooldag van dit jaar, dat topic gaat over de 1e schooldag van het 1e leerjaar of eigenlijk over 't 1e jaar in 't algemeen.. ![]() *ja, 'k verveel me* ![]() Mijn eerste schooldag is nog steeds niet begonnen.. |
![]() |
|
Chaotisch.
De schoolleiding had bedacht dat het wel handig zou zijn om de boeken nu niet bij elke eerste les van een vak uit te delen, maar dat de leerlingen met hun boekenfondskaart de eerste schooldag langs alle lokalen zouden lopen en alle boeken in 1 keer mee naar huis zouden nemen. In één woord: stress. Sommige lokalen gingen na een kwartier gewoon dicht, bij sommige lokalen mochten er per vijf minuten maar drie mensen naar binnen, sommige mensen hadden bepaalde vakken niet op hun boekenfondskaart staan en kregen daar geen boeken voor, etc. etc. |
![]() |
|
'T was dan wel dezelfde school, maar wel een andere klas, andere vakken, andere instelling. (5h->5v)
Het was wel okay, het is iig een leuke klas. Vervelend was wel dat ik normaal gesproken onderaan de lijst sta (alfabet) en nu bovenaan om mijn leerlingennummer. Ik hou er niet van, dan sta je zo in de belangstelling, als eerste. En dat mijn engelse leraar (nog nooit gehad, de rest van de klas dus wel) zei "Who the f*ck is ...(naam)... ?!" had ik ook wel zoiets van 'ehm, ik.. slik..'
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb er langer over gedaan om heen er weer te reizen (4,5 uur) dan dat ik les/ college had
![]() ![]() Maar ben in ieder geval erachter gekomen dat ze in Amersfoort een bakker Bart hebben ![]() |
![]() |
|
ik moest vandaag heel even naar school. eigenlijk om boeken op te halen, maar omdat ik achterloop en nog steeds dezelfde boeken nodig heb hoefde ik geen boeken op te halen. maar ik moest er wel zijn, voor m'n rooster enzo. en dat was saai. ik ben niks wijzer geworden, omdat dat rooster ook op internet staat. en m'n klas. tja. te groot, te saai. het was allemaal ontzettend saai. maar. na school heb je wel weer van die dingen die je op school spontaan afspreekt om na school te gaan doen. dat was wel leuk. met wat mensen gewoon wat hangen in het stadspark.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 |