Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dat was even onmogelijk aangezien ouders al in bed lagen ![]() Dus toen heb k m'n fiets maar gepakt en ben gaan fietsen. Geen idee waar ik allemaal geweest ben, maar vanmorgen zag ik op m'n fietscomputertje dat ik 47.8 kilometer gefietst heb gisteravond ![]() Maar dat luchtte wel op dus ![]() |
![]() |
|
![]() |
Jahh dat heb ik ook regelmatig! Maar ik word niet alleen plotseling heel boos, maar ik word ook regelmatig heel verdrietig of ik word juist ineens heel vrolijk....
Maar anyway, als ik plots heel boos en/ of agressies word, zet ik idd keihard muziek op! Haha, daar knap je echt van op! Of juist hele rustige muziek, dat helpt ook regelmatig. En iets wat ik ook steeds vaker doe is n paar keer heel hard op n kussen slaan of n rondje rennen.... ![]() Suc6!!
|
ja, dat heb ik ook wel eens. de afgelopen weken wat meer, maar nu lijkt het zomaar opeens steeds minder te worden. ik gooi dan vaak met dingen, maar dat is niet de goede manier om er mee om te gaan. omdat ik dan meestal dingen kapot gooi waar ik later spijt van krijg. reageer je op de goede manier af. al moet je even zoeken welke manier dat dan is.
||
Citaat:
![]() ik vind het vooral rot als ik in gezelschap ben, want die snappen er dan helemaal nix van natuurlijk ![]()
|
![]() |
|
|