Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2003, 20:59
sonly
sonly is offline
Ik vind mezelf nu een beetje vaag

Vandaag best een leuke dag gehad, niks bijzonders. Nog even genoten van de laatste dag echt vakantie.

Maar nu, kom net terug van het restaurant, ben ik opeens boos.

Ik heb geen idee waarom, op wie en wat ik ermee wil bereiken maar toch heb ik het idee dat ik m'n agressie ergens op kwijt moet

Er is de laatste tijd niks noemenswaardigs veranderd en ik zou niet weten waardoor dit komt.

Is dit een soort van plotselinge stemmingswisseling ofzo?

Normaal ben ik nooit aggressief, en ik doe nu ook niks ofzo, maar dit is toch wel een beetje vreemd

het komt er dus op neer dat ik gewoon zin heb om iemand verschrikkeloijk uit te schelden, heel hard te slaan of iets anders in die richting... {niet dat ik dat ook uit ga voeren hoor...)

[edit] kweet niet wat ik met dit topic wil bereiken, maar k moest even m'n verhaal kwijt... [/edit]

Laatst gewijzigd op 29-08-2003 om 21:01.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2003, 09:33
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Meid, wat vervelend! Ik werd gisteren opeens heel verdrietig, ik was ontzettend moe en kwam te zitten en kon mijn tranen niet meer inhouden, ik had zo ver gefietst en ook nog es hard omdat ik dacht te laat zou komen voor t eten, had de hele dag bijna niet gegeten verder, dus ik denk dat t hier ook mee te maken had, maar oke, hier heb je niks aan...

Het is dus echt de eerste keer dat zoiets met je gebeurd?
Ik zou echt niet weten wat je er tegen zou kunnen doen, maar als je er over wil praten met iemand, moet je dat zeker doen!
Oud 30-08-2003, 10:30
Verwijderd
Och dat heb ik wel vaker.. zomaar ineens ->

Keihard muziek opzetten helpt
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 10:34
sonly
sonly is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 30-08-2003 @ 10:33:
Meid, wat vervelend! Ik werd gisteren opeens heel verdrietig, ik was ontzettend moe en kwam te zitten en kon mijn tranen niet meer inhouden, ik had zo ver gefietst en ook nog es hard omdat ik dacht te laat zou komen voor t eten, had de hele dag bijna niet gegeten verder, dus ik denk dat t hier ook mee te maken had, maar oke, hier heb je niks aan...

Het is dus echt de eerste keer dat zoiets met je gebeurd?
Ik zou echt niet weten wat je er tegen zou kunnen doen, maar als je er over wil praten met iemand, moet je dat zeker doen!
Mjah, had ik nog nooit eerder gehad, was wel vreemd

Maar nu ist weer over
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 10:35
sonly
sonly is offline
Citaat:
******** schreef op 30-08-2003 @ 11:30:

hehe, dat wilde ik ook doen, die muziek opzetten, zo hard mogelijk...

Maar dat was even onmogelijk aangezien ouders al in bed lagen

Dus toen heb k m'n fiets maar gepakt en ben gaan fietsen. Geen idee waar ik allemaal geweest ben, maar vanmorgen zag ik op m'n fietscomputertje dat ik 47.8 kilometer gefietst heb gisteravond

Maar dat luchtte wel op dus
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 10:52
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Hihi, wel ver maar goed dat t heeft geholpen!
Oud 01-09-2003, 21:12
BlueSky
BlueSky is offline
Jahh dat heb ik ook regelmatig! Maar ik word niet alleen plotseling heel boos, maar ik word ook regelmatig heel verdrietig of ik word juist ineens heel vrolijk....
Maar anyway, als ik plots heel boos en/ of agressies word, zet ik idd keihard muziek op! Haha, daar knap je echt van op! Of juist hele rustige muziek, dat helpt ook regelmatig. En iets wat ik ook steeds vaker doe is n paar keer heel hard op n kussen slaan of n rondje rennen....
Suc6!!
Oud 01-09-2003, 21:24
Bird-one
Bird-one is offline
ja, dat heb ik ook wel eens. de afgelopen weken wat meer, maar nu lijkt het zomaar opeens steeds minder te worden. ik gooi dan vaak met dingen, maar dat is niet de goede manier om er mee om te gaan. omdat ik dan meestal dingen kapot gooi waar ik later spijt van krijg. reageer je op de goede manier af. al moet je even zoeken welke manier dat dan is.
Oud 02-09-2003, 10:23
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
******** schreef op 30-08-2003 @ 11:30:

juah

ik vind het vooral rot als ik in gezelschap ben, want die snappen er dan helemaal nix van natuurlijk
Reageren

Regels voor berichten